Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Sairaudet ja ongelmat  (Luettu 21584 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: Sairaudet ja ongelmat
« Vastaus #585 : 28.12.08 - klo:15:00 »
E2: ja vielä tuli mieleen, että kissoille ja koirille olen allerginen. Mitä sitten? Vähä hankala hengittää vaan, jos niitä elukoita on lähettyvillä, ei sillä oo mitää väliä.
Joo ehkä vähä vaikia hengittää D: Meiän kissa on ny sisäl 24/7 ku sil on se jalka mäsä, ei muuten haittaa, mut ny mä tää aivastelen, naamaa kutittaa( ja on muute punase kirjava naama mulle ni et seepraki olis kade) ja sit välil hankala hengittää....

Poissa troopper

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #586 : 28.12.08 - klo:15:23 »
E2: ja vielä tuli mieleen, että kissoille ja koirille olen allerginen. Mitä sitten? Vähä hankala hengittää vaan, jos niitä elukoita on lähettyvillä, ei sillä oo mitää väliä.
Joo ehkä vähä vaikia hengittää D: Meiän kissa on ny sisäl 24/7 ku sil on se jalka mäsä, ei muuten haittaa, mut ny mä tää aivastelen, naamaa kutittaa( ja on muute punase kirjava naama mulle ni et seepraki olis kade) ja sit välil hankala hengittää....
Heh, ne eläimet tosiaan osaa välillä olla aika hankalia. Kannattaa aina välillä avata ikkunaa ja työntää päänsä ulos siitä, on paljon helpompi hengittää silleen.
Sometimes I hate myself for what I've done

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #587 : 02.10.09 - klo:23:07 »
Sydämessä oli ennen vikaa, tuli rytmihäiriöitä kaikesta ärsykkeitä (stressi, väsymys, kahvi, alkoholi, tupakka jne.)
Mutta nyt se on korjattu<3

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #588 : 03.10.09 - klo:20:40 »
Luulisin, että minulla on mielenterveyshäiriöitä...
Tai ainakin muut ovat näin sanoneet.  :D

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #589 : 04.10.09 - klo:11:15 »
No niin, en minäkään ole ihan terve....en vaan voi sanoo sairauden nimee, se alkaa s----------i.

Syön hautaan asti verenohennus lääkkeitä. Tekee tukkoja nopsaan, jos ei oo lääkitystä < sukurasite.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #590 : 19.10.10 - klo:11:44 »
Mulla nyt tod. näkösesti mononukleoosi... scheisseee!

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #591 : 19.10.10 - klo:15:30 »

puspus :D
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #592 : 19.10.10 - klo:21:36 »
Tyttöystävälläni oli tuo samainen tauti viime kuussa ja oli kuulemma tosi syvältä.  :D Odotan milloin oireet iskevät minuun.  ::) Toivottavasti eivät ainakaan syyslomalla. Itämisaikahan voi olla jopa 1½ kuukautta.

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #593 : 20.10.10 - klo:13:22 »
Enpä enteroissani hoksinu sillon, että täällä ois ollu tämmönenki ketju :O Mutta tosiaan, sairastin sen enterorokon (mikä on lastentauti :D) tuossa vajaa kuukausi sitten. Alkoi parin päivän kuumeella ja sitten kämmenien sisäpuolelle alkoi tulla näppyjä. Osa oli koholla, osa oli vain punaisia läiskiä iholla. Sitte tuli jalkapohjiin. Kävely kipristeli enkä voinu oikein puristaa mitään (limupullon avaaminen oli suhteellisen haastavaa :D). Osa näpyistä kutisi ihan vietävästi muutaman päivän. Sitten ne näpyt alkoi kuivua ja iho repesi niistä kohin, eli se parani :)

Meikäläinen pääsi siis tosi helpolla, useilla irtoilee kynnet ja tulee nieluunkin nuita näppyjä, ettei pysty nielemäänkään. Ja siinä mielessä ihan jännä tauti, että kuumeen jälkeen oli täysin terve olo ja sitä ois voinu vaikka lähtä lenkille, mutta kun lääkäri määräs lepoa. Yhdeksän päivää istuin neljän seinän sisällä. Kyllä siinä alko seota, kun ei ihmisiä nähnyt :DDD
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #594 : 20.10.10 - klo:18:30 »
En oo ollu pitkään aikaa sairas, paitsi mieleltäni (heh). Ei oo pitkään aikaan iskeny mikään sortin flunssa/kuume/ihansamamikä, mutta ei sitä tohdi valittaakaan.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #595 : 22.10.10 - klo:12:44 »
Huoh, ei meinaa monokkeli hellittää

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #596 : 04.07.11 - klo:13:00 »
Mulla ei ole mitään sairauksia, paitsi jotkut allergiat ja ahtaat keuhkot. Mutta eipä noi suuremmin ongelmia aiheuta. Ongelmallisempaa on olla neuropoikkeava. Ilmankos olen olen ollut ikäkavereideni mielestä aina vähän outo ja koulussakin tökki jotkut aineet. Mutta nyt se on loppu, sain päättötodistuksen tänä vuonna. Mulla on sellanen f83 diagnoosi, joka pitää sisällään kaikennäköstä ADHD tai ADD tapasta ns. toiminnanohjaus ongelmaa sun muuta. Ja vihdoinkin sain neuropsykologin vahvistuksen, siitä olen selkeästi myös asperger piirteinen, diagnoosi kriteerit eivät vaan täyty, joten mitään erillistä AS diagnoosia en saa. Jos neurologiset poikkeamat ei olis kohonnu mulle hyvin suureksi mielenkiinnon kohteeksi, sillon kun olin 13, niin ei mulla olis tota diagnoosiakaan, koska itehhän mä rupesin noita juttuja epäilemään. Hyvin kuitenkin olen selvinnyt tälläsenäkin, kun kotona ei ole ogelmia, päättötodistuksen keskiarvokin oli yli 7 ja koskaan ei varsinaisesti koulussa kiusattu ja ihmissuhteet ei muutenkaan suuremmin töki.
« Viimeksi muokattu: 04.07.11 - klo:13:12 kirjoittanut Anniina »
Was bist du doch nur ein Tier?