Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein tai minä  (Luettu 526 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gopfer

• Tulokas
Rammstein tai minä
« : 23.12.09 - klo:22:16 »
Vaimo pisti aika pahan. "Rammstein tai minä". Mitenkähän tuo nyt olis? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Ollaan kuitenkin ollu 12v yhdessä, mutta ei sinne iskelmäpuolellekkaan oikein ole enää paluuta?

Poissa Herz

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 3x^721
Vs: Rammstein tai minä
« Vastaus #1 : 23.12.09 - klo:22:25 »
Tarkoittaako tuo siis sitä, että jos jatkat Rammsteinin kuuntelua, niin vaimosi lähtee? Aika turhaa ja outoa jättää joku sen takia, ettei ole samanlaista musiikkimakua. Mielestäni se on rikkaus, että ihmiset kuuntelevat erilaista musaa, vaikka kyseessä onkin iskelmä. Itselläni ei ole kuitenkaan henkilökohtaista kokemusta, joten en voi mitään hyviä neuvoja antaa. Kehottaisin vain, että opitte arvostamaan toistenne musiikkimakua, mutta sehän on helpommin sanottu kuin tehty.

//Tuntuu, että tämä olisi väärällä alueella, mutta toisaalta minne tämä sitten kuuluisi? :D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.12.09 - klo:22:55 »
Siis ootkohan kuinka fanaattinen fani? Onko sun kaikki vaatteet Rammsteinia? Julisteita seinällä ja muuta sälää nurkissa? Jos ei, niin voitte sopia niin että kun molemmat on himassa niin kuuntelette vaan semmoista musaa mistä molemmat tykkää. Sitten kun on yksin kotona niin omat lempimusat soimaan täysillä. Reissaatko keikoilla ja hengailet muiden fanien kanssa? Tää olisikin jo kinkkinen juttu. Itse henk koht en voisi luopua jostain rakkaasta harrastuksesta tai mieltymyksestä ihan vaan sen takia että joku toinen sanoo että ei saa, vaikka kyseessä ei ole mitenkään terveydelle haitallinen harrastus tai että olis pettämistä tms mukana tms. Minusta tuommoisia ehtoja ei voi ladella kenellekään. Mikähän siinä on loppujen lopuksi takana? Miksi pitää olla mustis? Miksi pitää hallita toista? Miksi pitää määräillä? Ehkäpä se vaan haluaa susta eroon! 12v on jo tarpeeksi?  :D

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #3 : 23.12.09 - klo:23:22 »
En mäkään kyllä suostuisi tuollaiseen, ihme touhua.  ::) Outo vaimo, jos on asian kanssa ihan tosissaan. Ja kyllähän Rammsteinin kevyemmän tarjonnan luulisi iskevän myös iskelmä-ihmisiin.  :D Toivottavasti ongelma ratkeaa ilman mitään vakavempia seuraamuksia.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #4 : 24.12.09 - klo:18:54 »
Mielestäni tuossa tapauksessa ei ole muuta kun että vaimo ei anna miehensä kuunella sitä mistä itse pitää.
Ja myös tuo uhkaaminen että lähtee on aika naurettavaa toimintaa mielestäni.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #5 : 24.12.09 - klo:22:44 »
Samaan kategoriaan vois liittää vaikka kysymyksen Kauhuelokuvat vai minä? tai monta muuta harrastetta.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #6 : 25.12.09 - klo:10:28 »
Joo kun ei siitä ole mitään vaaraa ja vahinkoa kellekään. Sen nyt voisi vielä ehkä tajutakin että joku extreme vaarallinen urheilulaji jossa korkea vammautumisriski tai minä, tai ulkomaille töihin tai minä, tai muutto jonnekin hornan kuuseen tai minä, tai tehdäänkö lapsi vai erotaanko, tai jotain muuta oikeasti tärkeää ja ihmissuhteisiin vakavasti vaikuttavaa... Siis toisen ihmisen musiikkimaku voi olla hyvinkin ärsyttävää mutta täytyyhän tuossa nyt olla jotain muuta takana.  :-\ Minä en pitänyt ex-mieheni paskasta musamausta soittaa jotain tukkaheviä mutta ei me nyt sen takia erottu. Puhukaa, puhukaa, puhukaa, koita nyt selvittää että mikä tässä nyt on homman nimi.  :)

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #7 : 25.12.09 - klo:18:56 »
Vaimo pisti aika pahan. "Rammstein tai minä". Mitenkähän tuo nyt olis? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Ollaan kuitenkin ollu 12v yhdessä, mutta ei sinne iskelmäpuolellekkaan oikein ole enää paluuta?
Kertoisitko enemmän asiasta? :D Vaimo pisti aika oudon pommin sulle. :-\

Poissa gopfer

• Tulokas
« Vastaus #8 : 30.12.09 - klo:14:45 »
Kertoisitko enemmän asiasta? :D Vaimo pisti aika oudon pommin sulle. :-\

Joo mää oon aika uus täällä niin en tosiaan tiedä onko tää aihe oikeassa kohdassa, tavallaanhan tää on tätä yleistä rammstein keskustelua vai kuuluskohan tää tonne "ongelmatilanteet"  :D otsakkeen alle?

Oikeestaan pohjimmiltaan kyse on siitä että meikäläinen sai aikastalailla pahan 30-Kriisin, joka nyttemmin on vähän taantunut ja muuttunut sitten muuten vaan kriisiksi. Syynä tähän on että sitä on varmaan kouluun menosta asti ollut selkeä lyhyen ajan tavoite: Koulu loppuun, armeija, opiskelupaikka, lopputyö, ammatti, työpaikka, asunto jne. Nyt sitten kun kaikki nuo on niin rupesin vähän miettimään että mitä sitä oikein itte haluaa ja kyseleen että onko tässä sittenkään mitään järkeä.

Kriisiä on sitten tietty hoidettu mm. runsaalla alkoholilla. Onhan ne ajatukset varmaan vähän muuttuneet, sellasta "normielämää" kritisoivaksi. Sitä on ruvennu huomaamaan että miten pölhöä tämä valtavirta/normi kulttuuri oikeastaan on, ei viittis enää kuunnella ihmisten "meidän jani-petterillä on taas polvissa mustelma" vuodatusta.

Tähän saumaan tuli sitten tämä Rammstein herätys. Että kyllä tää Rammstein on enemmänkin seuraus kuin syy, mutta muotoilinpahan asian nyt näin. Kaitpa tää Rammstein sitten on jonkinlainen näkyvin muutoksen merkki johon sitten on hyvä tarttua.

Emmää mitenkään erikoisen kova Rammstein fani oo, käytän mää tätä LIFAD:ia joskus ulkonakin soittimesta ettei se ruostu sinne kiinni... ja onneksi tuli tehtyä autotalliin kerhotilat niin voi siellä sitten huudattaa rein raussia.

Vaimon kanssa ollaan jo oltu niin kauan yhdessä että eiköhän tämä tästä... Se on vähän niinku naapurin emäntä kun raahas valutalkoiden jälkeen sammunutta miestään autoon ja mutisi että "kyllähän tästä muuten eron ottas mutta ei tätä ilkee enää kellekkään vaivoikseen antaa..."

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #9 : 31.12.09 - klo:08:40 »
 :D Heh no kiitos tästä avoimesta tilityksestä. Toisinaan joutuu miettimään että mitä sitä oikein haluaakaan oikeasti ja mikä tekee onnelliseksi loppujen lopuksi. Ei voi heittäytyä muiden varaan, kyllä se on itse seistävä omilla jaloillaan ja keksittävä mikä on itse kullekin se kantava voima. Jos päämäärät elämässä on sitten kumppanuksilla yhteiset niin asiahan on kunnossa. Mutta jos menee elämässään muiden toiveiden ja odotusten mukaan niin ongelmia on tiedossa jossain vaiheessa. Mutta olen myöskin täysin sitä mieltä että kriisi jalostaa ihmistä. Tekee vahvemmaksi ja viisaammaksi.  :)