Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Sori kun jankkaan mutta...  (Luettu 1562 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Uusi tulokas

• Vieras
Sori kun jankkaan mutta...
« : 30.04.07 - klo:15:38 »
En pysty vastaamaan tuohon aloittamaani edelliseen viestiin, siinä alalaidassa on mulle vaan tulosta -nappi, eikä vastaa -nappia ollenkaan, eli pakko laittaa uusi aihe että saan asiani sanottua. Eipä löytynyt mitään hyödyllistä noista vanhemmistakaan ongelmatilanteista. Jollain toisella oli ollut sama ongelma, mutta sillekään ei vastausta löytynyt vaan muut alkoi topicissa höpisemään omia juttujaan, onkohan hänelle käynyt samoin kuin mulle? Olenko mä nyt vaan niin tumpelo vai onko tässä mun koneessa jotain vikaa. Vai miksi tämä herjaa mulle varoituskolmioita ja virheitä sivulla? Tuli vaan mieleen että sattuukohan tätä useinkin ja kuinkahan paljon täällä olisi rekisteröitynyttä keskustelijaa jos me vaan päästäisiin rekisteröitymään ensin!

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Sori kun jankkaan mutta...
« Vastaus #1 : 30.04.07 - klo:15:45 »
Mitä niissä virhe ilmoituksissa lukee? Mitä selainta käytät? Oletko sallinut evästeet yms? Jos siinä on vain Tulosta-nappi niin en kyllä keksi mitään muutakaan selitystä, kuin että et ole kirjautunut sisään. Niin ja se Vastaa-nappi on pelkästään siinä viimeisen viestin alapuolella, ei jokaisessa viestissä :). Mutta katso selaimesi asetuksista että oletko sallinut evästeet yms?

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 05.05.07 - klo:00:38 »
nyt olen huomanut että viimeisen viikon aikana olisimme saaneet seitsämän lisä jäsentä mutta se rekisteröityminen jää aina puoli tiehen?pitäskö selvittä asia?siis minulla ei ollut ongelmia silloin kun tulin mukaan paitsi että se meni roskapostiin suoraan se varmistus viesti(menikö muilla?).mut jos toin ottaisin teho tarkkailuun mutta miten toin voisi selvittää niin älkää kysykö vain minulta!

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.07 - klo:09:28 »
Mulla tuli viesti ihan hyvin perille, eikä ollu muitakaan ongelmia (muistaakseni).

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #4 : 05.05.07 - klo:10:04 »
Mulla se oli hätäännyksen ja tuskan takana päästä tänne! Tosiaan sitten auttoi se kun heitin Internet Explorerin mäkeen ja nappasin Mozilla Firefoxin käyttöön! Että voisiko siitä laittaa mainintaa jonnekin näkyville, ettei muiden uusien tulokkaiden tarvitse kokea samaa epätoivoa kun meikäläisen...

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #5 : 05.05.07 - klo:11:28 »
Mulle ei tuottanut pienintäkään kiusaa rekisteröityä (näin vaatimattomasti).
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 05.05.07 - klo:12:00 »
Nuo ongelmat johtuvat ilmeisesti siitä että jokin tietty selain ei toimi, tai evästeitä yms. ei ole sallittu. Laitan tuonne jonnekin ilmoituksen että jos on ongelmia rekisteröitymisessä, niin kokeilee jotain eri selainta.

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 14.05.07 - klo:18:31 »
Mun varmistuslinkki ei alunperin meinannut tulla hotmailiin lainkaan. Kaksi kertaa jouduin lähettämään uuden varmistuksen, kun ei mennyt edes roskapostikansioon. Kunnes tajusin vaihtaa sähköpostiosoitetta, johon se varmistusviesti tuli moitteetta. Meinasi siis jäädä puolitieheen minullakin.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 14.05.07 - klo:18:33 »
Mun varmistuslinkki ei alunperin meinannut tulla hotmailiin lainkaan. Kaksi kertaa jouduin lähettämään uuden varmistuksen, kun ei mennyt edes roskapostikansioon. Kunnes tajusin vaihtaa sähköpostiosoitetta, johon se varmistusviesti tuli moitteetta. Meinasi siis jäädä puolitieheen minullakin.
hmm,en ole ennen kuullut tälläisestä mutta miten toin voi selvittää  ???

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #9 : 14.05.07 - klo:18:48 »
hmm,en ole ennen kuullut tälläisestä mutta miten toin voi selvittää  ???
Eipä ollu mullakaa aikasemmi ikän käyny noi enkä selvittämisestäkää yhtää tiä... ???