Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Tallinnaan  (Luettu 2921 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Sinnlos

• Vieras
Rammstein Tallinnaan
« : 25.10.09 - klo:19:24 »
Ketä lähtee mukaan?
Kenellä on liput? Mistä ostitte? Millä menette? Missä olette yötä?
Itse ostin Ticketpro nimisestä paikasta e-tickettinä ja ei ole vielä tullut sähköpostiin itse lippua, pelkkä varmistus kaupasta ja rahat kyllä hävisi tililtä.  :P Varaan matkat ja yöpaikat kohta.  :)

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
Vs: Rammstein Tallinnaan
« Vastaus #1 : 25.10.09 - klo:21:17 »
Ketä lähtee mukaan?
Itse ostin Ticketpro nimisestä paikasta e-tickettinä ja ei ole vielä tullut sähköpostiin itse lippua, pelkkä varmistus kaupasta ja rahat kyllä hävisi tililtä.  :P Varaan matkat ja yöpaikat kohta.  :)

Ei ne liput kai sähköpostiin tule. Kun kirjautuu siihen omaan ticketpro-accountiin, siellä on sellanen linkki kuin: "download e-ticket." Sieltä pitäisi lippujen löytyä pdf-muodossa  :)

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : 25.10.09 - klo:21:42 »
Lähden, jos lippuja on vielä jäljellä kun saan palkan ensi viikolla.

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #3 : 25.10.09 - klo:22:06 »
menossa ollaan. pitää joku päivä miettiä minkälaisen reissun tekee

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
  • rammstein & metallica !
« Vastaus #4 : 25.10.09 - klo:22:12 »

^ niin sullako on sinne jtn ylimääräsiä lippuja? :p :p
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #5 : 25.10.09 - klo:22:25 »
Tässä olis ollu kyl mahdollisuus, hinnat kohdillaan ja silleen, mutta multa meni jo huntti huijarille.  :-\ Ja itse en pysty mitään ostamaan, paitsi joltain yksityiseltä. Matkassakin voi olla omat mutkansa.. pitänee kattoo vielä noita Suomen keikan lippuja. JOS saisi kohtuulliseen hintaan jostain.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.10.09 - klo:09:19 »
Ei ne liput kai sähköpostiin tule. Kun kirjautuu siihen omaan ticketpro-accountiin, siellä on sellanen linkki kuin: "download e-ticket." Sieltä pitäisi lippujen löytyä pdf-muodossa  :)

Joo niinpä olikin, siellähän ne liput killittää. Ihan kuin olisin lukenut sieltä jostain että sähköpostiin tulee joku ohje tms miten ne saa mutta en taas ollut ihan ajatuksella mukana.

Poissa abendwind

• Jäsen
  • *
  • rammstein & metallica !
« Vastaus #7 : 26.10.09 - klo:09:56 »
5 min päästä liput myyntiin : DDD saa nähä kuinkanopee menee.
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
- james hetfield

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
« Vastaus #8 : 26.10.09 - klo:16:39 »
Viel ois Fanzone lippui jäljel  :o

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #9 : 26.10.09 - klo:21:19 »
Jep, mietin tässä että vois pian napata itellekin yhden varulta. Veljen kanssa saatetaan mennä, mutta tää ei ollu ihan varma.
aye aye, captain!

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #10 : 04.12.09 - klo:15:53 »
Ketä lähtee mukaan?
jokos olet varaillu hotellit ja matkat? En oo itse jaksanu perehtyä vielä noihin, niin pääsis vähemmällä suunnittelulla :D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #11 : 04.12.09 - klo:18:08 »
Oon vasta suunnitellut mutta en ole vielä varannut. Meitä on 5 hengen kaveriporukka. Alan tosissani miettiä tätä vasta tuon Berliinin reissun jälkeen. Keskiviikko aamuna mennään, laivassa syödään aamiainen seisovasta pöydästä. Sitten mennää halpaan hotelliin. Taksilla keikkapaikalle. Hotellissa myös aamiainen ja torstaina kotia kohti. Oon vähän hintoja katsellut mutta mitään en ole varannut. Eka meinattiin et vuokrataan iso kämppä (niitä saa aika edullisesti) että mahdutaan kaikki siihen mutta sitte joutuis itse torstai aamuna kokkailemaan jotain etten heikkokuntoisena pyörry matkalla laivaan...  ::)

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
« Vastaus #12 : 06.12.09 - klo:23:15 »
Oon vasta suunnitellut mutta en ole vielä varannut. Meitä on 5 hengen kaveriporukka. Alan tosissani miettiä tätä vasta tuon Berliinin reissun jälkeen. Keskiviikko aamuna mennään, laivassa syödään aamiainen seisovasta pöydästä. Sitten mennää halpaan hotelliin. Taksilla keikkapaikalle. Hotellissa myös aamiainen ja torstaina kotia kohti. Oon vähän hintoja katsellut mutta mitään en ole varannut. Eka meinattiin et vuokrataan iso kämppä (niitä saa aika edullisesti) että mahdutaan kaikki siihen mutta sitte joutuis itse torstai aamuna kokkailemaan jotain etten heikkokuntoisena pyörry matkalla laivaan...  ::)

Itse ilmeisesti vain yhden kaverin kanssa tulossa. Vielä ei olla varattu mitään. En tiedä viitsiikö tuhlata rahaa taksiin, sen verran tiukalla budjetilla varmaan mennään  ;D. Jollain bussilla varmaan pääsisi, saa sitten nähdä että mitä siitäkin tulee  :P

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #13 : 07.12.09 - klo:14:51 »
Kimppataksi? Itse olen kaverin kans liikenteessä tai yksin.

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
« Vastaus #14 : 07.12.09 - klo:23:14 »
Ei hullumpi ajatus. Katsellaan sitten lähempänä tuota keikkaa.