Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä mieltä ihmiset ovat yleisesti ottaen rammsteinista?

Ihan pa**a
6 (10.9%)
Muutama kuuneltava kappale
27 (49.1%)
Ihan hyvä bändi
15 (27.3%)
Hyvä bändi
7 (12.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Kirjoittaja Aihe: Rammstein ja muu maailma  (Luettu 3827 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: Rammstein ja muu maailma
« Vastaus #60 : 27.12.07 - klo:14:06 »
ei munkaan frendeist ku kaks kunnolla ja kolmas silleen vähän. mut emmä nyt muilt oo menny ees kysyy. kumminki molemmat jotka kunnol kuuntelee on myös maiden faneja, mä kuuntelen myös maisenia mutten yhtä paljoa ku ramsuja ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tilli

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
    • Facebook
« Vastaus #61 : 01.07.10 - klo:20:21 »
Yksi kaveri on sellainen, että siltä löytyy kaikki kappaleet, single kappaleet mukaan lukien. Tosin vain tietokoneelta ja kyllä se sitä tykkää kuunnella, mutta sitten on enemmän näitä ärsyttäviä Du Hastin raiskaajia. Autossakin jos kuuntelen jotain Rammsteinin levyä niin heti kysyyvät että "onko tossa Du Hast, pistä se". Niiden takia oon kyllästynyt koko kappaleeseen.

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #62 : 09.06.11 - klo:14:43 »
Mua huvittaa, että voi tehdä leffan tai sarjan ties mistä sairaasta aiheesta, ilman että se herättää yleistä paheksuntaa, muissa kuin kukkahattutädeissä. Mutta kun niitä samoja aiheita joku aikoo sisällyttää biisien sanotuksiin tai musiikkivideoihin, niin puolen kuuliakuntaa on kauhistelemassa. Eikös Flake jossain haastattelussa jotain ton suuntasta sanonu.. muistelisin niin.
Pussyn kohdalla nousseen kohun ymmärrän, mutta onko Buck Dichin live esitys tai Mein Teil video sen pahempia, kuin "pane mua" ilmeellä musiikkivideoissa lähes alastomana heiluvat naiset? - Tuskin.

Tohon kysymykseen vastasin, että pari hyvää biisiä. Yks kaveri tykkää Du Hastista, yks Feuer Freista ja äiti Amerikasta, muuten ei kukaan tykkää.
Was bist du doch nur ein Tier?