Itellä kuuntelu on rajoittunut vaan eiliseen bäkkärin ennakkokuunteluun. Viimonen biisi(olikos se Roter Sand?) jäi ainakin hyvin mieleen, se viheltely oli melko hauska. Se biisi taitaa olla just semmonen, että se on niin outo ja tavallaan ärsyttävä, että se on hyvä. Rammlied taas kuulosti paikoin vähän eriskummalliselta omiin korviin ja ymmärrykseen, mutta kyllä sen Rammsteiniksi tunnisti. Jotkut rankemmat biisit taas kuulosti siltä, että keikalla varsinkin toimis ihan hel***in hyvin. Etenkin Mehr oli mainio! Pussy nyt taas on jo kuultu ja alan tykkäämään siitä kokoajan pikkuhiljaa enemmän

Alkuun se oli nimenomaan vähän liian "tyhmä renkutus" niinku Schneider tais sanoa sinä Soundin jutussa. Mutta nyt se on hyvä ja piristävä. Hymyilyttää ihan ääneen kun sitä kuuntelee, se on ja kuulostaa niin kieli poskessa väännetyltä. (Olin toissapäivänä jossain Hakaniemen k-kaupassa ja olin ihan kuulevinani jonkun tutun melodian... Sit kuuntelin tarkemmin ja erotin sanat "You got a pussy, I have a dick, so what's the problem, let's do it quick!" Se tilanne oli jotenkin tosi korni.) Kokonaisuudesta tykkäsin, oikein onnistunu levy! Vaikka ei se näillä näkymin mee Mutterin ja Sehnsuchtin eelle.
Vähän meinais hermostuttaa. Oon Helsingissä nyte ja levy odottaa kotona Kouvolassa, pääsen kuuntelemaan uudemman kerran vasta illalla!