Rammstein-HQ.com ::Foorumi::
30.07.10 - klo:05:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 ... 11 12 [13]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi  (Luettu 5055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tudekki
Tulokas
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #180 : 30.06.10 - klo:13:53 »

Itse olin keikkaa katsomassa siinä aidan mutkan vasemmassa reunassa. Eturivissä olijat varmaan huomasitte siellä turvamiesten seassa käyskennelleen tontun näköisen jätkän jolla roikkui LIFAD-lärpäke kaulassa. Hän jakoi näitä "pussypasseja" vai millä nimellä niitä nyt kutsuisi. Kriteerit sen saamisen tuntuivat kyllä olevan täysin ulkonäölliset ja voin kertoa että alkoi hiukan ottaa päähän kun taakseni alle tunti ennen keikkaa itsensä ängennyt blondi teinityttö sai tämän passin. Itse olin siinä 8 tuntia odottanut, en mitään syönyt, en vessassa käynyt ja muutenkin paljon eturivin paikkani takia kärsinyt. Siinä jo vähän itsehillintää tarvittiin kun se tonttumies minun olan yli alkoi sitä ranneketta tytölle laittaa... : D
tallennettu
nallu-eh
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #181 : 30.06.10 - klo:20:37 »

Lainaus
Siinä jo vähän itsehillintää tarvittiin kun se tonttumies minun olan yli alkoi sitä ranneketta tytölle laittaa...

Mulla ei ole tietoa backstage bileista ja pussypasseista, mutta luulis että itse bändillä on seksiä varten jo varattuna tasokasta seuraa ja ne vois tavata ihan fanejakin. Roudarit ja muut henk.kunta tietysti jakaa pussy passit ja nämä kirotut tonttumiehet tietysti valitsevat silmät kiiluen sexyjä typsyjä oman maun mukaan.
tallennettu
Tilli
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

LIFAD

« Vastaus #182 : 30.06.10 - klo:21:41 »

Aika brutaalia tuo pussypassin jakaminen noilla tietyillä kriteereillä.
tallennettu

Wer ficken will Muss freundlich sein
DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Till!

« Vastaus #183 : 30.06.10 - klo:23:22 »

Joo-o. Brutaalia ainakin, jos se olisi Rammsteinin tahto jakaa pussypassit ainoastaan "hyvännäköisille" pimatsuille. No ehkä näin ei kuitenkaan ole.. Joka tapauksessa, ainakin lätkät on nimetty osuvasti.  Pyörittää silmiään
tallennettu

Tudekki
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #184 : 02.07.10 - klo:00:26 »

Joo, siskon kanssa päädyttiinkin siihen johtopäätöksen että taisi se tonttumies miettiä vaan omaa etuaan siinä misukoita valitessaan... Jos Rammsteinilla itsellään olisi aikaa valita ihmiset back stagelle niin olisi siellä lavan reunalla eri näköistä porukkaa keikkunut.
tallennettu
barbapapa
Täysjäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #185 : 02.07.10 - klo:21:51 »

Niin, esim. Till ois valinnut sinne tietysti minut <3  Virnist&#228;&#228; Nyt joutu jäämää lehellä soittelemaan, mutta eipä minkään tontun seura ois kiinnostanutkaan Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu
piipu
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #186 : 15.07.10 - klo:17:08 »

http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/teemat_provinssirock_2010/2010/06/360-kuva_rammstein_paatti_provinssirockin_1776081.html

löysin tollasen. Itseäni en bongannut kun olen niin pieni, mutta Feen pään bongasin ja sen kaverin myös. Ite olin Feen edessä
tallennettu

Pia <3 Onni
Frostbitten
Yleisvalvoja
Veteraani
Poissa Poissa

Es ist besser, wenn man mehr hat

« Vastaus #187 : 15.07.10 - klo:17:12 »

http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/teemat_provinssirock_2010/2010/06/360-kuva_rammstein_paatti_provinssirockin_1776081.html

löysin tollasen. Itseäni en bongannut kun olen niin pieni, mutta Feen pään bongasin ja sen kaverin myös. Ite olin Feen edessä
Tuo on muuten hieno Iskee silm&#228;&#228; Kävin heti seuraavana päivänä Provinssin jälkeen bongailemassa oman pärstäni sieltä. Hyvä että ovat 360º-kuvan ottaneet.
tallennettu

Ich brauche MEHR!
MEHR!
Viel MEHR!
Noch MEHR!
DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Till!

« Vastaus #188 : 15.07.10 - klo:17:29 »

Jep, bongasin myös itseni. Olen aika säälittävän näköinen vaikka pitkä olenkin.  Hymyilee leve&#228;sti Keikan edetessä valuin hieman kauemmaksi lavasta, kun porukka ei meinannut pysyä paikoillaan.
tallennettu

Satiainen
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #189 : 16.07.10 - klo:18:00 »

Niinhän nuo sanoo, että "näyttäville" ihmisille; pääasiassa tytöille :DD Ainakin hartwallilla oli ties minkänäköstä misua. Oli sinne pari jätkääkin eksynyt ja valittelivat, kun Rammsteinin pojat ei tullu kertaakaan heille jutteleen, mutta tytöille kylläkin :DDd

Provassa ite olin suoraan Rikun eessä tokarivissä. Seiskalta aamulla lähti juna, 11.00 oltiin länsiportilla oottamassa ja 13.00 eteenpäin päälavan eessä ilman ruokaa ja juomaa :DDd Eessä useampi tyyppi, joka ei kuuntele edes Rammsteinia, halusivatpa nähä minkälainen se on livenä. Kyllä kismitti ja melkein nyrkit heilu :DD
tallennettu

Meine Haut gehört den Herren
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.638 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.