Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Tulevaisuuden ammatti/ammattinne?  (Luettu 7805 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rammstein

• Tulokas
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Tulevaisuuden ammatti/ammattinne?
« Vastaus #30 : 21.05.07 - klo:14:46 »
No sehän siinä onkin. Rakennus- Sähkö- ja putkimiehistä on pulaa, palkatki on katossa riippuen firmasta. Siinä missä ite olin viimekesän niin palkka oli semmone keskinkertane. Joillaki se on pieni. Iskä on osastojohtajana yhessä LVI paikassa ni sen kuukausipalkka on 3500€. Suostus vaan ottaa mut töihin.
Reise, Reise Seemann Reise
Jeder tut's auf seine Weise
Der eine stößt den Speer zum Mann
Der andere zum Fische dann

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 21.05.07 - klo:14:48 »
3500e kuullostaa jo hyvältä ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #32 : 21.05.07 - klo:14:48 »
perus putki mies saa noin 20 € tunti ja joku joka on ollut pitkään niin saa melkein 30 € tunnilta,ajattelin itse mennä putki mieheksi mutta ei oikein innosttanut :(

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #33 : 21.05.07 - klo:14:49 »
Minä hain LVI-alalle yhteishaussa, mutta ei tullut kutsua pääsykokeisiin.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #34 : 21.05.07 - klo:14:57 »
auto hommat on myös sellainen mistä alkaa huutava pula olemaan 10vuoden päästä ja katsastus miehistä :)

Stern

• Vieras
« Vastaus #35 : 21.05.07 - klo:17:20 »
Minä kun olen luullut että putkimiehillä on aivan hel***in hyvä palkka :o. Olenko aivan väärässä?
On. Käytiin opon tunnilla tuossa joskus just läpi noita, niin ei tartee olla "huippu" koulutusta että nettoaa mukavasti.

Minä hain LVI-alalle yhteishaussa, mutta ei tullut kutsua pääsykokeisiin.
Mutta pääsykokeet on kamalia. Yhis oon ollu ja iski sellanen ahistus päälle että oksat pois!  :o

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #36 : 24.05.07 - klo:19:53 »
Ennen oli haaveena tehdä jotain biologiaan tai psykologiaan liittyvää. Nää ainevalinnat on vaan menneet sen verran pieleen, että tuskin toteutuu ;D
Nyt on alkanut kiinnostamaan medianomin tutkinto. Siitä voisi erikoistua mm. audiovisuaaliseen viestintään (ääni- ja valomies, mun tapauksessa -nainen). Jos vaikka johonkin teatteriin tms. pääsisi valoja ja ääniä hoitamaan. Tai sitten vaikka Rammsteinin Suomen keikkojen valoshowta ;D Hmm, ei ehkä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #37 : 24.05.07 - klo:19:55 »
Ennen oli haaveena tehdä jotain biologiaan tai psykologiaan liittyvää. Nää ainevalinnat on vaan menneet sen verran pieleen, että tuskin toteutuu ;D
Nyt on alkanut kiinnostamaan medianomin tutkinto. Siitä voisi erikoistua mm. audiovisuaaliseen viestintään (ääni- ja valomies, mun tapauksessa -nainen). Jos vaikka johonkin teatteriin tms. pääsisi valoja ja ääniä hoitamaan. Tai sitten vaikka Rammsteinin Suomen keikkojen valoshowta ;D Hmm, ei ehkä.
Mutta hieno tilanne olisi.  :D

Poissa liekki

• Seniori
« Vastaus #38 : 24.05.07 - klo:20:00 »
onneksi ei vielä tarvitse ammattia valita, mutta tajusin etten halua tehdä mitään kevyttä, siistiä sisätyötä. fyysisesti rankkaa jne.. pysyis kunto pystysä, koska on pakko kuntoilla ammattinsa vuoksi. paitsi että haluaisin jonkun luovan ammatin. yääh, miksi pitää haluta liikaa.

haluan pitkälle.

Stern

• Vieras
« Vastaus #39 : 25.05.07 - klo:10:05 »
onneksi ei vielä tarvitse ammattia valita, mutta tajusin etten halua tehdä mitään kevyttä, siistiä sisätyötä. fyysisesti rankkaa jne.. pysyis kunto pystysä, koska on pakko kuntoilla ammattinsa vuoksi. paitsi että haluaisin jonkun luovan ammatin. yääh, miksi pitää haluta liikaa.

haluan pitkälle.
Toisaalta jotkin ulkotyöt ottas pattiin kun jos vettä sataa niin sitten sataa.  :-\ No hyvä, että haluat edes pitkälle elämässä. OIs sitä kiva saavuttaa jotain.  ;D

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #40 : 27.08.07 - klo:19:22 »
Pienenä halusin ehdottomasti ratsastajaksi, mutta en alkanutkaan koska sain kuulla kauhutarinoita putoamisista ja kaikesta. Nyt tulevaisuuden ammatti on luultavasti historian opettaja, ylä-asteiden kauhu, mieletön selittäjä ja tiukkapipo. Hah :'D Toisaalta taas kuviksen maikka olisi helpompi homma, mutta historia on niin lähellä sydäntä että taidan sille alalle rynnätä ellei mitään muuta tule mieleen.
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Stern

• Vieras
« Vastaus #41 : 28.08.07 - klo:10:32 »
Pienenä ei ollu ittelläni mitään, mutta kaikki kaverit ois halunnu olla jotain eläintenhoitajia yms. ikään kuuluvaa. Mutta eipä taida kukaan olla enää sitä mieltä.

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #42 : 28.08.07 - klo:16:16 »
3. vuosi amiksessa eikä vieläkää mitää hajua :D

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #43 : 28.08.07 - klo:16:48 »
Unelma ammatteja on aika paljon. Joskus vuonna nakki&pottu oli kampaaja ja kirjailija ja eläinlääkäri ja laulaja. Eli kaikkee mitä pikkutyttö haluaa ammatikseen. Nykyää on toiveammattina on ruumiinavaaja. :D Mut miusta taitaa tulla putkimies tai roudari joku päivä. :D
« Viimeksi muokattu: 28.08.07 - klo:17:40 kirjoittanut Memeko »

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #44 : 28.08.07 - klo:17:53 »
Manny Puigin jalanjäljissä ois kiva kulkee. Tuskin onnistuu muuten kuin harraste tasolla.