Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi  (Luettu 10263 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Donaukind

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi
« Vastaus #120 : 27.05.10 - klo:18:09 »
Kyllähän mä sinne läpi pääsen mut ku äitee tulee mukaa nii sitä saa raahata siällä peräs :D Sanoon kyllä sille jo et meinaan tunkee sinne edemmäs että jotai näkis.. Eikä edes kieltäny ;D Että kai se ny mun takia sinne voi tulla  ;)

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #121 : 31.05.10 - klo:22:36 »
Nyt alkaa näyttää siltä, että joudun yksin tulemaan tuonne  :( En kuitenkaan haluaisi jättää Rammsteinia näkemättä. Olisi ensimmäinen kerta kun menen yksin jonnekin festareille, joten olisiko täällä kiinnostusta miittiin tai jotain? :D

Poissa nallu-eh

• Tulokas
« Vastaus #122 : 02.06.10 - klo:18:05 »
Lainaus
Olisi ensimmäinen kerta kun menen yksin jonnekin festareille, joten olisiko täällä kiinnostusta miittiin tai jotain?
Katso affenknechtin foorumia, siellä on tapaamissuunnitelmia.
Lainaus
Kyllähän mä sinne läpi pääsen mut ku äitee tulee mukaa nii sitä saa raahata siällä peräs
Rammsteinilla on vanhempiakin faneja. Katso jotain sellasia ja dumppaa Mutteri niitten seuraan. Sano rauhallisen itsevarmasti, mutta ystävällisesti "paikka" ja lähde lavan eteen. Voi toimia, mulla on 2 lasta. Älä kuitenkaan näytä hänelle keikkavideota missä ihmiset riehuu lavan edessä ja hakkaa nyrkeillä kaikkia lähellä olevia.

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #123 : 04.06.10 - klo:18:11 »
Ääh.. Mä kyllä mielelläni tulisin, mutta kun pitäs matkata yms. yksin niin meinasin että jätänkin välistä. Lipustaki pitäis päästä jotenki eroon..  ::)

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #124 : 04.06.10 - klo:20:09 »
eipä kavereita oikeen näytä Rammstein kiinnostavan, joten yksin näytän paikan päälle ilmaantuvan. vanhemmat kyllä vanhoina festarikonkareina on mukana ja hoitaa kyydityksen ::)
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #125 : 05.06.10 - klo:10:25 »
Olen käyny provinssissa 6-7 kertaa vuosina 2002-2009. Eka Rammsteinin keikka Seinäjoella tuli siis nähtyä ;) Nyt meidän porukalla on asuntovaunu vuokrattuna joten ihan hyvät puitteet on asua festarin ajan leirinnässä.
Hähä! Heisimato!

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #126 : 06.06.10 - klo:22:16 »
Olen käyny provinssissa 6-7 kertaa vuosina 2002-2009. Eka Rammsteinin keikka Seinäjoella tuli siis nähtyä ;) Nyt meidän porukalla on asuntovaunu vuokrattuna joten ihan hyvät puitteet on asua festarin ajan leirinnässä.
Mä varmaan nukun auton lavalla. Kuski peru keikan, ku sil sattuukin tulemaan lapset kylään samana viikonloppuna. Nyt ois ylimääränen sunnuntain lippu hävitettävä 50e hintaan.

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #127 : 08.06.10 - klo:21:11 »
Ihanaaa, ensi viikolla!
Meitä lähtee 6 ihmistä yhteensä sinne, tulee varmaan kiva reissu vaikka kaikki selvinpäin ollaankin :D
Melkeinpä kaikilla seuraavana päivänä töitä.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #128 : 13.06.10 - klo:16:30 »
Mä oon tulossa poikani ja hänen tyttöystävänsä kanssa Provinssiin koko vkonlopun ajaksi.

Yövymme Ylistarossa. ;D

Jos joku kaipaa seuralaista, jätä yv:lle puh.numerosi.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #129 : 13.06.10 - klo:22:38 »
Johoo, eipä oo enää pitkä aika. Meitäki muutama on lähössä, samaa sakkia ku hesan keikal. Yks toinenkin kaveri on tässä kevään mittaan innostunu sen verran että sekin saadaan mukaan! Ostin kuitenkin vaan sen sunnuntain lipun, sillon harmitti niin hemmetisti ku jäis Wolfmother väliin, mut "onneksi" se peruikin, heh.
Chainsaw, ja!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #130 : 17.06.10 - klo:22:57 »
Tähänkin on enää vain 3 yötä! Huh, kyl aika menee äkkiä :P

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #131 : 19.06.10 - klo:21:36 »
Hihiiii, huomenna provinssiin poikaporukalla! :)

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #132 : 20.06.10 - klo:11:22 »
Jes, tänään se sitten on.  8) Väsyttää vaan niin prkleesti, kun Jukolassa tuli nukuttua hädin tuskin tunti. Mutta olin sitten väsynyt, sairas tai mitä vaan, Pohjanmaalle on pakko lähteä.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #133 : 21.06.10 - klo:00:43 »
Huhhuh oli kyllä taattua laatua jälleen  8)

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #134 : 21.06.10 - klo:01:58 »
vi**u MIKÄ KEIKKA! AIVAN hel***in UPEA! Hieman kännissä vielä, mutta keikka oli taattua laatua. Ja voi per**le se lava oli iso, se oli ISO! Hartwall areenalla se lava ei näyttänyt miltään, mutta tuola... huhhuh! VALTAVA! UPEA KEIKKA! Niin ja sain Rammsteinin roudarilta plektran!
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.