Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 24865 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Rammstein Suomeen 22.2.2010!
« Vastaus #495 : 24.02.10 - klo:12:00 »
Minkä hintaista siellä rekassa oli?

Poissa Iivari

• Tulokas
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #496 : 24.02.10 - klo:12:16 »
Minkä hintaista siellä rekassa oli?
Huppari makso 55€. T-paidat tais olla 30€.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #497 : 24.02.10 - klo:12:30 »
Kiertuepaita oli 35 € :-\ siis t-paita.

E: Oonko ainoa, joka bongas sen Lumikin? :D Kaveri oli sen verran fiksu, että otti kiikarit mukaan! Tiirailin sillä teitä jotka pääs kentälle, hähä. Täällä joku puhui sinisistä hiuksista, ni huomasin tasan yhden tytön, jolla semmoset oli. Siellä jossain n. metrin päässä eturivistä Rikun puolella.

UPEE oli meininki, en kadu mitään!! Mä niinku sytyin toka biisitä mukaan. Tulin vasta eilen illalla myöhäl kotiin.

Tapasin Beefmon siellä..ettäs tiijätte...olin siis siellä. Kiva likka kerrassaan. Ja ostin kaulahuivin.

:-* ;D
« Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:12:42 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #498 : 24.02.10 - klo:12:52 »
Täällä joku puhui sinisistä hiuksista, ni huomasin tasan yhden tytön, jolla semmoset oli. Siellä jossain n. metrin päässä eturivistä Rikun puolella.

Se olin minä!!! :DDD Olin juuri siinä Rikun kohdalla enkä ihan eturivissä ja siniset hiukset, wohoo mut bongattiin :D

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #499 : 24.02.10 - klo:13:17 »

E: Oonko ainoa, joka bongas sen Lumikin? :D Kaveri oli sen verran fiksu, että otti kiikarit mukaan! Tiirailin sillä teitä jotka pääs kentälle, hähä. Täällä joku puhui sinisistä hiuksista, ni huomasin tasan yhden tytön, jolla semmoset oli. Siellä jossain n. metrin päässä eturivistä Rikun puolella.

Mä bongasin ku lähettiin sieltä! :D

Se olin minä!!! :DDD Olin juuri siinä Rikun kohdalla enkä ihan eturivissä ja siniset hiukset, wohoo mut bongattiin :D

Musta tuntuu että sä olit mun edessä :D ainakin muistelisin että olin jonkun sinihiuksisen tytön takana.

Poissa Salmari

• Tulokas
« Vastaus #500 : 24.02.10 - klo:13:49 »
Oli kyllä mieletön keikka. Olin ensimmäistä kertaa Hartwall-areenalla ja ensimmäistä kertaa Rammsteinin keikalla. Areena oli pienempi kuin kuvittelin, joten alakatsomosta lohkosta 112 näki loistavasti, toisin kuin pelkäsin. Vähän joutui huuto.netissä maksamaan lipusta ylihintaa, mutta joka euron arvoista oli silti.

Mutta vaikka keikka oli aivan helkkarin upea ja odotan nyt Provinssirockia tuhat kertaa enemmän kuin aiemmin, niin silti ei aivan täysiä pisteitä voi keikalle antaa. Esiintyminen oli hienoa ja virheetöntä, mutta biisivalintoja olisin vähän kyllä muuttanut. Eniten harmittaa, että olivat jättäneet Mein Teilin kokonaan pois. Frühling in Parisin tilalla olisin mieluummin kuunnellut ainoana herkistelyhetkenä Ohne Dichin. Weisses Fleichin ja Bückstabün olisi voinut korvata vaikkapa Sehnsuchtilla ja Reise Reisella. Onneksi olivat jättäneet Amerikan pois, yksi tylsimmistä Rammsteinin biiseistä.

Provinssia odotellessa. Ja hienointahan on, että bonuksena saatiin känninen Lauri Tähkä sekoilemaan lavalle :)

EDIT: Saiko kukaan muuten mitään kelvollista videomateriaalia tuosta keikasta jos voisi uploadata johonkin? Youtubessahan noita pätkiä on mutta aika huonolaatuisia etenkin äänen suhteen.
« Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:13:58 kirjoittanut Salmari »

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #501 : 24.02.10 - klo:15:50 »
Kymmenkunta videota tuli kuvattua, mm. Feuer Frei biisi kokonaan ja tuo pätkä onkin kuvaamistani kevyesti paras. Ihan ookoo kuvanlaadullisesti, muttei omassakaan videokamerassa ole tuo äänenlaatu hyvä, mutta saa niistä biiseistä selvää. Harmittaa vain vietävästi kun menin vahingossa poistamaan sen pätkän johon kuvasin alkuintron ja ensimmäisen biisin.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #502 : 24.02.10 - klo:16:18 »
Hyvä video Waidmanns Heilista http://www.youtube.com/watch?v=2-BDK6ukiFY
Ite ostin rekasta Ich Will pipon hintaa 25€

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #503 : 24.02.10 - klo:17:25 »
Ostin R+ kaulaliinan Liebe ist für alle da-tekstillä, 20 euroo. :-*

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #504 : 24.02.10 - klo:18:34 »
Oli kyllä hyvä keikka. Mein Teil olisi ollut kyllä piste i:n päälle, mutta kaikkiahan ei voi saada. Provinssissa sitten uudestaan. Iltalehdeltä tuli kyllä surkea arvio keikasta (klik). "Rammsteinin Helsingin konsertti oli typerä mutta viihdyttävä." Typerä? Miksi? Kirjoittajan mukaan lavalla nähtiin myös natsiestetiikkaa, niin missä?
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #505 : 24.02.10 - klo:18:38 »
Hyvä tuo Weidmanns -video. Mun käsi se varmaan tuolla jossain päin eturiviä heiluu ;D Lieköhän tuosta keikasta netissä lisää kuvia missään?

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #506 : 24.02.10 - klo:20:33 »
Muistaako kukaan settilistaa? Tai pikemminkin missä järjestyksessä biisit soitettiin?
Chainsaw, ja!

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #507 : 24.02.10 - klo:20:37 »
Areenan lista:
1. Rammlied
2. Bückstabü
3. Waidmanns heil
4. Keine lust
5. Weisses fleisch
6. Feuer frei
7. Wiener blut
8. Frühling in Paris
9. Ich tu dir weh
10. Liebe ist für alle da
11. Benzin
12. Links 2-3-4
13. Du hast
14. Pussy
Encore 1
15. Sonne
16. Haifisch
17. Ich will
Encore 2
18. Engel

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #508 : 24.02.10 - klo:20:44 »
Oli kyllä hyvä keikka. Mein Teil olisi ollut kyllä piste i:n päälle, mutta kaikkiahan ei voi saada. Provinssissa sitten uudestaan. Iltalehdeltä tuli kyllä surkea arvio keikasta (klik). "Rammsteinin Helsingin konsertti oli typerä mutta viihdyttävä." Typerä? Miksi? Kirjoittajan mukaan lavalla nähtiin myös natsiestetiikkaa, niin missä?
Nuo on vaa noita Rammsteinin mollaajia. Ainoa ehkä natsi juttu on ne punaiset nauhat niissä hänen kengissä, mut todennäköisesti ne on vaa ulkonäön vuoksi niissä. Musta ja punainen ku on vaa luotuja toisilleen. :)
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #509 : 24.02.10 - klo:21:03 »
Tattista vaan, nallu-eh! :)
Chainsaw, ja!