Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein kiertue 2009-2010  (Luettu 19227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
Vs: RAMMSTEIN KIERTUE 2009-2010
« Vastaus #45 : 19.05.09 - klo:20:05 »
mäki haluun!, ei kyl pahan hintaset lennot ois mut...ku ei nyt oo rahaa.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #46 : 31.05.09 - klo:12:46 »
Eilen varasin liput berliinin keikoille 8).

Poissa essej

• Jäsen
  • *
« Vastaus #47 : 31.05.09 - klo:12:56 »
Lainaus
Eilen varasin liput berliinin keikoille

Onneksi olkoon!

Hyvä että jollain ainakin on mahdollisuus päästä keikalle. Itse en omista luottokorttia (enkä ole virallisten sivujen member klubiin kuuluva) eikä ole löytynyt henkilöä joka voisi tilata liput, joten voi olla hyvinkin mahdollista että jää ulkomaiden keikat väliin.. ketuttaa suoraan sanoen.. (siis oma tilanteeni) ellei nyt jotain ihmettä tapahdu.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #48 : 01.06.09 - klo:17:42 »
Saas nähdä kaatuuko tämä operaatio jos noita lippuja ei voikkaan ostaa kuin 2 kpl per henkilö tuolloin 12. päivänäkin. No, odottelen vielä infoa Rammstein shopista.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa QoS

• Tulokas
« Vastaus #49 : 03.06.09 - klo:22:01 »
hei te ketkä olette "Community-Member", kuin nopeesti sitä sitten on se jäsen.. kun mun on aivan PAKKO päästä sinne berliiniin ja haluis varmistua että saa liput sinne. Ja siis kuin ylipäätään tuo luottokortti maksu sujuu ja kuin nopeesti. Kuolema tulee jos en sinne pääse kun sinne keksin haluta  :D

Poissa QoS

• Tulokas
« Vastaus #50 : 04.06.09 - klo:05:39 »
Joops ostin sitten viime yönä sen jäsenyyden.. nyt pitäis olla liput varauksessa.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #51 : 10.06.09 - klo:20:26 »
Terveisiä viralliselta foorumilta!

Ilmeisesti vielä tänään puoleen yöhön asti onnistuu community jäseneksi liittyminen luottokortilla, jolloin voi varata 2 lippua yhteen Saksan konserttiin. Se on sitten varma että ne saa. Eikä tarvi pelätä että sivut kaatuu tai ruuhkautuu perjantaina yleisen myynnin alkessa. Kyseiset community liput ovat henkilökohtaisia ja niihin tulee NIMI, ja henkilöllisyys on todistettava ovella. Jos liittyy huomenna communityn jäseneksi, ei noita ennakkovarauksia voi enää tehdä.

Myyntiin Saksan keikkojen liput tulevat perjantaina 12.6. mutta tarkkaa kellon aikaa en tiedä, silloin voi kuka tahansa ostaa niitä rammsteinshopista. Saksan lippuja ei kuulema saa mistään muusta hyväksytystä paikasta! Virallisella sivulla varoitetaan muista lippujen myyjistä, että rahat saattaa mennä hukkaan ja sisäänpääsy ei ole taattu. Pimeistä lipuista pyydetään 170 euroa-> vaikka oikeat liput maksavat karkeasti noin 60-80 euroa. Nyt perjantaina ilmoitetaan myös muiden tämän vuoden kiertueen hyväksytyt lippumyyjät. Silloin voitte ostaa niitä kyseisistä paikoista. Ennen perjantaita niitä ei saa mistään, sanoi kuka mitä tahansa.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #52 : 12.06.09 - klo:15:38 »
Harmi vain, en saanut lippuja ostettua. Serveri oli aivan totaalisen tukossa ja taisi kaatuakkin hetkeksi. Katselin itsekkin noita netissä myytäviä lippuja ja ovat kyllä aika kalliita. Niin ja onko edes varma että pääset niillä edes sisään.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #53 : 12.06.09 - klo:15:41 »
Harmi vain, en saanut lippuja ostettua. Serveri oli aivan totaalisen tukossa ja taisi kaatuakkin hetkeksi. Katselin itsekkin noita netissä myytäviä lippuja ja ovat kyllä aika kalliita. Niin ja onko edes varma että pääset niillä edes sisään.

Jos pääsee, niin anna tulla lippuja tännekin päin...mä jään kuulolle!!!!!!!!!!!!!! E n halua luovuttaa, tää on mun elämää...........MÄ haluun livenä Tillin eteeni...
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #54 : 12.06.09 - klo:16:57 »
Shopin nurin menneellä sivulla kuitenkin on edelleen ilmoitus että lippuja on jäljellä, pitäis olla kärsivällinen ja yrittää uudelleen. Miten voi olla kärsivällinen jos mielen valtaa epätoivo ja paniikki!  ::) No kuulema community jäsenien ennakkovaratut liput on tallessa mutta mä uskon sen vasta kun omin silmin näen.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #55 : 12.06.09 - klo:19:28 »
Jos jotain positiivista haetaan niin onpahan Rammsteinin keikoilla ainakin aivan älyttömän iso menekki! Liput menee alta aikayksikön. Ja tämä pelkästään ilman mitään kummempaa mainostusta tai uusia levyjä. Eipähän oo porukka unohtanut pitkän ja hiirenhiljaisen tauon jälkeen Rammsteinia ja kiinnostus on näyttänyt vain lisääntyvän. :)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #56 : 12.06.09 - klo:19:51 »
Meikäpojan ei auta muu kun odotella että eksyvät tänne suomen kamaralle, kun en niiden virallisten sivujen clubiin kuulu :(....

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #57 : 13.06.09 - klo:06:59 »
Kyllä nää ihmetouhut menee mun ikästen yli, osta jäsenyys..mikä jäsenyys, minne?, miten?

Tilaa lippuja, miten? mistä? Hommaa luottokortti > menee aikaa > ei joudu tähän hätään??? NÄIN KAATUI TÄMÄKIN UNELMANI!!!!!!!!!!!!!!

Varaa lennot???????????????? En oo ollu koneessa ikinä????????????Hotellit yms.................oh!

ETTÄ MÄ OON ULALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

Kun tää netin käyttökin on yhtä takkuumista, jos ei toi poika opastaisi, en osaisi yhtään mitään.

mutta MÄ RAKASTAN RAMMSTEINIA :-*
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #58 : 13.06.09 - klo:10:39 »
Meikäpojan ei auta muu kun odotella että eksyvät tänne suomen kamaralle, kun en niiden virallisten sivujen clubiin kuulu :(....
Sama juttu. Netin olisi hyvä toimia sitten kun niitä lippuja aletaan myymään..  >:(

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #59 : 13.06.09 - klo:12:40 »
Sama juttu. Netin olisi hyvä toimia sitten kun niitä lippuja aletaan myymään..  >:(
Kuinkaha nopeesti ne liput viedää käsistä? Mahollisimman aikasi pitää yrittää varata että varmana saa.