Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Elokuva keskustelua.  (Luettu 51567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Elokuva keskustelua.
« : 15.03.07 - klo:19:17 »
Itselläni on mielipide jo monesti vaihtunut ajan kuluessa. Paras elokuvan alku on ehdottomasti xXx:ssä  ;). Ehkä se paras näkemäni elokuva on sitten Valehtelija, valehtelija (ainakin tällä hetkellä). Siinä on ainakin komediaa. Saa nauraa kippurassa!  :D Kuinka moni teistä on kyseisen elokuvan nähnyt? On minulla muitakin hyviä ehdokkaita, mutta jos edes tässä asiassa yrittäisin valita vain yhden.  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.04.07 - klo:21:09 kirjoittanut Eifersucht »

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Mikä on paras katsomanne elokuva?
« Vastaus #1 : 15.03.07 - klo:20:39 »
Enpä kyllä oo tuon nimisestä leffasta kuullutkaan. ^ xXx puolestaan on nähty monet kerrat.  ;)

Jaa-a. Jos nyt se yks pitäis valita, nii saattais olla Matrix. Nimenomaan se ensimmäinen, jatko-osilla lähinnä pyyhitään lattiaa sunnuntaiaamuna. Ekassa Matrixissa vaan oli tunnelma niin kohdallaan ja juoni mitä parhain koskaan kirjoitettu, että sen jaksaa vieläki kattoa koska vain.  :)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 16.03.07 - klo:11:32 »
Lainaus
Jos nyt se yks pitäis valita, nii saattais olla Matrix.
Minä taas en ikinä ole katsellut Matrixia.
Lainaus
^ xXx puolestaan on nähty monet kerrat.
Samat sanat! Aina en kyllä katso koko elokuvaa, vaan sen Rammsteinin osuuden ja sitten siitä ehkä pari minuuttia eteenpäin.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 16.03.07 - klo:13:31 »
Lainaus
Paras elokuvan alku on ehdottomasti xXx:ssä
Samaa mieltä, mutta loppu elokuva onkin sitten aika lapsellinen. Matrixit ovat myös hyviä, mutta jos paras koskaan näkemäni elokuva pitäisi nimetä, niin se olisi varmaankin Forrest Gump. Se on vain jotenkin niin nerokas. Toinen hyvä elokuva on Pelastakaa sotamies Ryan  :).

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 16.03.07 - klo:19:52 »
Lainaus
mutta jos paras koskaan näkemäni elokuva pitäisi nimetä, niin se olisi varmaankin Forrest Gump.
Hmm.. hämärästi muistan katsoneeni tuon elokuvan, mutta en kyllä osaa enää sanoa, että mitä siinä tapahtui.  :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #5 : 17.03.07 - klo:11:06 »
Mun suosikki leffat on kaikki Tarantinon leffat ja David Lynchin elokuvat ne vaan osaa tehdä nerokaitta leffoja. Rammstein jätkät on sanonut että ne ovat kanssa Tarantinon faneja :) Mutta kaikki Rammstein fanit pitäisi nähdä David Lynchin Lost Highway leffa. se leffa on todella outo, se elokuvan tyyli laji on sekoitus kauhua, jännitystä, draama, rikos, mysteeri ja erotiikkaa ja parissa kohdassa soi Rammstein kappaleet.

Muita hyviä leffoja on: Matrixit, Sawit, Kaunis mieli, Forrest Gump (todella hieno leffa), Pelastakaa sotamies Ryan, Alienit, Natural Born Killers ja onhan näitä leffoja vaikka kuinka paljon 
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #6 : 18.03.07 - klo:20:15 »
Jaa-a. Broidilla n.300dvd:n kokoelma huippu leffoi, ja teatterissa käyn säänöllisesti. Rikos- ja kauhuleffat on yleisesti suosikkeja.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #7 : 22.03.07 - klo:22:25 »
terminator 2 on jäänyt mieleen  eniten :) hyvät. lapsuuden muistot ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo:11:03 »
Lainaus
terminator 2 on jäänyt mieleen  eniten  hyvät. lapsuuden muistot
En nyt tiedä mikä Terminaattori osa se oli, mutta siinä jossain vaiheessa sitä (mikä lie terminaattoria  ;)) ammuttiin (niin kuin varmaan joka osassa  :D) ja lopulta se putosi jonnekin laavaan tai jotain.. Tuo on kanssa minun lapsuusmuisto. Tuo kohta oli ainut asia joka elokuvasta mieleen jäi. Tunnistiko joku tuosta minun selityksestä mikä Terminaattroi osa tuo on?  :)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo:11:45 »
Lainaus
En nyt tiedä mikä Terminaattori osa se oli, mutta siinä jossain vaiheessa sitä (mikä lie terminaattoria  Iskee silmää) ammuttiin (niin kuin varmaan joka osassa  Hymyilee leveästi) ja lopulta se putosi jonnekin laavaan tai jotain.. Tuo on kanssa minun lapsuusmuisto. Tuo kohta oli ainut asia joka elokuvasta mieleen jäi. Tunnistiko joku tuosta minun selityksestä mikä Terminaattroi osa tuo on?  Hymyilee
joo terminator 2 se oli elokuva ;)   t-1000 jääty aluksi ja arska ampui sen kappaleiksi mutta kun se sai lämpöä laavasta(vai mitä lie ;)?) niin se kokosi itsensä jotenkin?

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo:11:54 »
Lainaus
En nyt tiedä mikä Terminaattori osa se oli, mutta siinä jossain vaiheessa sitä (mikä lie terminaattoria  Iskee silmää) ammuttiin (niin kuin varmaan joka osassa  Hymyilee leveästi) ja lopulta se putosi jonnekin laavaan tai jotain.. Tuo on kanssa minun lapsuusmuisto. Tuo kohta oli ainut asia joka elokuvasta mieleen jäi. Tunnistiko joku tuosta minun selityksestä mikä Terminaattroi osa tuo on?  Hymyilee
joo terminator 2 se oli elokuva ;)   t-1000 jääty aluksi ja arska ampui sen kappaleiksi mutta kun se sai lämpöä laavasta(vai mitä lie ;)?) niin se kokosi itsensä jotenkin?
Joo jotain sellaista!  ;) Kuinkas vanha olit kun tuon elokuvan näit?

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 23.03.07 - klo:12:08 »
Lainaus
oo jotain sellaista!  Iskee silmää Kuinkas vanha olit kun tuon elokuvan näit?
olin 11vuotta eli vuonna 96 näin ekan kerran jos meinasit sitä :D
olen kyllä nähnyt se useasti sen jälkeen(kannattaa katsoa leikkamton versio siitä tulee uusia kohtia mitkä yllättää ;))

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 23.03.07 - klo:12:13 »
Lainaus
olin 11vuotta eli vuonna 96 näin ekan kerran jos meinasit sitä
Just sitä!
Lainaus
olen kyllä nähnyt se useasti sen jälkeen(kannattaa katsoa leikkamton versio siitä tulee uusia kohtia mitkä yllättää Iskee silmää)
Minä en ole sen jälkeen nähnyt. Pitäisi varmaan nyt hommata se jostain, kun nyt tiedän nimenkin  ;). Mitä olen noita muita Terminaattoreita vilkkaissut, niin ei ne niin kovin hyviä ole olleet. Olet varmaan sitten katsonut kaikki muutkin Terminaattorit, vai? Mitä mieltä sinä olet niistä?

betrunken

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.07 - klo:12:23 »
Lainaus
Olet varmaan sitten katsonut kaikki muutkin Terminaattorit, vai? Mitä mieltä sinä olet niistä?
tietenkin ;) nooh mun mielipide sitten niistä elokuvista,terminatori1 on hyvä jos antaa anteeksi vähän huonon laadun jossain kohtaa (johtuu lienee kun on vanha ja pienellä budjettilla tehty elokuva) ja sitten tämä kolmonen elokuva mikä piti olla maailman paras toiminta pätkä,niin oli isoin pettymys vaikka on teknisesti paras terminator elokuva.ei ole vain samaa tunnelmaa kun kakkosessa(ikävä kyllä :'()

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #14 : 23.03.07 - klo:15:17 »
Noin 99% on sitä mieltä että Terminaattoreista 2 oli paras. Ite en menis sanomaan... Ykkösessä oli terminaattori tunnelmaa ja muistan monta legendaarista kohtaa (Arska leikkaa silmän, prässi...). No joo, onhan se vähän tönkkö siinä loppupuolella, mutta sehän vain lisää retrofiilistä.  ;) Eikä se kolmonenkaan paha ollut. Se johti jopa unofficial Terminaattori 13½ tekoon.  ;D
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat