Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä mieltä ihmiset ovat yleisesti ottaen rammsteinista?

Ihan pa**a
6 (10.9%)
Muutama kuuneltava kappale
27 (49.1%)
Ihan hyvä bändi
15 (27.3%)
Hyvä bändi
7 (12.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Kirjoittaja Aihe: Rammstein ja muu maailma  (Luettu 3827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Rammstein ja muu maailma
« : 01.05.07 - klo:18:15 »
Nyt olisi kysymyksessä mitä ihmiset ovat mieltä meidän mahtavasta laulavien saksan poikien  yhtyestä.
Eli mitä olette kuullet ihmiseten mietteittä rammsteinista,esim:netistä,koulusta,harrastusten parista
minä olen yleisesti ottaen kuullut tuota että löytyy niillä muutama hyvä biisi(du hast,drsg).mitä te olette kuullee että minkalainen vaikuttelma rammsteinsita on jäännyt ihmisten mieleen? :)
ps:toivottavasti tajusitte mitä ajoin takaa ja tämä ei nyt käsittele samaa asiaa kun "mitä lähipiirinne on mieltä rammsteinista" vaan koko maailmaa mitä olette kuullet rammsteinista mielipiteitä ;)

Stern

• Vieras
Vs: Rammstein ja muu maailma
« Vastaus #1 : 01.05.07 - klo:18:19 »
En ny ossaa äänestää kun jotkut sanoo surkeaksi ja jotkut, että pari ok kappaletta.. Mitä koululla oon kuullu puhetta..  Valihe siitä sitten!  :D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #2 : 01.05.07 - klo:18:24 »
Taitaa yleismaailmallinen mielipide olla että pari hyvää kipaletta löytyy. Mutta ehkä synkkä, hurja, perverssi, paha poika -imago karkoittaa osan yleisöstä. Mutta just sitähän me fanit janotaan!  :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.05.07 - klo:18:25 »
Taitaa yleismaailmallinen mielipide olla että pari hyvää kipaletta löytyy. Mutta ehkä synkkä, hurja, perverssi, paha poika -imago karkoittaa osan yleisöstä. Mutta just sitähän me fanit janotaan!  :D
Eniten just tuo perverssi puoli.. Bück dichit ja kaikkea!  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 01.05.07 - klo:18:28 »
buck dichia ei ainakaan sisaret ymmärä vaikka se onkin vain "vitsi" :-\

Stern

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.05.07 - klo:18:29 »
buck dichia ei ainakaan sisaret ymmärä vaikka se onkin vain "vitsi" :-\
Valttikorttina kiistoissa aina tuo Bück dich. Rammsteinin vastustajalla!  :D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #6 : 01.05.07 - klo:18:30 »
Oliskohan silleen että Buck dich saattaa ehkä luultavasti järkyttää tottumattomia...  ::)

Ja mulla on tapana kuunnella kotona Rammsteinia esimerkiksi viihteelle lähtiessä, mutta kaverit ei kestä synkkää musaa. Eräs puoliksi saksalainen tuttu ei kestänyt kuunnella sitä sanojen takia. On kuulema ihan sairasta ja yök ja hyi hyi.

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 01.05.07 - klo:18:31 »
Oliskohan silleen että Buck dich saattaa ehkä luultavasti järkyttää tottumattomia...  ::)

Ja mulla on tapana kuunnella kotona Rammsteinia esimerkiksi viihteelle lähtiessä, mutta kaverit ei kestä synkkää musaa. Eräs puoliksi saksalainen tuttu ei kestänyt kuunnella sitä sanojen takia. On kuulema ihan sairasta ja yök ja hyi hyi.
Yäk, ja maailma kaatuu Rammsteinin sanotuksista!  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 01.05.07 - klo:18:36 »
siis joko rammsteinia vihataan tai rakastetaan

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.05.07 - klo:18:36 »
siis joko rammsteinia vihataan tai rakastetaan
Okkei! Pidän mielessä. Bändi ei ole siis kultaisen keskitien kulkija?!  :D

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #10 : 01.05.07 - klo:19:26 »
Ihan hyvä bändi on yleisin mitä mä kuulen muiten suusta. Meillä oli ylä-asteella sellainen tyyppi mikä sano että "kaikki homot kuuntelee Rammsteinia, ja kaikki Rammsteinin kuuntelijat sais kuolla". todella postiivinen asenne tyypillä
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.05.07 - klo:19:28 »
Ihan hyvä bändi on yleisin mitä mä kuulen muiten suusta. Meillä oli ylä-asteella sellainen tyyppi mikä sano että "kaikki homot kuuntelee Rammsteinia, ja kaikki Rammsteinin kuuntelijat sais kuolla". todella postiivinen asenne tyypillä
olikohan asialla taas legenda "buck dich"? minun kaverit vain enää nauravat kun näkevät sen :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #12 : 01.05.07 - klo:22:22 »
Minun mielestäni Rammsteinia joko vihataan tai rakastetaan. Mutta oikeastaan ihmisten mielipiteillä ei ole ainakaan minulle paljoa väliä, kunhan itse pidän! ;).

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 02.05.07 - klo:08:00 »
Minun mielestäni Rammsteinia joko vihataan tai rakastetaan. Mutta oikeastaan ihmisten mielipiteillä ei ole ainakaan minulle paljoa väliä, kunhan itse pidän! ;).
Niin, ja kohan on edes joitain toisia jotka kuuntelee kanssa, ettei yksin tarvii taapertaa..  :D

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #14 : 02.05.07 - klo:21:30 »
kaikki tuntemani ihmiset ovat näihin päiviin asti sanonut että ei pysty sietämään Rammsteinia. mutta eilen pakotin kaverini kuuntelemaan Du Hastin, sanoi että, eihän tämä olekkaan niin huonoa. voi että olin iloinen kun kuulin nuo sanat, oli niin vapauttavaa kuulla että Rammsteinia ei pidetä aivan paskana bändinä ;D.

meidän luokan pojat eivät pysty kuuntelemaan Rammsteinia koska se ei ole tarpeeksi raskasta, mutta niiden mielestä raskas on sitten jotain hirvittävää hevikirkumista jne. Rammsteinin musiikki on melodista, mutta silti se on säilyttänyt sen rauhoittavan raskauden musiikissaan.