Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 26391 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #30 : 14.09.09 - klo:21:23 »
Myykö Levykauppa Äx lippuja tuolloin 21.9? Ja olisikohan turvallisempaa sännätä aamulla Sokoksen lippupalveluun vai R-kioskille?

E: Joka tapauksessa puhelimitse en uskalla varata, linjat kuitenkin tukossa, plus että nörtit kuulema osaa haksata itsensä puheluissa jonojen ohi. Ja netin kauttakaan en kai viitsi yrittää, pelottaa sitten että netti kaatuu.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #31 : 14.09.09 - klo:21:27 »
Tadaa! Tätä on ootettu. Maanantaina vieläpä vapaapäivä koulusta niin vois lähteä ihan vaikka jonottelemaa Jyväskylään, tai sitten riskillä koittas saada tietsikalta. Onneks on viikko aikaa pohtia!

Saa nähä saanko itekkää ketää kaveria messiin. Onneks siellä on teitä nettituttuja, joita ei tosin naamalta tunne.
aye aye, captain!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #32 : 14.09.09 - klo:21:36 »
Saa nähä saanko itekkää ketää kaveria messiin. Onneks siellä on teitä nettituttuja, joita ei tosin naamalta tunne.
Voin tulla heiluttelemaan sinne jotain Hartwall-areenan kokoista Rammstein-HQ kylttiä, ei kukaan jää ilman seuraa. Hahhah :D

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
  • rammstein & metallica !
« Vastaus #33 : 14.09.09 - klo:22:11 »

oikeesti mulla on niin kauhee stressi päällä lipuista että huhhuh. jos joku menee jonottaan johonki ni voi varmaan varaa mullekki?  ::) aarggh sekoon.
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #34 : 14.09.09 - klo:22:41 »
Mäkään en oikein haltsaa vielä tätä lipun ostoa. Eli tonne R-Kioskille voi sitten mennä heti aamusta ostamaan ne liput, en kyllä löytänyt sitä numeroa mikä pitäisi sanoa, kun liput ostaa, mutta ilmeisesti se käy ihan niin, että R-Kioskin tiskillä sanoo, että liput Rammsteinin keikalle Hartwall Areenalle? Joku kokenut voisi kertoa miten menee.
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
« Vastaus #35 : 14.09.09 - klo:22:53 »

Niinpä. Mäki menisin ärrälle jos tajuisin tän jutun. -.-' en mäkää löytäny mtn numeroa. o.O outoaaaaaaa.
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #36 : 14.09.09 - klo:23:14 »
Mä kuolen jossen saa lippua tonne!! Pakko saada! Into piukeena!

En tiedä uskaltaako nettiin luottaa, vai miten, mutta perkules.. OiJoi Till <3 OiJoiJoi.. <3

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #37 : 15.09.09 - klo:06:51 »
Elekee panikoiko!! Kyllä kaikki ME saadaan ne liput....mä varaan 4 lippua, jos jää joku ylitse..ni myyn sen sit tarvitsevalle....

Eli luuri kuumana ma aamuna.....<<< pitää kaikille ilmottaa, etteivät vaan soita sillon mulle.

Ja jos seuralaista/ seuraa keikalle.....niin... ja hurjaan hauskanpitoon tartet frendii..tässä olen!!!! Ikä ei oo este hauskanpidolle.....olen vähän sellanen duudsoni---sekoileva ja hullu.
Lavalle ois kiva päästä Tilliä puristelemaan ja esittää siel sen kans se Bück Dich...
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #38 : 15.09.09 - klo:06:53 »
Menkää nyt ensin etukäteen ärrältä kysymään että pitääkö ne varata ensin sinne ja sieltä sit vaan haetaan se?

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
« Vastaus #39 : 15.09.09 - klo:08:01 »
Elekee panikoiko!! Kyllä kaikki ME saadaan ne liput....mä varaan 4 lippua, jos jää joku ylitse..ni myyn sen sit tarvitsevalle....

Jos ja kun saat liput, ja jos sultä jää yli, ni olisin innokas ostaan sen sit myöhemmi. : D
- james hetfield

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #40 : 15.09.09 - klo:13:27 »
Mullakin kauhea stressi lippujen takia. :D Mutta pitää käydä siellä ärrällä huomenna kysymässä tästä asiasta, liputhan on pakko saada.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #41 : 15.09.09 - klo:14:06 »
Ja jos joku foorumilainen haluu tienata ni tässäpä neuvo. tie en oo ollenkaan varma pääsenkö jonottamaan joten jos ei muu auta ni ostan sitte vaikka trokarilta. varmaa monet tältki foorumilt jää ilman lippuu joten tänne mainostelemaan sitte jos on ylimääräsiä :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #42 : 15.09.09 - klo:14:12 »
Ja jos joku foorumilainen haluu tienata ni tässäpä neuvo. tie en oo ollenkaan varma pääsenkö jonottamaan joten jos ei muu auta ni ostan sitte vaikka trokarilta. varmaa monet tältki foorumilt jää ilman lippuu joten tänne mainostelemaan sitte jos on ylimääräsiä :)

Huuto.netissä hinnat kohoavat aivan varmasti reilusti päälle sadan euron. Kallis, mutta varma tapa saada liput.

Ja Ärrältä ei saa lippua haettua suoraan, vaan se pitää ensin varata ja sen jälkeen hakea Ärrältä varausnumeroa vastaan. R-kioski kun ei ole suoranainen lipunmyyjä, vaan toimittaa liput asiakkaalle, kunhan ne on varattu myyntipisteestä (Tiketti, Lippupiste jne)

Veikkaisin että liput menee taas siinä max 20-30 minuutissa.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #43 : 15.09.09 - klo:15:11 »
Minä taidan luottaa siihen taktiikkaan että menen aamukuudelta jonottamaan Kuopion Sokoksen ovien eteen ja yhdeksältä rynnistän portaat ylös suoraan Lippupalvelun pisteelle.

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #44 : 15.09.09 - klo:15:32 »
Minä taidan luottaa siihen taktiikkaan että menen aamukuudelta jonottamaan Kuopion Sokoksen ovien eteen ja yhdeksältä rynnistän portaat ylös suoraan Lippupalvelun pisteelle.

Ite en Lippupalvelun pisteelle juoksis. Eihän ne myy niitä lippuja?  :P

...vai onko tässä joku jekku?
aye aye, captain!