Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kirjailisuus  (Luettu 11840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: Kirjailisuus
« Vastaus #270 : 23.01.08 - klo:23:04 »
no siis mitä oon siis ymmärtäny nii kauhus se jännitys tuloo ku asettuu siihe sen uhrin asemaan tai joatin, mut ku ihmiset luikittelee hannibalitki kauhukirjallisuuteen yms, mut mä ainaki hannibaleis asetun siihe Lecterin olemuksee xD  tai jotenki noi, en osaa selittää

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #271 : 23.01.08 - klo:23:15 »
no siis mitä oon siis ymmärtäny nii kauhus se jännitys tuloo ku asettuu siihe sen uhrin asemaan tai joatin, mut ku ihmiset luikittelee hannibalitki kauhukirjallisuuteen yms, mut mä ainaki hannibaleis asetun siihe Lecterin olemuksee xD  tai jotenki noi, en osaa selittää

toiset asettaa ittens sankarin rooliin toiset psykon :P riippuu siitä kumpaa sä tunnet itte olevas :D mä ainaki oon hannibal....
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #272 : 23.01.08 - klo:23:26 »
pystyn ymmärtämään vain sitä mitä minussa on  :P

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #273 : 24.01.08 - klo:00:10 »
Hannibalissa tarinaa kerrotaan aika paljon juuri hänen näkökulmasta. Thomas Harris on nerokas kirjailija kun saa lukijat samaistumaan raakaan ihmissyöjään. Minusta Hannibal on kuitenkin enemmän uhri kuin pahantekijä. Sille tapahtui aluksi niin paljon pahaa, että siitä tuli semmoinen ja se on sit lukijan mielestä ymmärrettävää.
Hähä! Heisimato!

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #274 : 24.01.08 - klo:17:59 »
Danatsu, kannattaa lukea H. P. Lovecraftin kirjoja. Fantasia kauhua kirjoitti. Lovecraft jätti aika paljon mielikuvituksen varaan hahmot, mutta se on vain hyvä juttu. Hän on kehittänyt tämän legendaarisen Cthulhun.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3
« Vastaus #275 : 24.01.08 - klo:19:01 »
Luen aika paljon kirjoja. Yleensä fantasiaa ja kauhua, kun muut kirjalajit eivät oikein iske. Parhaita kirjoja ovat Harry Potterit.. :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #276 : 24.01.08 - klo:19:15 »
Danatsu, kannattaa lukea H. P. Lovecraftin kirjoja. Fantasia kauhua kirjoitti. Lovecraft jätti aika paljon mielikuvituksen varaan hahmot, mutta se on vain hyvä juttu. Hän on kehittänyt tämän legendaarisen Cthulhun.
Itse kirjasta en tiedä mitään, mutta kirjaan perustuen on (lienee samasta tarinasta?) tehty myös varsin onnistunut kauhupeli.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #277 : 24.01.08 - klo:19:17 »
Itse kirjasta en tiedä mitään, mutta kirjaan perustuen on (lienee samasta tarinasta?) tehty myös varsin onnistunut kauhupeli.
Kyl kyl. Samaa tarinaa se on tosiaan ja pari leffaakin on tuosta tarinasta tehty. Samoten roolipelejä.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #278 : 24.01.08 - klo:20:00 »
Hannibalissa tarinaa kerrotaan aika paljon juuri hänen näkökulmasta. Thomas Harris on nerokas kirjailija kun saa lukijat samaistumaan raakaan ihmissyöjään. Minusta Hannibal on kuitenkin enemmän uhri kuin pahantekijä. Sille tapahtui aluksi niin paljon pahaa, että siitä tuli semmoinen ja se on sit lukijan mielestä ymmärrettävää.
uhrilampaat ja punen lohikäärme ei pahemmin kerro hannibalin näkökulmasta (vai oliko uhrilampais vähä, tais olla) mutta kummiskin, ne kaks niit parhaimpii kirjoi oli, hannibal kirja ei säväyttänyt ja nuori hannibal on suoraan sanottuna suolesta  :-\

Poissa Irodorareta

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #279 : 27.01.08 - klo:10:40 »
Lainasin eilen kaverilta Bram Stokerin Draculan. Todella hyvä kirja, vaikka olekin vasta ihan kirjan alussa. Paksu, vähän yli 400 sivua, ja ihan sairaan pientä tekstiä. Ihan sama.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #280 : 28.01.08 - klo:20:11 »
Lainasin eilen kaverilta Bram Stokerin Draculan. Todella hyvä kirja, vaikka olekin vasta ihan kirjan alussa. Paksu, vähän yli 400 sivua, ja ihan sairaan pientä tekstiä. Ihan sama.

sehä onki klassikko ku se irlantilaine sen kirjotti, tosi poikkeukselline teos verrattuna muihin aikansa kirjoihin ;)

tudekki

• Vieras
« Vastaus #281 : 08.02.08 - klo:18:17 »
Minä lainasin joskus kirjastosta tuon kyseisen teoksen, ja se oli ihan kuolettavan tylsä. Itse en pitäny tyylistä, jossa ensimmäisillä 200 sivulla ei tapahdu mitään mutta vain enteillään tulevaa. Mun mielestä kirja ei ollu kovin paksu, semmonen normaali romaani. Mä tosin oon tottunu lukemaan niitä vähintään 1000 sivun fantasia-tiiliskiviä. :D

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #282 : 08.02.08 - klo:19:27 »
Mä tykkäsin tosi paljon Draculasta. Klassinen kauhu on hienoa.. Kannattaa lukea Edgar Allan Poen tarinat jos aihe miellyttää.
Hähä! Heisimato!

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #283 : 09.02.08 - klo:00:17 »
Mä tykkäsin tosi paljon Draculasta. Klassinen kauhu on hienoa.. Kannattaa lukea Edgar Allan Poen tarinat jos aihe miellyttää.

poet on mahtavia, harmi ettei herra itse tajunnut kuinka suosittuja teoksista tuli loppujen lopuksi ;)

Poissa Tiia+

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • Yeah, they're ok.
« Vastaus #284 : 17.02.08 - klo:20:17 »
Mä luin, tai luen vieläkin, Lemony Snickettin(Daniel Handler) kirjoittamaa sarjaa Surkeiden Sattumusten Sarjaa. Siin on 13 osaa, kaikki luettu. Itellä neljä niistä, keräilen niitä tai yritän siis löytää alennusmyynneistä :D Kirjat tarjoaa mustaa huumoria ehkä parhaimmillaan ! Mahtavia. Jos näitä etitte, nii kirjastoista löytyy nuorten osastolta ja niin myös kaupoista. Mut mun mielestä nää vois olla jopa enemmän aikusille, sen verran vaikeeta tekstiä välillä ja asioita ei ymmärrä kovin helposti. Lapsille ei missään nimessä! :s
BANG BANG ?