Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi  (Luettu 9532 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
Vs: Rammstein Provinssirockin pääesiintyjäksi
« Vastaus #150 : 21.06.10 - klo:18:35 »
Jos saatte nitä kuvia tänne ;C
Kävin jo pongaamassa Seemanin FB profiilista parit kuvat.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Humalanpohja

• Tulokas
« Vastaus #151 : 21.06.10 - klo:19:08 »
Jes, tänään se sitten on.  8) Väsyttää vaan niin prkleesti, kun Jukolassa tuli nukuttua hädin tuskin tunti. Mutta olin sitten väsynyt, sairas tai mitä vaan, Pohjanmaalle on pakko lähteä.
Mä onnistuin tiistaina "viimeistelyharjoituksessa" hommaamaa itteeni kuumeen ja jäi Jukolat välistä, työkaveri lähti sit mun osuudellle ja se veti 11.5km radan 2h37min  ;D mä oon voittanu saman tyypin vasta kerran rasteilla. Ja sunnuntainaki tuli muutaman buranan voimin oltua paikalla.

Keikka oli loistava, löysin itseni panoraamakuvasta jopa. 21.00 suuntasin kaljateltoilta lavan suuntaan ja pääsin 8m päähän kamera-aitauksesta keskelle. En nähnyt, mutta onko kukaan tajunnut tehdä "hainevää" minkä laittas Haifischin aikana yleisöön seilaamaan?

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #152 : 21.06.10 - klo:19:22 »

Täs pari.. tosin kaukaa otettu ja pienennetty niin paljon, jot saako mitään selvää.. (onneks Tillin tykki on niin iso, että näkyy kauempaakin)  :P

« Viimeksi muokattu: 21.06.10 - klo:19:25 kirjoittanut barbapapa »

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #153 : 21.06.10 - klo:20:24 »
Täältäpä löytyy meikäläisen ottamat kuvat. Pari ihan hyvää kuvaa tuli, mutta muuten aika kämäisiä. Läjä kuvia tuhansien joukossa!

E: Vasta kun katoin noita omia kuvia, ni hoksasin että tykki tosiaan onkin nyt musta, eikä pinkki. En keikalla älynnyt ollenkaan.  :D

E2: Niin tosiaan, mun sisko otti osan kuvista! Krediittiä hälle myös!
« Viimeksi muokattu: 23.06.10 - klo:00:16 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #154 : 21.06.10 - klo:20:37 »
Täältäpä löytyy meikäläisen ottamat kuvat. Pari ihan hyvää kuvaa tuli, mutta muuten aika kämäisiä. Läjä kuvia tuhansien joukossa!

E: Vasta kun katoin noita omia kuvia, ni hoksasin että tykki tosiaan onkin nyt musta, eikä pinkki. En keikalla älynnyt ollenkaan.  :D

Hienoja kuvia! Oot ollu aika hyvällä paikalla  :) ...pinkki tykki..  ;D

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #155 : 21.06.10 - klo:20:51 »
Hei kiitti! :) Ja joo, paikat oli hyvät! Mikään muu siinä ei ärsyttäny ku se, et muuan tumma torni(järkkäri) seisoi valtaosan ajasta ikävästi näkökentän eessä! ::)
Chainsaw, ja!

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #156 : 21.06.10 - klo:21:01 »
Oli kyllä taas aivan mahtava keikka! Olin suoraan Richardin edessä, toisen ja kolmannen rivin välissä pyörin. Alkaa tulla mun vakiopaikka siitä  :D Sonnen aikana oikeasti tuntui siltä, että pian syttyy hiukset palamaan!

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #157 : 21.06.10 - klo:21:03 »
Bongasin omia ruumiinosiani Beefmoon kuvista :') Yks upea kuva Pussysta sisältää jopa mun kameran ja tulevan epäonnistuneen kuvani :D
Wir wollen dass ihr uns alles glaubt

Poissa Völker

• Tulokas
« Vastaus #158 : 21.06.10 - klo:22:38 »

E: Vasta kun katoin noita omia kuvia, ni hoksasin että tykki tosiaan onkin nyt musta, eikä pinkki. En keikalla älynnyt ollenkaan.  :D
Hauska juttu, multa löytyy aivan samanlainen kuva Paulista ja Oliverista ennen keikan alkua! ;D

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #159 : 21.06.10 - klo:22:45 »
Missä kohti seisoskelit? :D Pari jäbää oli siinä lähettyvillä, muuten oli aika tyttöpainotteista jengiä siinä.

E: ja näytä se kuva! ;D Ja muitakin, mikäli otit :)
« Viimeksi muokattu: 21.06.10 - klo:22:49 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa Völker

• Tulokas
« Vastaus #160 : 21.06.10 - klo:23:58 »
Seisoskelin siinä "syvennyksen" vasemmalla puolella. :)
Kuvaa voin laittaa siitä, kunhan ehdin/muistan!

Poissa Jurpu

• Tulokas
« Vastaus #161 : 22.06.10 - klo:00:32 »
Kuinka moni kiinnitti huomiota "syvennyksen" vasemmalla puolella olevaan jätkään, joka oli taiteillut hiuksistaan hienon Rammstein-logon? Piti itekki ottaa siitä vielä kuva, oli melkosen hieno tapaus.
Wir wollen dass ihr uns alles glaubt

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #162 : 22.06.10 - klo:00:39 »
Joo se oli hieno! Muutenkin katse jumittui vähän väliä siihen heppuun, kun se näytti niin paljon yhdeltä kaverilta. :D
Chainsaw, ja!

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #163 : 22.06.10 - klo:09:11 »
Tää oli tunnelmaltaan ihan eriluokkaa ku Areenalla. Tää oli HUIKEE SHOW RAMMSTEINilta.

Alux olin 3. rivissä mut sitten poistuin ihan rauta-aitaan asti taakse, koska jalkani puutuivat paikallaan ollessa....oli pakko päästä väljempään tilaan..

Eikä uskaltaneet foorumilaisista kuin Beefmo tulla juttusille vaikka pidinkin R+ tatskaa näkyvillä/esillä koko ajan...ujojako ootte??? ??? ???
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #164 : 22.06.10 - klo:12:39 »
Muistaakos kukaan settilistaa?