Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 24870 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tomba

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #315 : 28.09.09 - klo:20:48 »
Tämä taitaa olla näitä sana sanaa vastaan keissejä. Molemmat osapuolet voi puhua pskaa niin paljon kuin ittestä tuntuu, niin mikäs se poliisin on siinä tilannetta selvittää. On tämä tämmöstä tulella leikkimistä prkele.
Älä muuta virka. Itsekään en lippuja saanut, enkä kyllä todellakaan aio yrittää ostaa miltään tuntemattomalta.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #316 : 29.09.09 - klo:06:47 »
Tuntuu niin kurjalta teidän kaikkien puolesta jos ne olivat huijareita.  :-[ Oliko Fee teillä minkä niminen myyjä, oliko sekin Oskari? Vai kuulostiko se vähän hoono soomi tyypiltä? Joku tiennannut hyvät rahat.  >:(

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #317 : 29.09.09 - klo:08:15 »
Kun soitin Oskulle, se puhui ihan hyvää suomee.....ei oo ulkomaalainen. Ihan Tampereen murretta möklyytti puhua.

EI TUOMITA ENNEN KU TÄÄ VIIKKO ON PULKASSA.......

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Dubast

• Tulokas
« Vastaus #318 : 29.09.09 - klo:11:36 »
Kyllä se posti yleensä yhdessä vuorokaudessa perille saapuu, jos on edellisenä päivänä jakeluun lähtenyt eli ikävä totuus on, että huijaus on tapahtunut! Nämä tyypit tuntuvat olevan tapahuijareita, joilla rekisterissä jo liuta tapauksia ja ovat täysin maksukyvyttömiä eli rahoja tuskin takaisin saa!  >:(

Poissa amalia3

• Veteraani
« Vastaus #319 : 29.09.09 - klo:11:39 »
JEP voi olla että eka kertaa mua huijattiin......

Mietin tässä, otanko lomaa ja lähden pikavisiitille Tampereelle................................

Älkää ostako ainakaan lippuja keltään joka esittäytyy Oskuksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja netis käyttää nimee "tippa"/ Apinat.fi.

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #320 : 29.09.09 - klo:12:41 »
Sama homma huijarin kanssa, jonka nimi on Henrik, älkää ostako. Sähköpostina on jotain henkkaboy tms. Kyseinen luuseri otti yhteyttä saman tien kun laitoin toisenkin ilmoituksen. Saunan taakse pitäisi tuollaiset viedä. Ei kannata tulla pimeellä kadulla vastaan  >:(

Poissa Bilyeu

• Tulokas
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #321 : 29.09.09 - klo:12:55 »
En halua puolustella ketään huijaria, mutta kannattaa katsoa vähän itsekkin mistä niitä lippuja rupeaa ostamaan. Ainut varmasti laillinen keino lippuja on ostaa niitä lippukaupasta. Jos jää ilman, niin silloin jää ilman.

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #322 : 29.09.09 - klo:13:38 »
En halua puolustella ketään huijaria, mutta kannattaa katsoa vähän itsekkin mistä niitä lippuja rupeaa ostamaan. Ainut varmasti laillinen keino lippuja on ostaa niitä lippukaupasta. Jos jää ilman, niin silloin jää ilman.

Kyllä huuto.netistä saa varmasti lippuja, kunhan myös sieltä katsoo hieman käyttäjän historiaa. Suomi24 on epäluotettava paikka, mutta virheistähän sitä ihminen oppii. Eipä tule toista tehtyä samalla tavalla.

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #323 : 29.09.09 - klo:14:00 »

Kyllä huuto.netistä saa varmasti lippuja, kunhan myös sieltä katsoo hieman käyttäjän historiaa. Suomi24 on epäluotettava paikka, mutta virheistähän sitä ihminen oppii. Eipä tule toista tehtyä samalla tavalla.
No mä katoin sillo ku sen kännykän ostin et oli 30positiivista palautetta ja 3negatiivista. Ja noikin oli muutaman vuoden ajlta tulleet palautteet, ja silti tulin kusetetuks. Et ei noihin palautteisiinkaan voi luottaa.  :-\

Poissa Dubast

• Tulokas
« Vastaus #324 : 29.09.09 - klo:14:48 »
No itse en olisi noilla palauteprosenteilla kännykkää huutanut ja hälytyskellot ois soinu! Negatiivisten palautteiden taustat kannattaa muutenkin aina tarkistaa, että onko huudettu tuote jäänyt saapumatta vai mikä ollut syy!!

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
  • rammstein & metallica !
« Vastaus #325 : 29.09.09 - klo:14:52 »

No shit. : o kaikki nää huijarit sais hirttää kellotorniin.
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #326 : 29.09.09 - klo:16:30 »
Minun huuto.netistä huudetuista lipuista tuli ilmoitus tänään että pitäisi postista hakea. Eli näillä näkymin sieltä kuoresta oikeat lippuset löytyypi. :] 
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa amalia3

• Veteraani
« Vastaus #327 : 29.09.09 - klo:19:06 »
jUU.Juu. Mä sanon, et ne LIPUT kaivan vaikka n######n p######tä!!!!!!

Mulla on jo uusi suunnitelma.....EN LUOVUTA !!! EN VARMANA!!!

ja aivan varmana rellestän siel Areenalla helmikuussa...aikaa on...

Parempiakin ki#####paikkoja huijareille ois tääl tarjolla, voisin sir#####llä harjoitella......ohoh hups..sori.....sattuix???

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #328 : 29.09.09 - klo:20:40 »
No itse en olisi noilla palauteprosenteilla kännykkää huutanut ja hälytyskellot ois soinu! Negatiivisten palautteiden taustat kannattaa muutenkin aina tarkistaa, että onko huudettu tuote jäänyt saapumatta vai mikä ollut syy!!
negatiiviset oli vain et myyjä olikin myynyt muulle tuotteen. No eipä se haitannu ku loppujenlopuks sai rahat takaisin. Mut ei noita lippuja oikee uskalla tilata ku sen verra nytkin ollut lippukusettajia.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #329 : 30.09.09 - klo:19:06 »
Minun huuto.netistä huudetuista lipuista tuli ilmoitus tänään että pitäisi postista hakea. Eli näillä näkymin sieltä kuoresta oikeat lippuset löytyypi. :] 
Oliko siellä kuoressa aidot liput?

Tuli sitten muuten mieleen nämä tulostettavat liput joissa se koodi, eli koodi on kertakäyttöinen. Mistä sen tietää ettei lippuhuijari tulostele niitä 50 lippua ja vaan se eka pääsee sisään?  :-[