Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 26391 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #45 : 15.09.09 - klo:15:35 »
Jaahas.. lippupisteen sivujen mukaan myyntipaikkana toimisi eräs kukkapuoti hyvinkäällä.  ;D Pitää käydä kysymässä etukäteen.
EDIT:

Ite en Lippupalvelun pisteelle juoksis. Eihän ne myy niitä lippuja?  :P

...vai onko tässä joku jekku?

Niin, eikös sieltä saa myös Lippupisteen lippuja..

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • rammstein & metallica !
« Vastaus #46 : 15.09.09 - klo:15:35 »
jos joku täältä varaa ylimääräsiä ni ostan sit tosiaan myöhemmi ! jos tulee sillai. : )
mä ainaki oon puhelin kädes ja koneel koko aamun. : D
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #47 : 15.09.09 - klo:16:02 »
Joo seuraa siis löytyy. :)

ÄÄhh.. Jotenki ne liput on hankittava. Pitää kahtoa, et miten kerkeis maanantaina tilata ne. Mihi aikaa ne tulee myyntii?

Elekee panikoiko!! Kyllä kaikki ME saadaan ne liput....mä varaan 4 lippua, jos jää joku ylitse..ni myyn sen sit tarvitsevalle....
Kenelle kaikille meinasit liput hankkia? Tai siis onko ne joillekkin tutuille vai? Ähh.. En osaa selitää.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #48 : 15.09.09 - klo:17:19 »
Juu-u.. Kylhän tuo lippu on hankittava. Olis kiva sopia joku hyvä kuppila Hesasta mihin vois kokoontua keikan jälkeen jollakin porukalla :)
Hähä! Heisimato!

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #49 : 15.09.09 - klo:17:53 »
Minä menen ainakin heti maanantai aamuna sokoksen ovelle jonottamaan lippuja, kysyin jo töistäkin lomaa ;D. Ja ne ketkä ei lippua mahdollisesti saa niin minä voin sitten myydä, koska ostan todennäköisesti kolme lippua.

Lainaus
Saa nähä saanko itekkää ketää kaveria messiin. Onneks siellä on teitä nettituttuja, joita ei tosin naamalta tunne.
Juu eiköhän sinne tule ainakin puoli HQ:ta, joten ei seurasta pitäisi olla pulaa :P.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #50 : 15.09.09 - klo:18:28 »
Ostan neljä lippua, kun mä ainakin tulen sinne SANDERSIN kanssa..ja sit jos meidän frendit lähtee..ni ne 2 lippua on niille..mutta jos ne ei lähe, ni myyn ne liput???
Selitinkö asian nyt hyvin...

Maanantai aamuna ei sit kukaan tai mikään saa häiritä..kun soittelen lippuja.

Tääl saa Lippupalveluun soittamalla varattua ensin ne liput ja "ÄRRÄLLE"  maksetaan ja haetaan liput, <<<  kävin kysymässä tänään.

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #51 : 15.09.09 - klo:18:53 »
Minä menen ainakin heti maanantai aamuna sokoksen ovelle jonottamaan lippuja, kysyin jo töistäkin lomaa ;D. Ja ne ketkä ei lippua mahdollisesti saa niin minä voin sitten myydä, koska ostan todennäköisesti kolme lippua.
Jos mulla käy niin huono tuuri etten ehdi saamaan lippua niin tänne varattaisiin yksi niistä sun mahdollisesti myynnissä olevista kolmesta lipusta. Mutta tietysti itse kyllä yritän maanantai aamuna rynniä! :D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #52 : 15.09.09 - klo:18:56 »
Aivan mahtavaa! Pitääkin päästä keikalle! Mahtavaa meininkiä varmasti luvassa!
Mitähän ne muuten soittais siellä? Toivottavasti jotain vanhojakin kappaleita ja jotain myös Rosenrotilta, koska mielestäni ainakin Pussy ja Rammlied (vaikkei siitä voi vielä paljoa sanoakaan) kuullostavat aika kehnolta. LIFAD sensijaan on laatukamaa! \m/  8)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #53 : 15.09.09 - klo:18:59 »
Mitähän ne muuten soittais siellä? Toivottavasti jotain vanhojakin kappaleita ja jotain myös Rosenrotilta, koska mielestäni ainakin Pussy ja Rammlied (vaikkei siitä voi vielä paljoa sanoakaan) kuullostavat aika kehnolta. LIFAD sensijaan on laatukamaa! \m/  8)
Toivottavasti ainakin Du Hast ja Bück Dich ;D

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #54 : 15.09.09 - klo:19:03 »
Toivottavasti ainakin Du Hast ja Bück Dich ;D

Bück Dich tosiaan ois mukava, Du Hast taas on varma biisi. Sonnenkin varmaan soittavat, niinkuin myös Links 2-3-4. Haluaisin ehdottomasti kuulla Rein Rausin ja Mann Gegen Mannin, mutta haaveeksi taitavat jäädä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.  :)

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #55 : 15.09.09 - klo:20:43 »
tuo ei varmaankaan oo k-18? hitto itteeki vit**aa kun pitäs repästä 160€ jostain noihi lippuihi...vitttuuuuuuu

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #56 : 15.09.09 - klo:21:39 »
tuo ei varmaankaan oo k-18? hitto itteeki vit**aa kun pitäs repästä 160€ jostain noihi lippuihi...vitttuuuuuuu
Tiketti.fi sanoo että ei.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa TdK

• Tulokas
« Vastaus #57 : 15.09.09 - klo:22:00 »
computer says no...

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #58 : 15.09.09 - klo:22:25 »
Harvemmin keikat ovat k18. Mutta ei sinne kuitenkaan kannata ihan pikkulapsia ottaa mukaan =) Varsinkaan kentälle. Vaikka tuskin kentälläkään mitään hullua mosh-pittiä tullaan näkemään.

Itse olen ihan mielissäni lippujen hinnoista. Tämä nimittäin karsii pois ostajia, eli itselle jää varmemmin lippu kouraan ensi maanantaina.

Poissa TdK

• Tulokas
« Vastaus #59 : 15.09.09 - klo:22:31 »
Mihis aikaan on ihmiset kelaillu mennä tiskille, jos siis tiskiltä ostatte...?