Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kirjailisuus  (Luettu 12934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: Kirjailisuus
« Vastaus #255 : 15.11.07 - klo:21:35 »
Justiisa se! :D Hyvä on myös se tappelu, missä väiteltiin onko ihminen hiiltä ;D

siit on niin kauan ku ton eepoksen luin... enpä taida muistaa, harmi sinänsä,
lehdon paras oli kyllä se ku se vaan jäi kököttää sinne häpeämäntyyn ku alko pommitukset :D
Fighters never quit, quitters never fight.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #256 : 15.11.07 - klo:21:36 »
Justiisa se! :D Hyvä on myös se tappelu, missä väiteltiin onko ihminen hiiltä ;D

lehdon paras oli kyllä se ku se vaan jäi kököttää sinne häpeämäntyyn ku alko pommitukset :D
Joo, ja Rahikainen juoksi ja myöhemmin kersku sillä ettei muka liikkunu minnekään :D

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #257 : 15.11.07 - klo:21:37 »

Joo, ja Rahikainen juoksi ja myöhemmin kersku sillä ettei muka liikkunu minnekään :D

tosi mies :D mut kyllähän lehto sen tavallaan pakotti siihen ruuan pöllimiseen, ei sillä niinku vaihtoehtoja ollu, kyllä määki kerskuisin ;D

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #258 : 27.11.07 - klo:18:10 »
tost lobotomia jutust viä, eiks hannibal käyttäny sitä kans johonaki välis? en oo yhtää varma  ???

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #259 : 02.12.07 - klo:10:20 »
Hahhaa käykö ees kateeks madventures kirja on vihdoin minun. :D
Ny eiku reissuun.
It's over 7

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #260 : 20.01.08 - klo:20:42 »
Muah. Pitää tulla tännekkii hehkuttamaa. Tiiätteks mitä? Ostin lauantaina Disney Aarrekammio kirjan. Oikeesti se makso 60 euroo ja arvatkaas paljollako mie sen sain. 12 eurolla! Mie tykkään Suomalaisen alesta. \o/ Seuraavaksi pitäisi mennä sieltä ostamaan Sin City 4 ja 5.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #261 : 21.01.08 - klo:10:41 »
Tällä hetkellä luen Stephen Kingin Musta Torni V:sta. Tuli joskus tuommoinen kirjasarja aloitettua niin pakko lukee se joskus loppuun :P Paras kirja minkä oon lukenut on Sinuhe egyptiläinen.
Hähä! Heisimato!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #262 : 23.01.08 - klo:16:39 »
Mä alotin vähän aikaa sitte lukemaan Napoleonin elämänkertaa mutta en jaksanu puoliakaan ku oli niin tylsää. Sit aloin lukea sitä Da vinci koodin kirjoittajan kirjaa Meteoriitti. Tylsältä vaikutti sekin, jaksoin puolet jopa lukea. Tuntematon sotilas on paras lukemani kirja ja Kärpästen Herra tulee hyvänä kakkosena. Viimeksi luin Häräntappoaseen.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #263 : 23.01.08 - klo:19:04 »
Mä tykkäsin Häräntappoaseestakin tosi paljon. Ja Dan Brownin kirjat oon kans lukenu kaikki, ne on tosi hyviä myös. Tuntematonta sotilasta en ole vielä lukenut.. Ehkä kesällä sit ku ei tarvii kouluun keskittyä.
Hähä! Heisimato!

tudekki

• Vieras
« Vastaus #264 : 23.01.08 - klo:19:26 »
^Häräntappoasehan oli aivan MAHTAVA! :D Kannatan kyllä kaikkia lukemaan on nimittäin sen verran hyväkirja.

Eilen alotin lukemaan Hobitti eli sinne ja takaisin -klassikkoa. Juoni on paljon joutusampi ja kieli helpommin ymmärettävää ku Taru Sormusten Herroissa. Pitää lukee loppuun ja kertoo sitte lisäkommentteja.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #265 : 23.01.08 - klo:19:48 »
   :) no niin, täällä porukat lukee kiitettävästi kirjoja, mun pitäs lukee kauhu kirja, äikäs pitäs tehdä lukupäiväkirja. Oon yhden kingin kirjan lukenu, revolveri mies, ja ei sitten ollut yhtään hyvä, tylsä ku mikä. En pahemmin pidä semmosesta yliluonnollisesta, että mieluummin siin kirjas se pahis sais olla joku psykopaatti ihminen tai jotain. Kennedy Douglasin Varastettu elämä kirjaa opettajalle ehdotin, että saisko lukee , mutta se ei oo varma onko se ees kauhu, no en ole minäkään varma. Voisko joku sanoo hyvän kauhukirjan?

Niin ja, älkää ehdottako hannibaleja, oon lukenu jo, mut jos ei mitään hyvää kirjaa löydy niin uhrilampaista mä sen äikän jutun teen (vaikka sen kirjan oonki jo lukenu) . olis kiva jos vois innostuukki jostai kauhukirjast.  :)

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #266 : 23.01.08 - klo:20:04 »
Niin se Kingin Musta torni-sarja on yhteensä noin 4000 sivua laaja, ja olen itsekin kironnut kuinka hidastempoisesti tarina etenee. Luulen, että King on yrittänyt tahallaan kirjoittaa oikeaa eeposta, mutta todellisuudessa jahkailee ihan liikaa välillä. Suosittelen sinua lukemaan Kingin Hohdon. Siinä on oikeastaan yksi "absoluuttinen paha" ja sit mielipuoli myös ;)
Hähä! Heisimato!

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #267 : 23.01.08 - klo:20:10 »
no pitänee kattoo, käyn vaikka huomenna lainaamas, mutta toivon että kauhu kirjat on nimensä arvoosia, ettei käy kuten elokuvien kans, ei vaan pelota.  :-\         vai onko se ees tarkotus??

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #268 : 23.01.08 - klo:20:12 »
no pitänee kattoo, käyn vaikka huomenna lainaamas, mutta toivon että kauhu kirjat on nimensä arvoosia, ettei käy kuten elokuvien kans, ei vaan pelota.  :-\         vai onko se ees tarkotus??

mun mielest kauhu kirjoissa ei pelota vaan jännittää ja se on mahtava tunne, sitä kuvittelee kaiken ite ja se on paljon palkitsevampaa ku elokuvat ;)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #269 : 23.01.08 - klo:22:05 »
Hyvin tuotettua kauhua vain on yksinkertaisesti niin julmetun minimalistinen määrä. Kirjapuolella tilanne on sentään eri, mutta kyllä se visuaalinen juttu on yleensä antoisampi, vaikkakin suppeampi. Kerran koulusta luin erään Alfred Hitchcockin kirjan, joka oli sivumäärältään sopiva jopa tämmöiselle next-gen-jätkälle, ja sisältö oli todella mukaansatempaavaa. Harmi vain, ei koskaan tullut jatkettua kirjasarjan muihin teoksiin. Jos vielä joskus.  :P
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat