Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ketä lähtee mukaan? Kenellä on liput? Mistä ostitte? Millä menette? Missä olette yötä?Itse ostin Ticketpro nimisestä paikasta e-tickettinä ja ei ole vielä tullut sähköpostiin itse lippua, pelkkä varmistus kaupasta ja rahat kyllä hävisi tililtä. Varaan matkat ja yöpaikat kohta.
Ei ne liput kai sähköpostiin tule. Kun kirjautuu siihen omaan ticketpro-accountiin, siellä on sellanen linkki kuin: "download e-ticket." Sieltä pitäisi lippujen löytyä pdf-muodossa
Oon vasta suunnitellut mutta en ole vielä varannut. Meitä on 5 hengen kaveriporukka. Alan tosissani miettiä tätä vasta tuon Berliinin reissun jälkeen. Keskiviikko aamuna mennään, laivassa syödään aamiainen seisovasta pöydästä. Sitten mennää halpaan hotelliin. Taksilla keikkapaikalle. Hotellissa myös aamiainen ja torstaina kotia kohti. Oon vähän hintoja katsellut mutta mitään en ole varannut. Eka meinattiin et vuokrataan iso kämppä (niitä saa aika edullisesti) että mahdutaan kaikki siihen mutta sitte joutuis itse torstai aamuna kokkailemaan jotain etten heikkokuntoisena pyörry matkalla laivaan...