Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 24841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #360 : 15.01.10 - klo:21:43 »
onkohan verottaja kuin kiinnostunut trokari toiminnasta, aattelin vaa ku kattoo esim tämän tyypin listaa http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=kensp&status=DC&order=L
:o Siinä on isot rahat kyseessä kun tuollainen lista.. Sopiva veroprosentti voisi olla 99,9%

Tietäsin jotain muutakin noille sopivaa, mutta en sitä tohi tässä ääneen.. kirjoittaa...  >:(

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
Vs: Rammstein Suomeen 22.2.2010!
« Vastaus #361 : 16.01.10 - klo:10:30 »
it's just way it is. ihme itkuiitoja ootte, säälin teitä.

Poissa firefly

• Tulokas
« Vastaus #362 : 19.01.10 - klo:14:32 »
Seuraa tyhmä kysymys: Kenen nimi ja miksi lukee lipun alareunassa?

Kyseessä lippu Hesan keikalle, ylhäällä lukee eventim.fi, myös lippu.fi, on hologrammia viivakoodia sun muuta.  :) (Ei ole printtilippu) Katsomotietojen alla, viivakoodin yläpuolella lukee jonkun nimi. Eihän niissä kai ostajan nimeä lue? Ja jos lukee niin tuskinpa ne henkilöllisyyttä tarkistaa portilla?

Kyllä, ostin lippuni 'trokarilta' ja siksi tuota mietin.. Eli ne joilla liput on ko.keikalle, viitsittekö kurkata lippuanne miltä mokoma läpyskä näyttää ja lukeeko siellä jonkun vieraan tyypin nimi  ;D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #363 : 19.01.10 - klo:14:49 »
Lukee minulla ainakin. Tuskin ne sitä kattovat siellä ovella. Tai jos kattovat niin sanoo että sai vaikka lahjaksi tms., eihän ne lahjoittamista voi kieltää, vaan myymisen.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #364 : 20.01.10 - klo:16:47 »
niin ja vaa myymisen ei ostamista.

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #365 : 24.01.10 - klo:12:26 »
Itse ostin lipun trokarilta, oli aika kauhea hinta mutta oli vain pakko ostaa... Olisin kuollut jos ei olisi löytynyt lippua mistään :D Kaverin kanssa tulossa kentälle, siellä nähdään!

Poissa Lindemann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #366 : 25.01.10 - klo:22:45 »
mitenköhän aikasin pitäis mennä jonottamaan tässä pakkasessa?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #367 : 28.01.10 - klo:11:54 »
Hei oletteko te suunnitelleet tapaavanne ennen keikalle menoa? Vaikka jossain Helsingin ravintolassa tai kahvilassa ennen hallille menoa? Tai ainakin keksitte jonkun tunnistustavan jotta voitte tunnistaa HQ-porukan hallin pihalla? Joku nikkaroi jonkun lipun liehumaan vaikka niin löydätte toisenne? Voitte sitten yhdessä mennä porukalla jonottamaan eikä ole niin kurjaa värjötellä siellä pihalla tuntitolkulla.  :) Pitäisi päättää että MILLOIN ja MISSÄ. Monelta te meinasitte mennä jonottamaan? Että sitä ennen varmaan jossain? Sitä ei oikein katsota hyvällä että jengi jonottaa ja sitten sieltä tulee etuilua ja ryntäys "kun mun kaverit on tuolla".  ::)

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #368 : 28.01.10 - klo:14:37 »
Yhdelle lippu kouraan ja porukka sinne lärisemään....ja jokainen sanoo kuka on foorumilta..tartteko se muuta.

Vai??? :)

Mä ainakin tuun sinne Areenalle hyvis ajoin, jos muutkin hilautuu sinne???
(Tai sit tulette kaikki Sokos Hotel Pasilan pihalle..ja ootatte mut sieltä mukaanne??? .. ;))
Asusteleeko muita samaises hotellis ku mä sillon????? Laita yv: lle viestii.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #369 : 28.01.10 - klo:15:21 »
Itse olen kaverin kanssa tulossa ajoissa sinne hallille, suunnilleen joskus ennen kolmea :) Sinne vaan jäätymään. Jos sinne hallille joku miitti järjestetään, niin voisin tulla, vaikka olenkin uusi täällä. Eihän se haittaa :c

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #370 : 28.01.10 - klo:15:57 »
Mekin mennään jonottamaan ainakin tuntia paria aiemmin, vaikka onkin paikkaliput. Kolmesta muusta en tiedä, mutta me toiset kolme muuta omasta seurueesta halutaan nähdä myös lämppäri, ni onhan sinne sitten mentävä hyvissä ajoin, ettei ihan jää jonon hännille kun ovet avautuu. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee tapahtumaan..
Chainsaw, ja!

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #371 : 28.01.10 - klo:17:05 »
Onkos muita saapumassa keikalle junalla Tampereen/Hämeenlinnan suunnalta? Ja juu, jos on jonkinlaista miittitoimintaa vireillä niin minä osallistun. Sain vinguttua vapaapvän duunista!

Poissa Lindemann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #372 : 28.01.10 - klo:21:01 »
juu mä tuunkin varmaan myös siine jonkun kahen aikaa. toivottavasti sää laantuu edes vähäsen. joku +3 - -5 ois hyvä

Poissa neppi

• Tulokas
« Vastaus #373 : 01.02.10 - klo:21:05 »
hei vaan, olen uus :D

mietein tässä semmosta, koska yksin oon tulossa kentälle jonottamaan et mites toimii jos tulee vessahätä. pitääkö pidätellä keikan loppuun asti vai pystyykö tota paikkaa sen verran varaamaa?:D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #374 : 01.02.10 - klo:21:10 »
Tuskin pystyy varaamaan, varsinkin jos olet yksin. Eli kannattaa hoitaa tarpeet ennen keikkaa. ;D