Rammstein-HQ.com ::Foorumi::
11.09.10 - klo:03:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rammstein Tallinnaan  (Luettu 1682 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sinnlos
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 25.10.09 - klo:19:24 »

Ketä lähtee mukaan?
Kenellä on liput? Mistä ostitte? Millä menette? Missä olette yötä?
Itse ostin Ticketpro nimisestä paikasta e-tickettinä ja ei ole vielä tullut sähköpostiin itse lippua, pelkkä varmistus kaupasta ja rahat kyllä hävisi tililtä.  Näyttää kieltä Varaan matkat ja yöpaikat kohta.  Hymyilee
tallennettu

Trallallaa, I'm back!
Zerstörung
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 25.10.09 - klo:21:17 »

Ketä lähtee mukaan?
Itse ostin Ticketpro nimisestä paikasta e-tickettinä ja ei ole vielä tullut sähköpostiin itse lippua, pelkkä varmistus kaupasta ja rahat kyllä hävisi tililtä.  Näyttää kieltä Varaan matkat ja yöpaikat kohta.  Hymyilee

Ei ne liput kai sähköpostiin tule. Kun kirjautuu siihen omaan ticketpro-accountiin, siellä on sellanen linkki kuin: "download e-ticket." Sieltä pitäisi lippujen löytyä pdf-muodossa  Hymyilee
tallennettu
piipu
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.09 - klo:21:42 »

Lähden, jos lippuja on vielä jäljellä kun saan palkan ensi viikolla.
tallennettu
Humalanpohja
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 25.10.09 - klo:22:06 »

menossa ollaan. pitää joku päivä miettiä minkälaisen reissun tekee
tallennettu
abendwind
Jäsen
**
Poissa Poissa

rammstein & metallica !

« Vastaus #4 : 25.10.09 - klo:22:12 »

^ niin sullako on sinne jtn ylimääräsiä lippuja? :p :p
tallennettu

“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield
DBB
Veteraani
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Till!

« Vastaus #5 : 25.10.09 - klo:22:25 »

Tässä olis ollu kyl mahdollisuus, hinnat kohdillaan ja silleen, mutta multa meni jo huntti huijarille.  Epävarma Ja itse en pysty mitään ostamaan, paitsi joltain yksityiseltä. Matkassakin voi olla omat mutkansa.. pitänee kattoo vielä noita Suomen keikan lippuja. JOS saisi kohtuulliseen hintaan jostain.
tallennettu
Sinnlos
Veteraani
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 26.10.09 - klo:09:19 »

Ei ne liput kai sähköpostiin tule. Kun kirjautuu siihen omaan ticketpro-accountiin, siellä on sellanen linkki kuin: "download e-ticket." Sieltä pitäisi lippujen löytyä pdf-muodossa  Hymyilee

Joo niinpä olikin, siellähän ne liput killittää. Ihan kuin olisin lukenut sieltä jostain että sähköpostiin tulee joku ohje tms miten ne saa mutta en taas ollut ihan ajatuksella mukana.
tallennettu

Trallallaa, I'm back!
abendwind
Jäsen
**
Poissa Poissa

rammstein & metallica !

« Vastaus #7 : 26.10.09 - klo:09:56 »

5 min päästä liput myyntiin : DDD saa nähä kuinkanopee menee.
tallennettu

“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield
Zerstörung
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : 26.10.09 - klo:16:39 »

Viel ois Fanzone lippui jäljel  Järkyttynyt
tallennettu
Jaska
Seniori
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #9 : 26.10.09 - klo:21:19 »

Jep, mietin tässä että vois pian napata itellekin yhden varulta. Veljen kanssa saatetaan mennä, mutta tää ei ollu ihan varma.
tallennettu

aye aye, captain!
Humalanpohja
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : 04.12.09 - klo:15:53 »

Ketä lähtee mukaan?
jokos olet varaillu hotellit ja matkat? En oo itse jaksanu perehtyä vielä noihin, niin pääsis vähemmällä suunnittelulla Hymyilee leveästi
tallennettu
Sinnlos
Veteraani
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : 04.12.09 - klo:18:08 »

Oon vasta suunnitellut mutta en ole vielä varannut. Meitä on 5 hengen kaveriporukka. Alan tosissani miettiä tätä vasta tuon Berliinin reissun jälkeen. Keskiviikko aamuna mennään, laivassa syödään aamiainen seisovasta pöydästä. Sitten mennää halpaan hotelliin. Taksilla keikkapaikalle. Hotellissa myös aamiainen ja torstaina kotia kohti. Oon vähän hintoja katsellut mutta mitään en ole varannut. Eka meinattiin et vuokrataan iso kämppä (niitä saa aika edullisesti) että mahdutaan kaikki siihen mutta sitte joutuis itse torstai aamuna kokkailemaan jotain etten heikkokuntoisena pyörry matkalla laivaan...  Pyörittää silmiään
tallennettu

Trallallaa, I'm back!
Zerstörung
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : 06.12.09 - klo:23:15 »

Oon vasta suunnitellut mutta en ole vielä varannut. Meitä on 5 hengen kaveriporukka. Alan tosissani miettiä tätä vasta tuon Berliinin reissun jälkeen. Keskiviikko aamuna mennään, laivassa syödään aamiainen seisovasta pöydästä. Sitten mennää halpaan hotelliin. Taksilla keikkapaikalle. Hotellissa myös aamiainen ja torstaina kotia kohti. Oon vähän hintoja katsellut mutta mitään en ole varannut. Eka meinattiin et vuokrataan iso kämppä (niitä saa aika edullisesti) että mahdutaan kaikki siihen mutta sitte joutuis itse torstai aamuna kokkailemaan jotain etten heikkokuntoisena pyörry matkalla laivaan...  Pyörittää silmiään

Itse ilmeisesti vain yhden kaverin kanssa tulossa. Vielä ei olla varattu mitään. En tiedä viitsiikö tuhlata rahaa taksiin, sen verran tiukalla budjetilla varmaan mennään  Virnistää. Jollain bussilla varmaan pääsisi, saa sitten nähdä että mitä siitäkin tulee  Näyttää kieltä
tallennettu
Humalanpohja
Tulokas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : 07.12.09 - klo:14:51 »

Kimppataksi? Itse olen kaverin kans liikenteessä tai yksin.
tallennettu
Zerstörung
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : 07.12.09 - klo:23:14 »

Ei hullumpi ajatus. Katsellaan sitten lähempänä tuota keikkaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.