Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Konserttilippujen pitkät varausajat sapettavatMusiikkiuutiset | 2009-08-23 21:23:23 | Iida KorhonenMonien konserttilippujen varausajat ovat pidentyneet. Suurten tähtien keikoille lippu täytyy varata nykyään lähes puoli vuotta ennen itse esitystä ja tämä käy kuluttajien hermoille, kertoo Ylen uutiset.Suurten konserttien pääsyliput tulevat usein myyntiin jo puoli vuotta ennen esitystä tai vähintään kuukausia ennen. Tämä voi aiheuttaa kuluttajalle harmaita hiuksia, sillä moni ei tiedä omista menoistaan puolen vuoden päähän. Tapahtumajärjestäjät perustelevat ilmiötä myynnin varmistamisella.- Artistit haluavat nykyisin varmistaa kiertueohjelmansa hyvissä ajoin ja silloin myös liput täytyy laittaa myyntiin aikaisin. Näin tiedetään, tuleeko yleisö ylipäätään katsomaan, kertoo tapahtumajärjestäjä Eastwayn tiedotuspäällikkö Tomi Lindblom Ylelle.Tomi Lindblomin mukaan kuluttajan on vain otettava riski lippuja ostaessaan.- Onneksi nykyään omaa lippuaan voi myydä eteenpäin huutokauppasivustoilla tai kaverilleen. Lipun voi vaikkapa myös lahjottaa.
Lainaus käyttäjältä: daikei - 29.09.09 - klo:16:30Minun huuto.netistä huudetuista lipuista tuli ilmoitus tänään että pitäisi postista hakea. Eli näillä näkymin sieltä kuoresta oikeat lippuset löytyypi. :] Oliko siellä kuoressa aidot liput? Tuli sitten muuten mieleen nämä tulostettavat liput joissa se koodi, eli koodi on kertakäyttöinen. Mistä sen tietää ettei lippuhuijari tulostele niitä 50 lippua ja vaan se eka pääsee sisään?
Minun huuto.netistä huudetuista lipuista tuli ilmoitus tänään että pitäisi postista hakea. Eli näillä näkymin sieltä kuoresta oikeat lippuset löytyypi. :]
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Käytiin juuri kaverin kanssa tekemässä rikosilmoitus tästä meitä huijanneesta kaverista. Olikin kuulemma joku espoossa asuva "tummaihoinen", vaikka ensin sanoi nimekseen Jari Ranta.[/quotJuu, hyvä. ILMOTUKSET vaan KAIKISTA HUIJAREISTA jokainen TEKEMÄÄN. Minä meen myös ens viikolla todisteiden kera POLIISILLE, otan sähköpostit(tulostan ne mukaan), tiliote maksusta ja tekstiviestien numerot ylös. Siit se lähtee...Oskulle tulee kovat ajat eteen.... ilman lippujahan tässä sit jäätiin iso sakki.......................
onkohan verottaja kuin kiinnostunut trokari toiminnasta, aattelin vaa ku kattoo esim tämän tyypin listaa http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=kensp&status=DC&order=L