Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein kiertue 2009-2010  (Luettu 19262 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Rammstein kiertue 2009-2010
« Vastaus #300 : 27.02.10 - klo:16:55 »
Sama oli.

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #301 : 27.02.10 - klo:22:45 »
Joo ihan totta! Minä huusin ja hypin ja tanssin ja heiluin minkä jaksoin! Vieressä olevat ihmiset seisoi kädet puuskassa ja tuijotti mua nenän vartta pitkin siellä Helsingissä mitä ei tapahtunut missään muilla keikoilla. Hassua!  ::)
Kyllä mun mielestäni on loukkaus artisteja kohtaan, jos ei mitenkään ota osaa. Klassisen musiikin esittäjät ovat tottuneita hiljaa kuuntelevaan yleisöön. Laulamisen, tanssimisen ja muun hihkumisen pitäis vaan ilmaista, että pitää esityksestä. Kunhan vaan ei tappele tai hakkaa toisia päähän. Eihän Rammstein-tyyppejä edes huvita tulla suomeen keikalle, jos porukka ei osoita innostusta. Turhan vaisua oli areenalla.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #302 : 28.02.10 - klo:08:06 »
Katsokaa ja kauhistukaa mitä valko-venäjässä on tekeillä:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1985912
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #303 : 28.02.10 - klo:10:18 »
Tää on postattu jo johonkin ketjuun.En vaan muista mihin.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #304 : 28.02.10 - klo:14:30 »
Tää on postattu jo johonkin ketjuun.En vaan muista mihin.

joo en huomannu ku tänne pistin  ::)
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Playing.the.angel

• Tulokas
« Vastaus #305 : 01.03.10 - klo:16:30 »
Varmaan sama ku hesassa.
Ja mikähän oli Hesassa?

Poissa Beefmoo

• Seniori
Chainsaw, ja!

Poissa Playing.the.angel

• Tulokas
« Vastaus #307 : 01.03.10 - klo:18:04 »
Eikun hitto, se lukikin tuolla jo yhes kohtii... mutta kiitos.

Vähänkö muuten Christian Lorenzista tulee mieleen joku eläin, sähköshokin saanut eläin.  :D Se ajoi suoraan mun yli kumiveneellään.

Mahtava show oli, ja painosanalla SHOW. Tosi visuaalinen konsertti. Ne todella esiintyy meille, eikä pelkästään hyppele lavalla itsekseen, vain siksi koska lavalla pitää tehdä muutakin kuin laulaa.
Kaveri pääsi kuulemma backstagelle.

Poissa Aropupu

• Tulokas
« Vastaus #308 : 02.03.10 - klo:20:01 »

Helsingin keikka oli muihin keikkoihin verrattuna vaisu ja itseasiassa Paul sanoi ettei tykännyt koska yleisö vaan seistä möllötti eikä laulanut mukana.
Mistäs tuo Paulin kommentti on repäisty?? Siis olin ihan eturivissä siinä paulin edessä ja minusta ainakaan kenttäyleisö ei näyttänyt mitään vaipumisen merkkejä! Bändin soittamisen ilon näki aivan heidän ilmeistäkin. Etenkin Du hastin huudatus kohdassa jossa vain rummut olivat rytminä, yleisö lauloi niin kovaa että bändikin hämmästeli tätä. Näkikö kukaan muu tässä Paulin ja Tillin hämmästyneet ilmeet kun he katsoivat toisiaan ja huudattivat yleisöä? Combichrist oli todellakin ahdistavaa kuraa joka ei iskenyt sitten millään. Mutta heti kun Till ilmestyi lavalle ja Rammliedin ensimmäiset alkusoinnut murskasi epäilijöiltä luulot pois, tajusin että tästä tulee hienoin keikka, missä ikinä olen ollut. Heidän biisilistassa ei ollut mitään valittamista ja LIFADin biisit toimivat todella hyvin. Itse huusin ja riehuin koko keikan ajan niin, että kurkkuni on vieläkin kipeä. Keikka oli joka euron arvoinen. En usko että festareilla tullaan kokemaan yhtä hienoa lavashowta kuin areenalla koettiin. P.S Kun osoitin Ich Willin aikaan Paulia, hän osoitti minua ja vinkkasi silmää   ;) (Onko tämä sinun mielestä hiljaa laulamista? http://www.youtube.com/watch?v=aLTvDp6YLXY&translated=1 ?)

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #309 : 02.03.10 - klo:20:36 »
Itsekin huomasin, miten hymyssä suin Paul soitteli siellä, joten tuskin täysin hirveä yleisö ollut, vaikka tuskin se siellä suu mutrussakaan soittaisi. :P
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #310 : 02.03.10 - klo:20:38 »
Kyllä helsingin keikka oli esim. Lontoon keikkaan nähden erittäin vaisu.
Lontoossa olin katsomossa takana ja siellä ihmiset olivat mielestäni enemmän fiilikseissä kuin Helsingissä kentällä.
Tämä on siis vain mun mielipide.

Poissa Aropupu

• Tulokas
« Vastaus #311 : 02.03.10 - klo:20:46 »
Ymmärrän. Mutta ainakin eturivissä oli ihan uskomatonta huumaa. En sitten tiedä mitä muualla kentällä on tapahtunut. Mutta mielestäni Rammstein veti aivan uskomattoman shown ja olen todella onnellinen että pääsin lopulta sinne. En usko että bändin hemmoilta jäi joku huono maku keikasta, joten uskon että tulevat mielellään tulevaisuudessakin

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #312 : 03.03.10 - klo:00:41 »
Ymmärrän. Mutta ainakin eturivissä oli ihan uskomatonta huumaa. En sitten tiedä mitä muualla kentällä on tapahtunut.

Aropupulle tiedoksi: olin yläkatsomossa, joten näin hyvin mitä kentällä tapahtui; Kentän toinen puoli, eli lavan puoleinen oli täysillä mukana meiningissä. Hienon näköistä oli! Pojot vaan teille, jotka siellä olitte :) Kentän takaosa eli n. 2/3 porukasta taas vaan oli ja ihmetteli. Rokkipoliiseille tukkapöllyä :( Tässä tilanne hyvin kärjistettynä!

Chainsaw, ja!

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #313 : 03.03.10 - klo:17:59 »
Itse huomasin myös että oikean puoleisessa istumakasomossa oli aika hyvä meininki.Ainakin silloin kun katoin sinne.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #314 : 03.03.10 - klo:19:35 »
Itse huomasin myös että oikean puoleisessa istumakasomossa oli aika hyvä meininki.Ainakin silloin kun katoin sinne.
Jep, ainaki katsomo 110 oli menos mukana  8)