Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 24833 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
  • Sukupuoli: Mies
    • Youtube-profiili
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #15 : 14.09.09 - klo:16:01 »
Pitääki muuten olla maanantai toi päivä...

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #16 : 14.09.09 - klo:16:06 »
Yleensä nuo ovat.. täytyy tunti lintsata koulusta.  ::) Yritän itselleni ja kaverille hommata liput.. printtinä jos sais.  :)

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #17 : 14.09.09 - klo:16:51 »

SAAKO ÄRRÄLTÄ? Pliis sanokaa että saa. : DD

vaaat netist ja lunastat ärrält ;) mut joo siis ite koulus ysilt ni laitan frendin asialle. saas sit nähää. jos se kusee tän ni hirtän sen kasseist kattoon.
Fighters never quit, quitters never fight.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #18 : 14.09.09 - klo:17:04 »
Niillä on palvelupisteitä ympäri maan. Lahdessa esim Sokos ja Lahti Travel sekä tadaa... R-Kioskit!!! Saas nähdä millainen ryntäys tulee.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #19 : 14.09.09 - klo:17:15 »
Eli onko niin, että R-Kioskille voi mennä ostamaan lipun heti, kun sen myynti avautuu? Vai pitääkö ne liput ostaa netistä ja hakea R-Kioskilta?
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #20 : 14.09.09 - klo:17:29 »
Niin...yleensä netistä tilataan ja R- Ärrälle maksetaan ja lunastetaan ne liput..näin ainakin tääl on toiminut ennen...mut onhan ne voinu muuttua,,???
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #21 : 14.09.09 - klo:18:17 »
Lippupisteen palvelupisteet tässä, kysykää sieltä:
http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=23&freePage=304

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #22 : 14.09.09 - klo:18:48 »
Joo mä oon ainaki tehny sillee et tilaa netistä ne liput ja lunastaa ärrältä. Näytti ne portsarille kelpaavan. ÄÄH! Mä haluisin niin kovasti mennä! Mut ei oo ketää kaveria varmaa enkä haluisi yksin mennä. Ja pitäs saada vielä mutsi pehmitetyä..

Poissa troopper

• Konkari
« Vastaus #23 : 14.09.09 - klo:19:02 »
Joo mä oon ainaki tehny sillee et tilaa netistä ne liput ja lunastaa ärrältä. Näytti ne portsarille kelpaavan. ÄÄH! Mä haluisin niin kovasti mennä! Mut ei oo ketää kaveria varmaa enkä haluisi yksin mennä. Ja pitäs saada vielä mutsi pehmitetyä..
Jonkun HQ:laisen seuraksi? ;)
Sometimes I hate myself for what I've done

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #24 : 14.09.09 - klo:19:30 »
Jonkun HQ:laisen seuraksi? ;)
Nebeli, minä oon valmis lähtemään sun kanssa jos et saa ketään messiin, nimittäin mullakaan ei ole seuraa sinne, mutta silti keikalle on pakko päästä! :D

Btw, tietääkö kukaan muuten mikä on nopein ja luotettavin tapa tilata lippu?

E: Ja onkohan nopeampaa sännätä koneelle 21.9 klo 9:00 varaamaan lippua netin kautta vai olisikohan luotettavampaa mennä paikan päälle, esim. Sokoksen lippupalveluun? Mitä luulette/kuinka te teette?
« Viimeksi muokattu: 14.09.09 - klo:19:49 kirjoittanut Frostbitten »

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #25 : 14.09.09 - klo:20:49 »
Jes! Tänne on sitten täysin pakko päästä. Muuten aika helevetin kalliit liput, 75€.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #26 : 14.09.09 - klo:20:53 »
Jes! Tänne on sitten täysin pakko päästä. Muuten aika helevetin kalliit liput, 75€.
No eipä tuo nyt NIIN hirveän kalliilta kuulosta. Onhan kyseessä kuitenkin aika megabändi.. Kuitenkin kun vertaa esim. Madonnan tai Céline Dionin lippuihin, tuo hinta on ihan ok. Vaikka omalla kohdalla sattuikin synttärit sopivasti tuohon väliin  ;D ei tarvitse itse maksaa.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #27 : 14.09.09 - klo:20:59 »
Jos netin kautta aikoo varata lipun/lippuja, niin kannattaa heti sit ysiltä olla valmiina koska ne saattaa mennä hyvinkin nopeesti.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #28 : 14.09.09 - klo:21:08 »
Vähän kyllä epäilyttää tuo netin kautta tilaaminen, niin monesti mennyt sivut jumiin kun myynti alkanut. Kysynpä vielä, että saako siis R-Kioskilla käydä paikanpäällä ostamassa se lippu heti kun myynti alkaa, vai pitääkö se lippu eka ostaa netistä ja sitten hakea vasta se R-Kioskilta?
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #29 : 14.09.09 - klo:21:17 »
Vähän kyllä epäilyttää tuo netin kautta tilaaminen, niin monesti mennyt sivut jumiin kun myynti alkanut. Kysynpä vielä, että saako siis R-Kioskilla käydä paikanpäällä ostamassa se lippu heti kun myynti alkaa, vai pitääkö se lippu eka ostaa netistä ja sitten hakea vasta se R-Kioskilta?
http://rkioski.fi/Lippupiste.335.0.html

Lainaus käyttäjältä: R-kioski lippupiste
Lippujen ostaminen
Voit ostaa lipun miltä tahansa R-kioskilta tapahtumanumerolla. Tapahtumanumeron löydät osoitteesta www.lippu.fi tai Show-lehdestä joita löytyy myös R-kioskeilta. Tapahtumanumero on 5- tai 6-numeroinen numerosarja joka löytyy jokaisen tapahtuman yhteydestä.

Eli pystyy?