Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein kiertue 2009-2010  (Luettu 19230 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Völker

• Tulokas
Vs: Rammstein kiertue 2009-2010
« Vastaus #285 : 26.02.10 - klo:12:49 »
Eturivissä oli Helsingissä yllättävän hiljaista! :o Kyllä ääntä lähti, mutta laulua ei niinkään. Itse ainakin pidin molempia yllä! :D

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #286 : 26.02.10 - klo:13:42 »
Hesassa tosiaan tuntui että ne suurimmat fanit olivat katsomoissa kun sitä menoa kentällä katsoi, aika vaisua. Jotenkin järkevämmin pitäisi noi kenttäliput järjestää ettei käy niin kuin nyt, että monet halukkaat jäivät ilman kenttäpaikkaa. Ennemmin niin, että kaikille myydään samanlainen lippu ja ne jotka ensimmäisenä kentälle menevät, saavat myös ne paikat. Tälloin kovimmilla faneilla on syytä tulla aikaisemmin paikalle.

Todellisuudessa hallikeikoilla tätä tuskin tapahtuu, mutta festareillahan näin toimitaan joten uskoisinkin että Provinssissa tulee olemaan kovempi meno mitä Hartwalilla.

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #287 : 26.02.10 - klo:13:57 »
Oli kyllä hiljaista Helsingissä o_o Mä lauloin joka kappaleessa mukana ja hypin ja näin :D Ja pari kertaa mun vieressä oleva tyyppi sanoi mulle et voisin olla hiljaa, siinä vaiheessa tuli kyllä semmonen WTF olo. Kuitenkin edessä oltiin.

Poissa Völker

• Tulokas
« Vastaus #288 : 26.02.10 - klo:14:08 »
Hesassa tosiaan tuntui että ne suurimmat fanit olivat katsomoissa kun sitä menoa kentällä katsoi, aika vaisua. Jotenkin järkevämmin pitäisi noi kenttäliput järjestää ettei käy niin kuin nyt, että monet halukkaat jäivät ilman kenttäpaikkaa. Ennemmin niin, että kaikille myydään samanlainen lippu ja ne jotka ensimmäisenä kentälle menevät, saavat myös ne paikat. Tälloin kovimmilla faneilla on syytä tulla aikaisemmin paikalle.

Todellisuudessa hallikeikoilla tätä tuskin tapahtuu, mutta festareillahan näin toimitaan joten uskoisinkin että Provinssissa tulee olemaan kovempi meno mitä Hartwalilla.
Itse kun olin Berliinissä, niin asia oli järjestetty juurikin näin, eli vapaa paikan valinta. Kun aikaisin menin jonottamaan, niin pääsin juuri eturivin tuntumaan! :)

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #289 : 26.02.10 - klo:14:16 »
Oli kyllä hiljaista Helsingissä o_o Mä lauloin joka kappaleessa mukana ja hypin ja näin :D Ja pari kertaa mun vieressä oleva tyyppi sanoi mulle et voisin olla hiljaa, siinä vaiheessa tuli kyllä semmonen WTF olo. Kuitenkin edessä oltiin.

Jumaliste mikä idiootti :o Tuommoset pellet ovat kyllä sieltä ja syvältä. Hevikeikoillakin jotkut harrastavat moshpittejä, niin siellä on aina niitä typeryksiä, jotka vinkuvat pitin reunalla: "voisitteks hei olla paikallanne, toi häiritsee mun tyttöystävää, väävää" tai jotain vastaavaa. Painuisivat muualle, jos eivät kestä muiden läsnäolijoiden elämöintiä.
Chainsaw, ja!

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #290 : 26.02.10 - klo:14:28 »
niin no mitäs niitä lippuja oli annettu "jaffatynnyrin" sponsoreille.  >:(
Weiter, weiter ins Verderben

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #291 : 26.02.10 - klo:14:40 »
Joo ihan totta! Minä huusin ja hypin ja tanssin ja heiluin minkä jaksoin! Vieressä olevat ihmiset seisoi kädet puuskassa ja tuijotti mua nenän vartta pitkin siellä Helsingissä mitä ei tapahtunut missään muilla keikoilla. Hassua!  ::)

Poissa May

• Tulokas
« Vastaus #292 : 26.02.10 - klo:18:10 »
Jep, yleisössä olisi kyllä ollut toivomisen varaa, mutta muistaakseni Reise Reise- kiertueella meno oli Hartwallilla etenkin alkuun yhtä apaattista. Välillä tuntuu, että suomalaiset eivät pysty minkäänlaiseen tunneilmaisuun selvinpäin, mikä on sääli. Harmittaa bändin puolesta tuollainen vastaanotto, vaikka kyllähän väki hieman loppua kohden piristyi. Vähän tuntuu, että monet tulevat vaan katsomaan kohubändin showta ilman sen kummempia intohimoja - ainakin yksi mies jonka kanssa juttelin baaritiskillä Globenilla ei edes tuntunut tietävän uusimman levyn biisejä. Ja sitten kun olet katsomossa, ja heilut vähänkin enemmän, niin jo tulee järkkäri hätistelemään.

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #293 : 26.02.10 - klo:20:28 »
Tulee porukka vähän väärään paikkaan jos sanoo hevi keikalla että rauhotu tai jotain vastaavaa.Itse huomasin myös että mutsiani ja mua töllättiin keikan jälkeen kun olimme riehuneet.Meinasin huutaa että mitäs tölläätte,mutta en viittiny ;D Myös Wiener blutin jälkeen vieressä istuvani nainen sanoi ilmeisesti miehelleen että."Miks noitten lasten piti roikkuu tuolla.Se ei ollu enää hauskaa mua alko oksettaa" ja valitteli siinä aikansa sekin alko ärsyttää.
« Viimeksi muokattu: 26.02.10 - klo:20:56 kirjoittanut asukas666 »

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #294 : 27.02.10 - klo:00:56 »
Eturivissä oli Helsingissä yllättävän hiljaista! :o Kyllä ääntä lähti, mutta laulua ei niinkään. Itse ainakin pidin molempia yllä! :D
En tiedä, saattoipa ollakin. Ainakin mun vasemmalla puolella ollut porukka oli aika vaisun oloista. Mut kyllä ite kans riehuin eturivissä melkeinpä omien voimavarojeni ylitse, niin paljon kuin irtos :P

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #295 : 27.02.10 - klo:01:11 »
Itse ainakin pompiin, pidin meteliä ja lauloin sen minkä osasin 2-3 rivin päässä lavasta. ;D En oikeastaan huomannut minkälainen meno oli takana, koska huomioi keskittyi niin vahvasti lavalle, mutta sen ainakin huomasin miten ylärivi taputti ja tömisytti jaloilla lattiaa, se näytti hienolta. Harmi, jos meno tuntui vaisulta. Ehkä siihen vaikutti se, että aamulla oli Suomi - Ruotsi peli ja maanantai minkä takia moni ei varmaan edes juonut, vaikka kyllä keikalla pitäisi ilman viinaakin olla menossa mukana, mutta tällainen on suomalaisen luonne. Toivottavasti Provinssissa yleisö on enemmän mukana, keikka ainakin oli Hartwalilla hyvä.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #296 : 27.02.10 - klo:04:16 »
Kyllä Rammstein veti hyvän keikan. Mutta yöleisän vastaanotto oli sitten enempi tai vähempi peppuloisesta.
Mutta jotenkin en jaksa uskoa siihen, että Olympialaisten tapahtumat mitenkään vaikuttaisi keikan tunnelmiin.

E: siis yleisö.
« Viimeksi muokattu: 27.02.10 - klo:10:38 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #297 : 27.02.10 - klo:05:23 »
Mutta jotenkin en jaksa uskoa siihen, että Olympialaisten tapahtumat mitenkään vaikuttaisi keikan tunnelmiin.

No eivät kyllä varmaan, ajattelin että voisi porukka olla vähän väsyksissä, mutta tuskin. :P
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Playing.the.angel

• Tulokas
« Vastaus #298 : 27.02.10 - klo:16:00 »
Tallinnan 24.2.2010 settilista, anyone?

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #299 : 27.02.10 - klo:16:14 »
Varmaan sama ku hesassa.