Rammstein-HQ.com ::Foorumi::
30.07.10 - klo:05:45 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 35   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 13061 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kYnt!
Seniori
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #345 : 11.10.09 - klo:21:07 »

No huh, tuo on kyllä jo aikamoista toimintaa. Miten lie saakin noin paljon lippuja myyntiin?
todennäköisesti tossa on useampi tyyppi asialla eikä vain yksi henkilö Epävarma
tallennettu
Der Meister
Yleisvalvoja
Veteraani
Poissa Poissa

Robin, dunno why but I feel a bit gay.

« Vastaus #346 : 11.10.09 - klo:22:30 »

No huh, tuo on kyllä jo aikamoista toimintaa. Miten lie saakin noin paljon lippuja myyntiin?
todennäköisesti tossa on useampi tyyppi asialla eikä vain yksi henkilö Epävarma
Niinpä muuten onkin. Enpäs jostain syystä hoksannut. Kumma että tuollaista saa harrastaa.
tallennettu

Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?
HaGz
Konkari
Poissa Poissa

So what's the problem?

« Vastaus #347 : 11.10.09 - klo:23:59 »

Melkonen trokariporukka kyl, onneks ei tarvinnu noilta ostaa...
Useinhan tos kyl käy niin että keikan lähipäivinä trokarit myy sitte lippujaan alehintaan...
tallennettu

amalia3
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

minun rammstein logo tatskani

« Vastaus #348 : 15.10.09 - klo:13:15 »

Hain liput juuri postista Hymyilee. Hinta vain kirpaisi hieman Pyörittää silmiään.

Heips. Mä tilasin samalta tyypiltä lipun RAMMSTEINin keikalle kuin sinäkin.....saan lipun ens viikolla viimestään keskiviikkona.
Kun nyt pääsen tästä sen maksamaan ensin. Virnistää
Tein sieltä Huuto.netistä sen varauksen ja soitin myyjälle äsken.
Juu, hinta kirpasee..mutta PAKKO  sinne on päästä!!!!
tallennettu

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...
Der Bär
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #349 : 15.10.09 - klo:20:20 »

Ostin kaverilta keikkalipun ja rekisteröidyin sen kunniaksi foorumille. Helsingissä nähdään!
tallennettu
rami
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #350 : 16.10.09 - klo:20:13 »

onneks olkoon! kuten myös, helmikuussa tärähtää ja kovaa....
tallennettu

22.2 helsinki
20.6 seinäjoki
DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Till!

« Vastaus #351 : 16.11.09 - klo:21:41 »

Luulenpa, että joku yritti taas huijata minua näissä lippukaupoissa.  Vihainen Väitti, että on lähdössä johonkin reissuun ja ettei postiennakko sen takia kävisi. Lisäksi sanoi, ettei reissun jälkeen enää myy lippua ja tarvitsee rahat heti. Sanottakoon vaikka näin, että aika surkeaksi yritykseksi jäi. Harmi, että ensimmäisellä kerralla menin tuollaiseen.  Surullinen
tallennettu

Onnenonkija
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #352 : 17.11.09 - klo:19:34 »

Luulenpa, että joku yritti taas huijata minua näissä lippukaupoissa.  Vihainen Väitti, että on lähdössä johonkin reissuun ja ettei postiennakko sen takia kävisi. Lisäksi sanoi, ettei reissun jälkeen enää myy lippua ja tarvitsee rahat heti. Sanottakoon vaikka näin, että aika surkeaksi yritykseksi jäi. Harmi, että ensimmäisellä kerralla menin tuollaiseen.  Surullinen

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
tallennettu
Betrunken
Fossiili
Poissa Poissa

Ulallaa!

« Vastaus #353 : 17.11.09 - klo:20:28 »

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Päivän paras lause oli tässä.
tallennettu

DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Till!

« Vastaus #354 : 17.11.09 - klo:21:35 »

Hah.   Pyörittää silmiään Minä opin jo ensimmäisestä kerrasta, nyt ei oikein huvita kantapään kautta oppia yhtään mitään.  Virnistää Toivottavasti edes jokunen lippua kaupusteleva olisi rehellisin aikein liikkellä.
tallennettu

Sarumi
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #355 : 20.11.09 - klo:12:40 »

Eipä ole mulla lippua vielä... Epävarma Ja vähän tuntuu etten pääse edes koko keikalle. Ei ole rahaa ja ilmeisemmin ei kukaan tutuistakaan ole menossa...  Itkee Saamari sentään, miksei kaverit voi pitää Rammsteinista?!
tallennettu
Beefmoo
Seniori
Poissa Poissa

« Vastaus #356 : 20.11.09 - klo:13:29 »

Hah.   Pyörittää silmiään Minä opin jo ensimmäisestä kerrasta, nyt ei oikein huvita kantapään kautta oppia yhtään mitään.  Virnistää Toivottavasti edes jokunen lippua kaupusteleva olisi rehellisin aikein liikkellä.

Luulen, että lähempänä ajankohtana ne, joille on oikeasti selvinny, ettei kaveri tai ite pääsekään keikalle, myyvät lippunsa sillä hinnalla, millä pääsevät edes omilleen. Et jos hyvä onni käy, joku saattaa saada lipun viikkoa ennen keikkaa ihan inhimilliseen hintaan. Velimieskin unohti mennä jonotteleen lippupisteen oville, ni se ilmoitti, että vasta tammikuussa alkaa katella jos huuto.netissä olis lippuja tarjolla. Kyllä sitä muuten harmitti olla just sinä päivänä hajamielinen.
tallennettu

Chainsaw, ja!
DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Till!

« Vastaus #357 : 20.11.09 - klo:15:57 »

Joo, joku onnekas voi saada lipun vaikka juuri ennen keikkaa Areenan pihasta.  Virnistää No, kannattaa jatkaa etsimistä.
tallennettu

piipu
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #358 : 09.01.10 - klo:18:57 »

Nyt oon tooosi iloinen, pääsen näköjään sittenkin tänne Hartwallin keikallekkin! Hymyilee
tallennettu

Pia <3 Onni
rami
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #359 : 13.01.10 - klo:22:44 »

Nyt oon tooosi iloinen, pääsen näköjään sittenkin tänne Hartwallin keikallekkin! Hymyilee

hieno juttu, onnea vaan.
tallennettu

22.2 helsinki
20.6 seinäjoki
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 35   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.173 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.