Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi  (Luettu 9531 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Beefmoo

• Seniori
Vs: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi
« Vastaus #135 : 21.06.10 - klo:08:04 »
Ehhehheeeeeeee. Hyvä keikka! Ei jumaliste sentään. Meinas tulla kuuma ja naama kärventyä! Eturivi! JA VOI JUMPE KU DU RIECHST SO GUT. Tiesin kyl et olivat ottaneet sen settiin mukaan festareille, mutta silti. Se oli niin helvatan hyvä. Meni pari sekuntia liikaa ennenku tajusin että ne oikeasti soittaavat sen. Ääni on jossain ihan teillä tuntemattomilla, koska Du Hast, Links ja DRSG. Ajettiin just Sienijoelta 7 tuntia, vietiin eka veli ja sen kaveri Tampereelle ja jatkettiin siitä matkaa, väsyneinä mutta onnellisina. Ja heti koneelle :D Vielä ei malta nukkumaan mennä. Kuvat nettiin ja sit ehkä! Mukaan lähti pari paitaa ja samalla reissulla sain vielä paidat jotka tilattiin kaverin kanssa virallisesta puodista.
Amaliaaki pääsin taas morjestaan! :)
Huomaskos muuten jotkut muut ku Paul ja Olli olivat kattelemassa Bullet for My Valentinen keikkaa lavan laidalta? Siin meiän vieres oli jotain tyttöjä, jotka vilkuttivat innoissaan Paulille ja Paul vilkutti takas ja hymyili leveästi :D

E: http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/teemat_provinssirock_2010/2010/06/360-kuva_rammstein_paatti_provinssirockin_1776081.html Löydätkö itsesi? ;D
« Viimeksi muokattu: 21.06.10 - klo:08:16 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #136 : 21.06.10 - klo:09:24 »
Oli kyl HIENOO!! Kyllä kannatti lähteä!! Huikeeta olla selvistäpäin festareilla :D Piti varmistaa että aistit on varmasti toiminnassa Rammsteinin ajan.. SIISTIÄ, UPEETA...!!! HuhHuh

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #137 : 21.06.10 - klo:13:28 »
Jees oli kyl niin mahtavaa kuin olin odottanutkin.  8) Settilista oli huippu, tosin olisin kaivannut joitain vetoja kuten Asche zu Asche, Sehnsucht ja Rein Raus. Itse pääsin melko eteen, joten liekit lämmitti ja sain Tillin smäigät päälleni.  :D Mut todellakin kannatti lähteä.

Poissa Völker

• Tulokas
« Vastaus #138 : 21.06.10 - klo:15:18 »
Taas aivan MAHTAVA keikka! Eturivistähän sitä taas katseltiin. :) Du riechst so gut oli vielä piste i:n päälle! Mahtavaa oli! 8)

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #139 : 21.06.10 - klo:16:03 »
Oliko yleisö miten mukana ja räjähtelikö pommeja lavan ulkopuolella kuin rock am ringissä? :D
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #140 : 21.06.10 - klo:17:12 »
Jaaha, tais Beefmoo bongata minut kaverini kanssa :'D Sinne mentiin porteille puoli kahdeltatoista, juostiin suoraan lavan eteen ja siinä sitten seistiin yhdeksän tuntia. Ympärille kertyi oikein Rammstein-klaani, jonka sisäisesti käytiin Talent Provinssia ja rakkauden piiriä. Keikka itsessään oli sulaa mahtavuutta, en pysty vieläkään ihan täysin tajuamaan mitä just äsken tapahtui.
Wir wollen dass ihr uns alles glaubt

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #141 : 21.06.10 - klo:17:38 »
Huhhuh, olihan reissu. :D Keikka oli hyvä niin kuin odotinkin, tosin ei se enää niin erikoinen ollut kun 5. kerta kun näen Rammsteinin livenä tässä reilun puolen vuoden sisään. Mutta joka tapauksessa vaivan arvoinen reissu. :) Pussyn aikana taas kastuttiin huolella ja Sonnessa meinasi oikeesti naama palaa. :P Ja eka kerta kun olin festareilla. Meinasin olla vähän hukassa siinä portilla kun en tiennyt mitä pitää tehdä niitten lippujen kanssa ja sitten se lippu-nainen alkaa puhumaan englantia mulle. Olin vähän wtf, suomikin käy. :D Matkat meni ihan hyvin huolimatta siitä että auto sammui välillä itekseen ja navigattori näytti väärin välillä. Meitä oli minun lisäksi foorumin piipu ja essej + pari mun kaveria.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #142 : 21.06.10 - klo:17:49 »
eka festarireissu mullakin. Alueelle siinä neljän aikaan ja Viikatetta ja Oranssia Pazuzuza siinä kuuntelin ennen klo 22. Ja itse Rammstein... Fantastinen esitys. Ensimmäinen kerta kun näin Rammsteinin livenä ja kyllä jäi hyvä maku suuhun. jeess!!
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #143 : 21.06.10 - klo:18:11 »
Jurpu, vai niin! :D Kukas sinä niistä olit? Muistan ku joku heistä puhui vähän väliä jotain Kouvolasta, teki hirveesti mieli kiljasta että meiänki seurue tulee samasta paikasta :D
Nyt oli kolmas kerta provinssissa, ekana vuonna oltiin 4 päivää(E: siis ylimääräinen aika leirinnässä laskettu päiviin mukaan), tokana 3 ja nyt vaan tuo sunnuntai. Huomaa et vanhenee ja puhti loppuu, hahaha!
« Viimeksi muokattu: 21.06.10 - klo:18:18 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #144 : 21.06.10 - klo:18:18 »
Olin se pitkä, raivostuttavan kovaääninen tyttö mustilla olkapäille ulottuvilla hiuksilla ja LIFAD-hupparilla eturivissä aivan keskellä :'D Jaa ei, mulla taiskin olla Tour-paita, tai sitten pidin niitä vuorotellen tai jotain. En muista itsekään. Ruskeat caprit oli kuitenkin jalassa. Sen jännän "syvennyksen" oikealla puolella yleisöstä katsottuna. Seurueessa oli tyyppejä Kouvolasta ja Kuopiosta :') Vallan mainiosti olisit voinut kiljasta, mäkin lähdin sinne yhden kaverin kanssa ja poistuin yhdeksän uuden tuttavuuden kanssa.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #145 : 21.06.10 - klo:18:24 »
Noo ens kerralla sitte uskallan ja oon sosiaalisempi! :D Ja joo, muistan sut sit kyl :D En muista miltä ne muut tytöt näyttivät, mutta sun naaman muistan. Ja sen punatukkasen, jolla oli bridge-läväri.
Chainsaw, ja!

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #146 : 21.06.10 - klo:18:27 »
Jep, mut olet näköjään siinä tapauksessa bongannut :'D Kukas sinä sitten olit siellä? Saatoin jopa bongata :o

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #147 : 21.06.10 - klo:18:29 »
Olin se, jolla oli mustat vähän korvien alapuolelle ylettyvät hiukset suoralla otsatukalla, pilottilasit silmillä ja vihreä kauluspaita päällä. Oltiin just siinä aidan kaarteessa. Kuulostaako tutulta?
Chainsaw, ja!

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #148 : 21.06.10 - klo:18:30 »
Taisin peräti ottaa susta kuvan :'D

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #149 : 21.06.10 - klo:18:32 »
No hemmetti :DD Mä niin toivoin ku otitte niitä kuvia siin, ettei mun pärstä joutuis vahingossa mukaan yhteenkään :D
Chainsaw, ja!