Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Anathema  (Luettu 412 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evil K

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Anathema
« : 22.04.10 - klo:05:54 »
Anathema on Liverpoolista lähtöisin oleva rock-yhtye. Bändi perustettiin vuonna 1990 nimellä "Pagan Angel". Uransa alkuaikoina Anathema teki doom- ja death metalia, ja oli Unholyn, Thergothonin, Paradise Lostin sekä My Dying Briden mukana luomassa kokonaan uutta genreä. Sittemmin aggressiivinen ote on häivennyt ja musiikki on kehittynyt yli genremääritelmien tunnelmalliseen ja tummanpuhuvaan rockilmaisuun.

Viimeisin studioalbumi "Natural Disaster" julkaistiin vuonna 2003, ja kesäkuun alussa meille Anathema-fanaatikoille on tulossa hunajata, kun kahdeksas studioalbumi "We're here becouse we're here" tulee ulos.

Yhtye on uudesta albumista innoissaan. Aikaa tämän tekemiseen meni monta vuotta, ja se on kaikkein kallein Anathema-levy tähän mennessä. Levyllä on useita vierailevia tähtiä (mm. Ville Valo). Puolitoista kuukautta vielä pitää odottaa niin saa vuoden odotetuimman lätyn hyllyyn :)
Hähä! Heisimato!

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
Vs: Anathema
« Vastaus #1 : 22.04.10 - klo:16:11 »
Mulle ihan tuntematon yhtye. Jos sitä jossain vaiheessa menis mielenkiinnosta näiden myspace-sivulle. :)
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #2 : 22.04.10 - klo:17:59 »
Joo.Tiiän siitä ku Faija kuuntelee.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #3 : 25.08.10 - klo:09:11 »
Anathema soittaa Tampereen Pakkahuoneella 26.9. Liput on 25€. Onko ketään menossa katsomaan? Siis minun lisäks ;)
Hähä! Heisimato!

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #4 : 25.08.10 - klo:19:26 »
Anathema soittaa Tampereen Pakkahuoneella 26.9. Liput on 25€. Onko ketään menossa katsomaan? Siis minun lisäks ;)

Ikäraja näyttää olevan 18, joten taitaa jäädä näkemättä :(
Weiter, weiter ins Verderben