Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 16
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:19:12LainausNo se, täytyy vain toivoa ettei joku ilmianna huimia imutuksiani (koputtaa puuta).Ei niitä pollareita edes kiinnosta pienet imutteliat vaan näitä isompia. Esim se mistä Fee antoi linkin tänne.Itselläni on 10 321 kappaletta koneella. Älkää pliis ilmiantako.
LainausNo se, täytyy vain toivoa ettei joku ilmianna huimia imutuksiani (koputtaa puuta).Ei niitä pollareita edes kiinnosta pienet imutteliat vaan näitä isompia. Esim se mistä Fee antoi linkin tänne.
No se, täytyy vain toivoa ettei joku ilmianna huimia imutuksiani (koputtaa puuta).
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 03.11.07 - klo:19:14Lainaus käyttäjältä: Betrunken - 03.11.07 - klo:19:12LainausNo se, täytyy vain toivoa ettei joku ilmianna huimia imutuksiani (koputtaa puuta).Ei niitä pollareita edes kiinnosta pienet imutteliat vaan näitä isompia. Esim se mistä Fee antoi linkin tänne.Itselläni on 10 321 kappaletta koneella. Älkää pliis ilmiantako."IP:si on tallenettu ja soitto poliisille"
ip:n vaihtohan on ihan hel***in helppoa
Lainaus käyttäjältä: Spring - 03.11.07 - klo:19:17ip:n vaihtohan on ihan hel***in helppoa Minä kun käytin Emulea niin olin San diegossa Mutta hidastaa nettiä ihan sikana
Minä kun käytin Emulea niin olin San diegossaMutta hidastaa nettiä ihan sikana
LainausMinä kun käytin Emulea niin olin San diegossaMutta hidastaa nettiä ihan sikanaEi ole hidastanut.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 03.11.07 - klo:19:22LainausMinä kun käytin Emulea niin olin San diegossaMutta hidastaa nettiä ihan sikanaEi ole hidastanut.sitten sulla on niin nopea kone että se ei näy
tiedätte varmaan muuten lintukodossa olevasta testistä, siin voit kattoo paljon on sakkoja jos jäät kiinni latailemisestas
Lainaus käyttäjältä: Spring - 03.11.07 - klo:19:22Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 03.11.07 - klo:19:22LainausMinä kun käytin Emulea niin olin San diegossaMutta hidastaa nettiä ihan sikanaEi ole hidastanut.sitten sulla on niin nopea kone että se ei näy No, 4,2GHz kone, viisi gigaa RAM-muistia ja 10 megainen nettiliittymä joten eiköhän noilla pärjää.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 03.11.07 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: Spring - 03.11.07 - klo:19:22Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 03.11.07 - klo:19:22LainausMinä kun käytin Emulea niin olin San diegossaMutta hidastaa nettiä ihan sikanaEi ole hidastanut.sitten sulla on niin nopea kone että se ei näy No, 4,2GHz kone, viisi gigaa RAM-muistia ja 10 megainen nettiliittymä joten eiköhän noilla pärjää. viisi gigaa muistia