Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Linux  (Luettu 3003 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
Linux
« : 10.05.07 - klo:20:45 »
Käyttääkö kukaan linuxia, tai tiedättekö edes mikä se on?
Ite ajattelin opiskella miten toimii vaikken sitä lataakkaan.
http://linux.fi/index.php/Etusivu

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Linux
« Vastaus #1 : 10.05.07 - klo:20:46 »
Koulun koneella oon kokeillu. Vältä kaikin keinoin!
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 10.05.07 - klo:20:47 »
mitäs siinä on huonoa??kaikki sanovat että on vaikeampi kun windows mutta toiminta varmempi ???

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #3 : 10.05.07 - klo:20:48 »
mitäs siinä on huonoa??kaikki sanovat että on vaikeampi kun windows mutta toiminta varmempi ???
Loppuosa lauseesta ei todellakaan pidä paikkaansa.  :D

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 10.05.07 - klo:20:51 »
Loppuosa lauseesta ei todellakaan pidä paikkaansa.  :D
aijaa,no hyvin tämä windows on toiminut lukuunottamatta että se sekoaa välillä ::)

E:onko muuten toisia järjestelmiä

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #5 : 10.05.07 - klo:20:53 »
Stein less lue tämä nii tajuut mix olet "pettynyt".
http://webd.savonia-amk.fi/www/kt22440/LNW/linux_eioo_windows.html

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 10.05.07 - klo:20:57 »
Sanoisin että Linux on joissain harvoissa asioissa parempi kuin Windows, mutta kyllä Windows silti vie voiton. On siinä kuitenkin paljon kehittyneemmät ja monipuolisemmat ominaisuudet.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 10.05.07 - klo:21:00 »
Ai windowsissa? Ehkä perus käyttäjälle mutta jos osaat ohjelmoida ja hakkeroida nii linux on valintasi.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 10.05.07 - klo:21:03 »
Ai windowsissa? Ehkä perus käyttäjälle mutta jos osaat ohjelmoida ja hakkeroida nii linux on valintasi.
toin sanoo myös minun nörtti kaveri ;) mutta ehkä minulle tavaliselle pulliaiselle win on helpompi ja sitä kautta parempi,

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 10.05.07 - klo:21:04 »
toin sanoo myös minun nörtti kaveri ;) mutta ehkä minulle tavaliselle pulliaiselle win on helpompi ja sitä kautta parempi,
Ehdottomasti. Jos jollakulla on jo windowsin kans ongelmia nii ei kannata harkitakkaan linuxia.

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #10 : 10.05.07 - klo:21:05 »
Lainaus
toin sanoo myös minun nörtti kaveri Iskee silmää mutta ehkä minulle tavaliselle pulliaiselle win on helpompi ja sitä kautta parempi,
Samat sanat, en ole suunnitellut alkavani hakkeriksi ;).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 10.05.07 - klo:21:07 »
Lainaus
Samat sanat, en ole suunnitellut alkavani hakkeriksi
En minäkään.

"Jos Linux toimisi kuin Windows, Linux olisi pe***estä. Se olisi ala-arvoinen Windows-kopio, jota kukaan ei käyttäisi. Syy siihen, että ihmiset ovat niin intohimoisesti ihastuneita Linuxiin on se, että se ei toimi kuin Windows. Se ei tee kaikkea puolestasi, se ei oleta, että olet ainainen tietämätön aloittelija, se ei piilota kaikkia sisäisiä toimintoja sinulta.

Windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa. Se on sinun puutteesi. "

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 10.05.07 - klo:21:09 »
Lainaus
Windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa. Se on sinun puutteesi.
Ei toimi ainakaan minuun mainoslauseena.

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #13 : 10.05.07 - klo:21:09 »
Ehdottomasti. Jos jollakulla on jo windowsin kans ongelmia nii ei kannata harkitakkaan linuxia.
veit sanat suusani ;D .mutta kaveri on jo muokkanut omaa win xp että se ei edes näytä winnilta ja sitten kun kysyin että miten sinä toin teit niin selitti sellaista kieltä etten tajunut mitään

Lainaus
Samat sanat, en ole suunnitellut alkavani hakkeriksi
En minäkään.

"Jos Linux toimisi kuin Windows, Linux olisi pe***estä. Se olisi ala-arvoinen Windows-kopio, jota kukaan ei käyttäisi. Syy siihen, että ihmiset ovat niin intohimoisesti ihastuneita Linuxiin on se, että se ei toimi kuin Windows. Se ei tee kaikkea puolestasi, se ei oleta, että olet ainainen tietämätön aloittelija, se ei piilota kaikkia sisäisiä toimintoja sinulta.

Windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa. Se on sinun puutteesi. "
sehän on kuin vanhat autot :D mie vihaan uusia autoja kun eivät anna edes kuskin ajaa :P

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #14 : 10.05.07 - klo:21:11 »
Lainaus
Windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa. Se on sinun puutteesi.
Ei toimi ainakaan minuun mainoslauseena.
Se onkin ilmainen, sen ei ole tarkoitus levitä suosituimmaksi. se on parempi ku windows, eri asia osaako sitä käyttää. Ite en uskalla vaihtaa omaa rakasta windowsiani