Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kännisöhellykset  (Luettu 1222 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
Kännisöhellykset
« : 27.07.09 - klo:22:45 »
elikkä siis, tuli tossa milloin viimeksti topicista mieleen kännisähläykset, mitä kaikkee te ootte sählänny tai mikä on mieleen painuvin ryyppyreissu? itellä pahin känni,rapula,eniten viinaa reissu oli tossa vuos sitten vuokatissa kun lähettiin kaveriporukalla, menomatkalla aloteltiin 12packilla, sit siel paikalla meni pulloviinaa, ja sitten meni toisesta pullosta 5dl...eli jäi siis 2dl pulloon... voisin väittää että oli aivan vi**n paha rapula... ei oikeestaan tajua ollu ollenkaa yöstä, käännyin vaa kylelleni ja oksensin, onneks oli emäntä valppaana viel sillo ja hyökkäs astian kaa siihe, nojasin siihen ja oksensin hyi että, sitten nukuinki rauhassa, aamulla herättiin niin viikoks tarkotetut viinat juotu,ja melkee puolet kaljoistaki, (siis kaljaa piti käyä muutenki ostaa lisää mutta aateltinin 2x0,7l viinapullojen riittävän viikonreissuun, ja eteisen lattialta löyty kasapaskaa! oltii sillee että mitä vittua, vieläkään ei oo ratkennu arvotus, minä en pystyny kävelee, jannekin niin aika kovassa, ja jesse ja mika aika selvinpäin, ettei ees ois tehny semmosta, ei vielkää tietoo siitä :D

mutta muita tein reissuja sähläyksiä&tarinoita?

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
Vs: Kännisöhellykset
« Vastaus #1 : 29.07.09 - klo:10:12 »
Örvellyksii vuosilta kauaaan sitten..

Frendin kans liftattiin Lieksaan....tarkotus mennä Kolille...seur aamuna heräsin JUUAN PIITTERISTÄ jostain hikisestä auton takapenkiltä..juu sii.. ja frendi oli heränny Joensuun torilta 96 saabista...et oli meill aika kova reissu??!!

Tää on vaan yksi reissumme kymmenistä. Kaikkeehan en voi kertoo. :-X

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #2 : 31.07.09 - klo:19:08 »
Tässä Beltsun kommentteja odotellessa...
Voin sanoo että oon tyytyväänen etten ittiä ikinä kännihin juo. :P 

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #3 : 01.08.09 - klo:01:52 »
Voin sanoo että oon tyytyväänen etten ittiä ikinä kännihin juo. :P  
Voihan sitä känniin juoda, muttei niin känniin, että söheltämään rupeis. ;) Sopivassa kännissä on kännissä, jossa homma ei lähde käsistä.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #4 : 01.08.09 - klo:02:05 »
ite hoidin itelleni nyt just sopivan kännin, join sellasen 10 kaljaa pitkässä ajassa...mulle ihan tarpeeks....nyt sellasessa hyvässä...ettei tarvii hävetä itteesä.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.08.09 - klo:09:19 »
Mä olen tässä miettinyt että mitä kehtais kertoa omista möhellyksistä.  ;)

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #6 : 01.08.09 - klo:20:17 »
:DDD no tuun täyttää tätä vähän väliä sen siitä mitä muistan, mutta jos nyt eka kerron siit ku oltiin eilen juomassa uimarannalla ja sinne tuli karhuryhmä täysvarustukses hiippaillen meit kohti :DDD sit me oltii iha wtf nyt lähti juomat, mut eipä lähtenykkää. ei niit kiinnostanu. joku kukkahattu täti oli menny soittaa niille et tääl ammuskellaa haulikol ku yhe frendi pyöräst oli puhjennu kumi :DD

sit ku oli tää lukiolaisten risteily ni huhhuh pistettii ranttaliks :DD olin sammunu puoliks hytin lattia lle ja puoliks käytävää, sit laivakytät herätti mut koska mun piti kantaa mun sammunu valvoja aulast sen huoneeseen :DDD sillo käytii myös tekee kaikkee muut kivaa :DD

sit tota peru sähläys on lukee aamul kännykäst ne lähetetyt viestit :DDD siel on aina jotai mielenkiintost. kerran sendin frendille maammelaulun sanat kello viis yöllä, ja neki oli täynnä typoi ja vikan säkeistön kohal luki ''vi**u shhhmmererwetwe en mmmuistaa loppuijjaaa shannooooii''' ja kaikki edeltävät säkeistöt oli suurimmaks osaks sävelletty :DD

sit aika perus on kans se frendit muistaa eilisen mut sä et :D se on surullista. varsinki ku ne vittuilee sulle kaikest mitä oot sähläilly.

Mut totuus on se et tulee ton viinan kaa läträttyy nii usein et väkisinki tulee kaikkee kivaa tehtyä :DDD
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #7 : 03.08.09 - klo:00:28 »
Loppujen lopuksi se on tosi perseestä, jos vetää sellaisen överin, että ilta jää ihan kesken ja kaverit jatkaa juhlimista. Sitten seuraavana päivänä ei muista mitään, eikä oo pystynyt tekemään mitään ja kaverit on tehnyt kaikkea kivaa. Siinä on sellainen olo, että homma jäi ihan kesken. Kerran vielä hiukan kokemattomana ja ensimmäisiä kännejä vetävänä lähti homma käsistä ja sitten tulikin pyörittyä mudassa keskustan puistossa ja homma loppui ennen puolta yötä. Kaverit lähti jatkaan juhlimista ja mut passitettiin kotia. :D Kyllä sille jälkeenpäin nauraa, mutta ei se kyllä kovin hienolta tuntunut. Parasta on vain olla hyvässä kännissä ja korkeintaan vahvassa sekoilussa, mutta kauheat perseet on huono. Eikä ne kaveritkaan siitä kyllä hirveästi pidä, jos on ihan out, kun ne joutuu koko ajan katsomaan perään.
« Viimeksi muokattu: 03.08.09 - klo:00:32 kirjoittanut Jebaa »
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #8 : 03.08.09 - klo:09:50 »
ite oon aina onneks tajunnu mennä kotia... vaikka sitten pariatuntia kavereita ennen...mut viina se nousee hattuu vaa kummasti, menee alas ku vettä vaa, tarpeeks kännissä, selvinpäin ei pysty kyl alottaa raa-alla viinalla mutta kännissä tulee vedettyä raakoja shotteja...ja sit puoltuntia niin kumpuroijaa :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 28.09.09 - klo:18:56 »
Loppujen lopuksi se on tosi perseestä, jos vetää sellaisen överin, että ilta jää ihan kesken ja kaverit jatkaa juhlimista.
Joo kaveri sano tässä pari viikonloppua sitten aivan samaa, kun ei muistanut aamulla mitään taulu tippuu päähän- ja hylly irtoaa seinästä- episodeistaan.  ;D
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #10 : 28.09.09 - klo:19:30 »
Tuli ne kuuluisan hupaisat Syysjuhlat pidettyy, ja esitettiin pantomiimejä...hahahha...kun muistaskin kaiken, pienii pätkii filmiltä poikki jne...
Olin esittäny kuulemma "astuvaa sonnia", ryhmä###### kahden muun kanssa..jne.....voitte vaan kuvitella oliko muilla hauskaa...sit eräs tuttava esitti ke####ista h##oa!!!!! << sen muistan...
Mä otan tosi harvoin, voi mennä vuosiakin, etten edes maista viinaksia, sit ku otan menee muisti!!!

Aman kans on aina kivaa..... ;)

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #11 : 29.09.09 - klo:07:05 »
Oon miettinyt että kehtaako tätä kertoa koska tämä ei ole mitenkään esimerkillistä toimintaa. Tämmöistä meillä kuitenkin sattui tässä eräs ilta. Oli illanistujaiset tiedossa ja aloitetaan nesteytys jo iltapäivällä hyvissä ajoin. Muistihan siinä menee vanhalla alkkiksella. Onneksi on kamerat ja parempimuistiset kaverit.

Tarina kertoo että on tyttöjen juhlatoppien kaula-aukot olleet taas elämää suuremmat ja tissit vilkkuneet tielle asti. Sieltä on sitten ohikulkijat huomanneet katutason bileet ja kertoneet kavereillensa jotka tulivatkin katsomaan tissejä. Ikkuna oli auki koska se oli meidän baaritiski ja tupakkapaikka, musiikki soi kovalla ja kutsuin aivan tuntemattomat ihmiset sisään ryypylle suoraan ikkunasta.

Likööriä löytyi myös seiniltä ja lattioiltakin sitten seuraavalla viikolla. Tuntemattomat lähti, joku sääliö oli vielä juossut heidän peräänsä kadulle ja kutsunut muita mutta luojan kiitos eivät tulleet - ja täällä hame nousi korviin, sukkahousujen haarakiila levällään ja alta loimottavat pikkarit ikuistettu kameralla. Sitten on lesbohenkisesti lääpitty sitä läikkynyttä juomaa alusvaatteissa rötköttävän kaverin päälle. Toivottavasti ei ole nuoltu sitä kuitenkaan. Valokuvat on muutenkin ihan vammaisia.

Yöllä piti sitten päästä ajelemaan pimppistä koska kuskikin oli hollilla ja lopulta oli tarkoitus mennä baariin. Mä kestin 500 metriä autossa kun tuli paha olo ja halusin kotiin oksentamaan. Nukuin eteisen matolla. Aamulla heräsin siinä ja paitakin oli väärinpäin päällä. Että olipa hyvät bileet. Hävetti aivan tolkuttomasti koska kaihtimet ja ikkunat olleet auki kaikelle kansalle. Pari seuraavaa viikkoa pidin ne visusti kiinni.  :D

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #12 : 30.09.09 - klo:10:24 »
Tuleepa mieleeni eräs mökkireissu. oltii kaveri porukalla mökkeilemäsä ja yöstä en muista mitään, aamulla kun herään niin olen huoneessa jossa on pelkkä sänky joka ylettyy joka seinän ja keskellä sänky olen minä, tyhjä 70% puolen litran anisviinapullo ja 50 litran vesisanko. olin ilmeisesti yrittänyt juoda itseni uneen juomalla sen puol litraa anis viinaa siinä sängyssä, tajuttani ettei se vältsillä oo kovin hyvä idea hain 50 litran vesi tonkan ja aloin juomaan sitä siinä toivossa etten kuolisi, aamulla herään ja hedari oli niin helvetillinen että paketti buranaa ei riittänyt viidelle miehelle. :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #13 : 26.11.09 - klo:22:09 »
Läpin on varmaan kun oli 19-vuotias ja asuin jo omillani toisessa kaupungissa kuin vanhempani.
Lähdin baarista kamalassa kännissä kotiin päin, poliisit tuli jutteleen ku katto että oon liian kännissä ja että olisin alaikäinen.
Pyysivät sitten vanhempien osotteen ja veivät minut sinne :DD
Äitiä nauratti kovasti että minkä takia ne kytät mut sinne vei.
yleistä mulla on kovassa humalassa kaatuileminen. Varsinkin portaissa.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #14 : 27.11.09 - klo:00:02 »
Jestas. Onneks nuo hirveimmät örvelöt on yhden käden sormilla laskettavissa. Yks hassuimmista episodeista kulkee nimellä "Tuska 2007: lauantai-iltapäivä". Olin koko kevään odottanut WASPin ja Emperorin keikkoja, mutta arvatkaapa kuka veteli sitten aamupäivästä siellä nurmialueella ties mitä myrkkyjä lärviinsä. Sitä kesti pari tuntia kunnes oli pakko lähteä antamaan ylen. Sieltä jostain bajamajasta kuulin kuinka WASP vetää "All I need is my love machine" ja kaikkia muita ikivihreitä :D Sitten tuokion perästä kaveri huolestui, tuli ettimään ja raahas hotellille nukkumaan. Muistan kuinka sinne kävellessä näin tyypin, jolla oli Type O Negativen paita päällään, niin ilmaisin ihmetykseni ääneen: "Tuolla menee typon paita. Enhän mä siis niin kännissä ookkaan kuin sä ehkä luulet". Hohhoih ::) Jäi sitten tuon vuosisadan päätöksen jälkeen näkemättä Emperorin viimeinen keikka, nakertaa vieläkin ihan vähän ku sitä miettii, mutta suurimmaksi osaksi vaan naurattaa tuokin toilailu. Olkoon tää opetuksena pienemmille alkoholisoitumisen vaaroista.

Pitää kyl sanoa, että nykyään ei oo juominen ollenkaan niin hauska ilmiö kuin nuorempana. Ite en tykkää käydä baareissa, mutta kaverit ovat jokaikinen kerta semmoseen änkeämässä. Jään sitten kotia tai murjotan siellä juottolassa, ja sehän on tylsää se.
« Viimeksi muokattu: 27.11.09 - klo:00:39 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!