Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bongaa Rammstein.  (Luettu 1883 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Beefmoo

• Seniori
Vs: Bongaa Rammstein.
« Vastaus #15 : 06.11.09 - klo:20:39 »
En nyt tiiä, mutta kyllä tää tänne eniten kuuluu!

Tässä viime lauantaina satuin ihan vahingossa kattoon YleTeemaa tylsyyksissäni. Sieltä tuli joku saksalainen elokuva, joka kertoi uusnatsipiireistä tulevasta pojasta, joka rakastui turkkilaiseen tyttöön ja tämmöstä. Sit joka kerta kun tää pari oli yhessä tietyssä kuppilassa, siellä soi jotain Rammsteinia. Seemann, Das Alte Leid, Stirb Nicht vor Mir ja Ohne Dich sieltä tuli. Seemannin kuuluessa mietin, että olinko jättänyt soittimen päälle koneella, mutta sit tajusin että tuohan soi telkusta, hohoo!
Chainsaw, ja!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #16 : 06.11.09 - klo:23:14 »
Olikohan se toissapäivänä kun joku käveli kaupungilla mun edessä ja näin vaan Reise Reise -hupparin selkämyksen

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #17 : 15.11.09 - klo:11:57 »
Olin eilen kahvilla helsinki-vantaan lentokentälllä ja siitä meni ohi taksi jonka kyljessä luki "Rammstein" ja "Liebe ist für alle da".

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #18 : 15.11.09 - klo:11:58 »
 :o Hienoa!!!!!!1

Poissa Iivari

• Tulokas
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #19 : 16.11.09 - klo:18:11 »
Eilen Talentissa soi Mein Herz Brennt.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #20 : 04.03.10 - klo:15:26 »
Bongailin tänään koulussa hienon kuviksen työn... Violetti pohja, jossa lukee mustalla "Ich tu dir weh" ja pienemmällä ko. biisin kertosäkeen sanat.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #21 : 04.03.10 - klo:17:04 »
kuulin olympialaisten (en muista mikä peli) jääkiekko-ottelussa taustalla du hastin
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Sigillumdiaboli

• Tulokas
  • Dein Gesicht ist mir egal
    • Last.fm profiilini
« Vastaus #22 : 05.03.10 - klo:23:33 »
Olin eilen kahvilla helsinki-vantaan lentokentälllä ja siitä meni ohi taksi jonka kyljessä luki "Rammstein" ja "Liebe ist für alle da".

Mä näin saman taksin Hakaniemessä 18. marraskuuta :D Otin kuvankin, mut en oo vielä saanu uploadattua sitä minnekään!
I adore the dispair in your eyes
I worship your lips once red as wine
I just love the way you're running out of life

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #23 : 22.04.10 - klo:00:59 »
Jonkin aikaa sit bongailin, oltiin lähössä baarista ulos kun vastaan tulee heppu, jolla oli mm. Pussy t-paita yllään. Riemastuin siitä tietenkin ihan täysin ja aloin innoissani, hullunkiilto silmissä esittelemään omaa paitaani ::) Häpeän sekainen naurahdus oli ihan paikallaan seuraavana päivänä kun muistin asian.
« Viimeksi muokattu: 22.04.10 - klo:02:26 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #24 : 22.04.10 - klo:07:38 »
Pöh, mä aina esittelin omia Rammstein vaatteita tai asusteitani satunnaisille samanhenkisille täysin vieraille vastaantulijoille, tai sitten jos menee kauempana niin huudan vaan täysillä Raaaaammmsteeeeeiiiiin! Oon itseasiassa saanut kavereitakin tällä tyylillä. 8)

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #25 : 22.04.10 - klo:14:29 »
Kun en mä normaalisti sillä innolla noteeraa muiden bändipaitoja :D Mut siistiähän se on, jos sama on sulle arkipäivää! :)
Chainsaw, ja!

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #26 : 06.05.10 - klo:19:25 »
Tämän päivän Salatuissa Elämissä Isabella nosti Damin takahuoneessa lakanaa, jossa luki Rammstein ja logo siinä. :P
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #27 : 06.05.10 - klo:19:36 »
Tämän päivän Salatuissa Elämissä Isabella nosti Damin takahuoneessa lakanaa, jossa luki Rammstein ja logo siinä. :P
Huomasin saman.  :D Aika hupaisaa.

Poissa Donaukind

• Jäsen
  • *
« Vastaus #28 : 14.05.10 - klo:22:56 »
Tänää markkinoilla tuli vastaa semmone setä jolla oli Rammstein-paita ^^ ja ku oltii laival nii siällä oli jollaki nätti Sehnsucht huppari :D