Mulla ei ole mitään sairauksia, paitsi jotkut allergiat ja ahtaat keuhkot. Mutta eipä noi suuremmin ongelmia aiheuta. Ongelmallisempaa on olla neuropoikkeava. Ilmankos olen olen ollut ikäkavereideni mielestä aina vähän outo ja koulussakin tökki jotkut aineet. Mutta nyt se on loppu, sain päättötodistuksen tänä vuonna. Mulla on sellanen f83 diagnoosi, joka pitää sisällään kaikennäköstä ADHD tai ADD tapasta ns. toiminnanohjaus ongelmaa sun muuta. Ja vihdoinkin sain neuropsykologin vahvistuksen, siitä olen selkeästi myös asperger piirteinen, diagnoosi kriteerit eivät vaan täyty, joten mitään erillistä AS diagnoosia en saa. Jos neurologiset poikkeamat ei olis kohonnu mulle hyvin suureksi mielenkiinnon kohteeksi, sillon kun olin 13, niin ei mulla olis tota diagnoosiakaan, koska itehhän mä rupesin noita juttuja epäilemään. Hyvin kuitenkin olen selvinnyt tälläsenäkin, kun kotona ei ole ogelmia, päättötodistuksen keskiarvokin oli yli 7 ja koskaan ei varsinaisesti koulussa kiusattu ja ihmissuhteet ei muutenkaan suuremmin töki.