Minäkin rekisteröidyin juuri tänne.
Olen se jutun antanut nainen. Sain lippu.fi:stä varausvahvistuksen/laskun 16.09 päivälle ja liput kotiin, ilman mitään kyselyjä.
Tiesin, että Rammstein on tulossa suomeen, en ole suuri fani, joten en ollut tietoinen milloin lipunmyynti virallisesti alkaa sekä metallikesää tuli jo vietettyä ... (Heaven and Hell, molemmat Metallican keikat, Provinssi, Sonisphere jne.) ... mutta kiinnosti, olisihan Rammsteinkin nähtävä!
Soitto lippu.fi myyntiin 16.09 tuotti tuloksen!
Mielestäni jotain olisi tehtävä tähän tolkuttomaan lipunmyyntiin, joka on tolkutonta.
Kiistatta tosi asia on se, että trokarit vievät myynnissä olevat liput, eteenkin Hartwall Arenalta, todellisilta faneilta.
Henkilökohtaisesti olen tavannut ihmisitä, jota trokaavat ja kuuluvat alla olevaan ennakkovaraus eturyhmään! Hartwall Arenalla on ennakkovarausetu oikeus yrityksillä (konsertteja kohden vaihtelee lippujen määrä, muistaakseni 6 kpl/hlö). Näillä lipuilla tehdään huuto.netissä palkanlisää.
Ennakkovarausetu on muös Events Clubilaisilla (clubi maksu /70 egee/vuosi, halvin vaihtoehto, jolloin saa 2 pilettiä, Events club tasoja on monia, joten 6 lippua taisi olla se max määrä).
Lisäksi on club seat paikat, joita omistavat yksityishenkilöt, joilla on myös ennakkovarausetu, paikka määrästä en ole varma, kuitenkin esim. Metallican keikoille molemmille päiville sai varata X - määrän lippuja.
Mielestäni fanit ovat oikeutettuja saamaan liput, ei trokarit, joten jotain olisi tehtävä tämän tolkuttoman lipunmyynnin saamiseksi tolkulliseksi.
Live Natoin on suomen "kioski", joka tottelee päämiestään/päämiehiään, lippu.fi on yhteistyökumppani.
Lippu.fi/Live Nation ei kuitenkaan ole ottanut kantaa, koska en halunnut nimeäni antaa heille.
Minulla kuitenkin on varausvahvistus/lasku (päivätty 16.09) sekä liput - kiistaton näyttö, mustaa valkoisella, jonka olen tarvittaessa valmis tuomaan julki. Tässäkohdin totean, asia on auki:).
Tiedän myös muita, jotak ovat varanneet lippunsa ennen virallista myyntipäivää.
Nyt tämä tapahtui Rammsteinin kohdalla, tämä on tapahtunut ehkä muidenkin ns. magabändien kohdalla, jolloin lippu.fi on ollut lippujen myyjänä. Ainakin lippu.fi:n lipunmyynti on takunnut
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1733922Olen onnelinen niiden Rammstein fanien puolesta, jotka saivat lippunsa, surullinen niiden monien fanien puolesta, jotka eivät saaneet lippua.
Mitä tehdään?