Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Miten Rammstein on muuttanut teitä?  (Luettu 3587 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Miten Rammstein on muuttanut teitä?
« Vastaus #75 : 14.03.10 - klo:20:11 »
Olen tavannut uusia ihania ihmisiä joihin en olisi tutustunut ilman rammsteinia :)

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #76 : 14.03.10 - klo:20:27 »
Rammsteinista kiinnostumisen myötä elämässä tuntuu olevan enemmän sisältöä. Vaikka musiikki yleensä tuokin mun elämään suurimman sisällön, silti tää yksittäinen bändi tuo sitä lisää sen verran, että ansaitsee erillisen maininnan tässä topicissa :D Fiilis on ollut paljon harvemmin synkkä sen jälkeen kun enempi innostuin Rammsteinista. Tuntuu että olisin henkisesti hyvinvoivampi, tiiättekö :D Lisäksi kiinnostus Saksan historiaan, kieleen ja Saksaan maana on lisääntynyt entisestään.
Chainsaw, ja!

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #77 : 14.03.10 - klo:21:33 »
Mun mielipiteet saksaa kohtaan muuttui ihan totaalisesti :D Ennen se oli tyyliin "Saksa? Joku Tokio hotel hyiii" ja en oikeen tykännyt kielestä mutta nykyään rakastan sitä :3 Ja olen oppinut sitä kanssa, aion alkaa opiskelemaan saksaa lukiossa. Ja lisäksi musiikkimaku muuttui kevyemmäksi, ennen se oli tyyliä norjalaista kirkonpolttoheviä. Äiti tykkää kun ei kauheeta karjumista enää :D

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #78 : 15.03.10 - klo:08:07 »
Olen alottanut saksan opiskelun, ja sama kuin Zenikalla, että miten mielipiteet on muuttunut saksaa kohtaan
Weiter, weiter ins Verderben