Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
hirven sisä file hyvää(kuolaa)
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 27.04.07 - klo:18:12hirven sisä file hyvää(kuolaa)No entäs härän liha. Slurps Tänään syörään broidin kaa(ollaan kahestaa koko vappu.) hornetteja ja muuta "tulista" safkaa ja katotaan leffaa.En tiiä missä kunnossa tulee syömään, mutta minä juon tänään vain pepsi maxia.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 27.04.07 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: betrunken - 27.04.07 - klo:18:12hirven sisä file hyvää(kuolaa)No entäs härän liha. Slurps Tänään syörään broidin kaa(ollaan kahestaa koko vappu.) hornetteja ja muuta "tulista" safkaa ja katotaan leffaa.En tiiä missä kunnossa tulee syömään, mutta minä juon tänään vain pepsi maxia.sokeri humalassa
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 27.04.07 - klo:18:22Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 27.04.07 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: betrunken - 27.04.07 - klo:18:12hirven sisä file hyvää(kuolaa)No entäs härän liha. Slurps Tänään syörään broidin kaa(ollaan kahestaa koko vappu.) hornetteja ja muuta "tulista" safkaa ja katotaan leffaa.En tiiä missä kunnossa tulee syömään, mutta minä juon tänään vain pepsi maxia.sokeri humalassa Tuskin, seki juo vaa light juomia. Ellet takoita "sokeri" humalassa.
Mykysoppa on kauheaa, jos tiedätte mitä se on..
mie lähden syömään jauheliha pizzaa ja maalaisviipaleita,moiks
Lainaus käyttäjältä: Stern - 27.04.07 - klo:19:35Mykysoppa on kauheaa, jos tiedätte mitä se on..Onkohan se sama ku klimppi soppa.. siel on semmosia kauheita jauhoklönttiä. Jos on niin se kyl on kauheeta. Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 27.04.07 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: betrunken - 27.04.07 - klo:18:12hirven sisä file hyvää(kuolaa)No entäs härän liha. Slurps Tänään syörään broidin kaa(ollaan kahestaa koko vappu.) hornetteja ja muuta "tulista" safkaa ja katotaan leffaa.En tiiä missä kunnossa tulee syömään, mutta minä juon tänään vain pepsi maxia.namm.. hornetit on hyviä. ja possun sisäfile
No niin taas mun tyhmyys tulee esille.Mitä shanghait on?
Lainaus käyttäjältä: marni - 27.04.07 - klo:20:25No niin taas mun tyhmyys tulee esille.Mitä shanghait on?ei se ole tyhmyyttä jos ei tiedä. se on tietämätönmyyttä(oli taas vaikea sana)mutta jos ei kysy mikä se on niin silloin on tyhmyyttä