Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Sairaudet ja ongelmat  (Luettu 21584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Sairaudet ja ongelmat
« : 01.05.07 - klo:20:15 »
En halua udella, mut onko teillä kenelläkään vaikeita sairauksia, esim. epilepsia, tai paha riippuvuus jostakin, esim. tupakasta? Ite haluisin tietää että onko kenelläkään teistä samoja ongelmia kuin minulla. mulla on ADHD ja astma. Olis varmaan monelle helpotus ku tietäis et muillaki voi olla samoja ongelmia, kuin itsellä on, siitä vaan tulee usein jotenkin helpottunut olo, kun tietää ettei ole yksin :)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sairaudet ja ongelmat
« Vastaus #1 : 01.05.07 - klo:20:21 »
Hyvä aihe!

Itelläni ei oo todettu mitään, mutta tuo Danan tupakka-aiheessa mainitsema keuhkoahtauma tjsp. sai miettimään, ku on välissä tullu semmonen tunne ettei saa happea.  :-\ Saattais toki astmaakin olla, mut käsittääkseni astmassa ne tulee kohtauksittain ja rajusti? En osaa sanoa, mut toivon mukaan ei ole mitään...
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 01.05.07 - klo:20:35 »
Hyvä aihe!

Itelläni ei oo todettu mitään, mutta tuo Danan tupakka-aiheessa mainitsema keuhkoahtauma tjsp. sai miettimään, ku on välissä tullu semmonen tunne ettei saa happea.  :-\ Saattais toki astmaakin olla, mut käsittääkseni astmassa ne tulee kohtauksittain ja rajusti? En osaa sanoa, mut toivon mukaan ei ole mitään...
siis astmassa on monen eri tasoista.siis jos sairastasit astmaa niin et voi juosta 200metriä pidemälle ilman asta piippua.
itse olen tervyedelisesti kunnossa,jos ei ota huomioon tupakkia ja sen tuomia sairauksia(älkää sanoko mitään)
mutta jonkun asteen luki/kirjoitus häiriö minulla on ja "R" kirjaimmen osaan sanoa ranskalaisitain.

marni

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.05.07 - klo:20:40 »
Miulla ei ole mitää sairautt. Taino semmonen ongelma on et suutun vähä liian herkästi. Usiamman kerran on tullu otettua yhtehen yhen sakian pojan kans ::)
Lainaus
mulla on ADHD ja astma
voisiks kertoo mulle tosta ADHD:stä ku sehän on ylivilkkautta et haittaako se jotenki muuten ku siten et on vain ylivilkas tai haittaako se ylivilkkaus ??? Sori ku mie kysyn tämmösiä mut ois vain jännä tietää ;)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 01.05.07 - klo:20:45 »
Miulla ei ole mitää sairautt. Taino semmonen ongelma on et suutun vähä liian herkästi. Usiamman kerran on tullu otettua yhtehen yhen sakian pojan kans ::)
Lainaus
mulla on ADHD ja astma
voisiks kertoo mulle tosta ADHD:stä ku sehän on ylivilkkautta et haittaako se jotenki muuten ku siten et on vain ylivilkas tai haittaako se ylivilkkaus ??? Sori ku mie kysyn tämmösiä mut ois vain jännä tietää ;)
mie olen käsittänyt niin ettei tälläinen henkilö malta olla paikallaan ja haittaa esim,jos teet läksyjä kun et malta tehdä niitä :o

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #5 : 01.05.07 - klo:20:53 »
allergia, kissoihin, koirihin,hevosiin, kettuihin..... muita ei oo tullukkaa vastaan, niin ja joo joskus en minkä ötökän takia ku puroo niin paikka paisuu niin saakelisti. Esim. viimekesänä käsi alko paisuun ku ilmapallo, et oli pakko mennä lääkäriin ku rupes jo vetään nivelistä sillee jännästi eroon, oon huono selittään joo.....
Hauskaa vaan että meillä sattuu olemaan 2 kissaa (toisel penikat justiinsa) , veljen koira on meillä ja sitte yks kettu. ;D hyvin menee siis. No nua kissat on sisällä ja jotenki en reagoi niihin enää sillee allergisesti kuten toisiin kissoihin. Vissiin oon jotenki sopeutunu?
Nii ja pahen ongelma varmaanki on laiskuus, mut se ei kai oo mikää sairaus. ;D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 01.05.07 - klo:22:02 »
Mielenkiintoinen aihe :o. Eipä minulla ainakaan mitään suurempia ongelmia ole, ja vaikka olisikin niin en kertoisi :D.

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 02.05.07 - klo:08:14 »
Rammstein pinttymä aivoissa :D. tosin ei taida olla tauti.

ei ole mitään vakavaa tautia.

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 02.05.07 - klo:08:45 »
Hyvä aihe!

siis astmassa on monen eri tasoista.siis jos sairastasit astmaa niin et voi juosta 200metriä pidemälle ilman asta piippua.
itse olen tervyedelisesti kunnossa,jos ei ota huomioon tupakkia ja sen tuomia sairauksia(älkää sanoko mitään)
mutta jonkun asteen luki/kirjoitus häiriö minulla on ja "R" kirjaimmen osaan sanoa ranskalaisitain.
Eikös se mee silloin saksalaisittainkin?!

Ittelläni ei pitäs olla allergioita, mitä humalaisia kohtaan.  ::) Eikä sen pahempaa sairautta enää. Mitä nyt syrämmessä on kulma pientä rytmihäiriötä, mutta hyvinhän tuo pelittää. Kohan ei foorumi kaadu!  :D Ja se laiskuus on pahin.  ;D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 02.05.07 - klo:08:52 »
En ainakaan tietääkseni ole mitenkään allerginen tai sairas. Nuorempana (jotain 6-7v.) tosin todettiin yhdessä vaiheessa että minulla on jostain syystä suurempi kokoinen sydän, mutta ei siitä ole mitään ihmeempiä tullut tai seurannut. Olin myös aika herkkä sairastumaan keuhkoputken tulehdukseen lapsena, mutta nykyään tuotakaan ongelmaa ei ole ollut kita-ja nielurisojen poston ansiosta.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 02.05.07 - klo:08:56 »
Tiedän yhen ADHD tyypin, ja huomaa että ei pysty keskittymään yhtään vaikka haluaisikin jos on mitään häiriöitä. :(

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.05.07 - klo:08:59 »
Tiedän yhen ADHD tyypin, ja huomaa että ei pysty keskittymään yhtään vaikka haluaisikin jos on mitään häiriöitä. :(
Mulla ei oo tuota todettu, mutta ongelmia on keskittyä silti!  :-\ Ja ny puhutaan koulusta enimmäkseen.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #12 : 02.05.07 - klo:09:02 »
Keskittymishäiriö voi ilmaantua ilman ADHD:ta, en edes tiiä liittyykö se ADHD:seen vai onko sillä myös keskittymishäiriö.

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 02.05.07 - klo:09:06 »
Keskittymishäiriö voi ilmaantua ilman ADHD:ta, en edes tiiä liittyykö se ADHD:seen vai onko sillä myös keskittymishäiriö.
Jaah, mie en vaan saa itteeni niskasta välillä kiinni. Sitten ajatukset karkaa höyhensaarille, lähen kahville ja siihen se meneekin. Teen kaikkea muuta mieluummin kuin läksyjä. Tuskin silti on tuota keskittymishäiriötä..

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #14 : 02.05.07 - klo:10:42 »
Ai niin, per**le, unohdin tinnituksen.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat