Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Virheestä  (Luettu 2718 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Virheestä
« Vastaus #15 : 21.08.07 - klo:15:28 »
Lainaus
Koneesi on varman vaan melko täynnä ja muutenkin vanha -> hidas?
Minulla oli vaikka mitä ohjelmia tässä,sain poistettua muutamia ja kone on vanha kun taivas.Hyvä kun XP edes pyörittää ;D

Mutta en sitten tiedä miksi ne virukset tulee aina kun olen etsinyt rammsteinin kuvia ???
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #16 : 22.08.07 - klo:11:23 »
Siis mullekin tulee jotain ylimääräistä koneelle jos latailen paljon kuvia ja muuta. Mutta kunnon torjunta auttaa eikä ne pääse tekemään mitään, ne löytyy siivouksen yhteydessä ja poistuu. Kaveri kuka teki tämän koneen mulle niin sanoi että saan tehdä tällä koneella mitä vaan ja surffailla missä vaan, mikään ei pääse mun ja mun koneen kimppuun. :)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #17 : 22.08.07 - klo:14:47 »
Siis mullekin tulee jotain ylimääräistä koneelle jos latailen paljon kuvia ja muuta. Mutta kunnon torjunta auttaa eikä ne pääse tekemään mitään, ne löytyy siivouksen yhteydessä ja poistuu. Kaveri kuka teki tämän koneen mulle niin sanoi että saan tehdä tällä koneella mitä vaan ja surffailla missä vaan, mikään ei pääse mun ja mun koneen kimppuun. :)
Ainut 100% keino välttyä viruksilta ja muilta haitta ohjelmilta on vetästä kone pois netistä.Ja oikeastaan koskaan et voi olla varma että onko sinulla virusta tai vastaavaa koneellasi koska F-secure ja kumppanit tulee joskus askelleen myöhässä.

Mutta eiköhän nyt palata foorumin ongelmiin..
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.