Rammstein-HQ Facebookissa
Äänestäjiä yhteensä: 16
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mikä on DC++?
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 09.05.07 - klo:16:17Mikä on DC++?sillä saa larattua (laittomasti ) musiikkia ja videoita
saahan sillä musaa ja videootaki kai sori jos mie ny oon taas hairahrellu jotenki
Lainaus käyttäjältä: marni - 09.05.07 - klo:16:20saahan sillä musaa ja videootaki kai sori jos mie ny oon taas hairahrellu jotenkiei mutta tämä vaan saa virkavallan kiinnostuneeksi,emme kai halua että poliisit ottaa tämän sivun tarkkailun alle
Sitten se on laitonta kun lataa tai jakaa tekijänoikeuslain suojaamia juttuja, mutta jos vaikka teen paintilla jonkun kuvan, ja laitan sen jakoon, niin se on täysin laillista .
En suosittele luottamaan 100% minuun näissä lakiasioissa.
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 09.05.07 - klo:17:50En suosittele luottamaan 100% minuun näissä lakiasioissa.vaan ottakamme yhteys stentsuun
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 09.05.07 - klo:17:51Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 09.05.07 - klo:17:50En suosittele luottamaan 100% minuun näissä lakiasioissa.vaan ottakamme yhteys stentsuun Joo mut kannattaaki yhdistää laillisuuteen DC++ aiheessa.
99% ?!
Enpä menisi vannomaan.Lainaus99% ?!Syyttäjä: Stern, miksi latasit Rammsteinin levyn DC++:sasta? .Stern: No.. No kun Fee sanoi että se on ihan laillista, en minä muuten olisi .Syyttäjä: FEE!!!!!!!!