Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä lähipiirinne on Rammsteinista?  (Luettu 10743 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Perhe, ystävät.. (Minun on pakko keksiä näitä aiheita tänne, kun kauhea pakko saada kirjoitella ja tapettaa aikaa.. tylsää muuten.. mutta hitto kun tämäkin netissä olo maksaa ja minua ajetaan koneelta koko ajan pois..) Elikkä mitäs lähipiiri on mieltä? Olen perheen ainut Rammstein fani. Ei ne muut nyt Rammstenia vihaa (ainakaan enää), mutta yleensä häviävät omille teilleen kun esim, katson dvd:tä. Eikä ystäväpiiristä Rammstein faneja löydy. Juuri tuon takia tämä sivusto on HUIPPU! Ja te kaikki jotka täällä jaksatte kirjoitella! :-* Onpahan minulla  tekemistä. Huono puoli tässä on, että minä vähän laiminlyön läksyjä, että pääsen nettiin, mutta näh.. ei maailma (toivottavasti) siihen kaadu  :D Mutta päivän kohokohta nykyään on se, että pääsen surfailemaan tälle sivustolle, ja mikä ihanempaa jos vielä on tullut uusia viestejä!  :) Täällä sivutolla on tullut jo 7h 17 min viettettyä. Eikä loppua näy.  ;D

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Vs: Mitä mieltä lähipiirinne on Rammsteinista?
« Vastaus #1 : 19.03.07 - klo:19:40 »
Mun mutsi on iha hullu Till Lindemann fani se tuli mun mukaan ruisrockiin että näkisi Tillin ;D Pikku sisko tykkää Rammsteinista jonkun verran. Isä ei oikeen tykkää. Pari kaverii kuuntelee joskus tällöin Rammsteinia.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 19.03.07 - klo:19:44 »
Lainaus
Mun mutsi on iha hullu Till Lindemann fani se tuli mun mukaan ruisrockiin että näkisi Tillin
Mahtavaa! Minusta olisi upeaa, jos omat vanhemmat olisivat kanssa Rammstein faneja. Tai edes joku perheestä näin aluksi..

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #3 : 19.03.07 - klo:21:02 »
Kaverit kuuntelee tosi harvoin. Isoveljen oon saanut tykkäämään. Vanhemmat sanoo et mun pitäis mennä keikalle kattoo vaik saksaan ku on siel sukulaisiiki. ;D
Näin tehdään.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #4 : 19.03.07 - klo:21:25 »
@ Eifersucht: Vaihetaanko vanhempia?  :P

Nooh, mulla ei isä taida erityisemmin tykätä... yleensä vaan imitoi Tilliä ja lähettää terveiset ettei Till osaa laulaa.

Äiti, ei ole ilmaissut mielipidettään.

Kaverit, kerran yks kuunteli hetken, mutta unohti seuraavana päivänä. Toinen kommentti toiselta kaverilta "mie en ymmärrä miten joku voi kuunnella Rammsteiniä" (äännettynä RammstEIn).

Juu, että vähän on harvassa täällä Rammstein-fanit.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 19.03.07 - klo:21:57 »
Isästäni en oikein tiedä, mutta äiti oli ainakin kauhuissaan kun joskus sattui kuulemaan Du Hastin  :D. Mutta sen olen huomannut että olen tämän Rammstein intoiluni tartuttanut ehkä hieman kavereihinikin, koska muutama heistä on alkunut myös kuuntelemaan Rammsteinia. Pari olisi jo lähdössä mukaan seuraavalle keikalle  :).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #6 : 20.03.07 - klo:10:27 »
Lainaus
@ Eifersucht: Vaihetaanko vanhempia? 
Ei tässä asiassa mutta muuten ehkä...NoÄä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 20.03.07 - klo:11:21 »
Lainaus
Vanhemmat sanoo et mun pitäis mennä keikalle kattoo vaik saksaan ku on siel sukulaisiiki.
Olisipa minullakin.. Mutta kun ei ole.. Asuisin varmaan siellä suurimman osan ajasta.  :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 20.03.07 - klo:11:26 »
Lainaus
Nooh, mulla ei isä taida erityisemmin tykätä... yleensä vaan imitoi Tilliä ja lähettää terveiset ettei Till osaa laulaa.
Minun äiti sanoo, että Tillillä on liian möreä ääni eikä oikein tykkää siitä. Ohne Dich kappale kulma on ihan ok, mutta se ääni on liian voimakas siihen.. kulma.  :)

Lainaus
Pari olisi jo lähdössä mukaan seuraavalle keikalle
Onnellinen. Onhan se paljon mukavempaa lähteä keikalle kaverin kanssa kuin yksin.

Lainaus
Isästäni en oikein tiedä, mutta äiti oli ainakin kauhuissaan kun joskus sattui kuulemaan Du Hastin
Ja minun äiti sattui näkemään Büch dichistä sellaiset puoli minuuttia (kun veli halusi välttämättä näyttää äidille minkälaisia ne Rammsteinin "pojat" on) Äiti vain kommentoi "aha, että tuollaista menoa"  :D
« Viimeksi muokattu: 20.03.07 - klo:19:41 kirjoittanut Stern »

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #9 : 20.03.07 - klo:11:55 »
7.v pikkusisko pelkää Du Hastia, mutta se kappale on kuulemma paras. Isä sanoo kauheaksi musiikiksi kun ne laulaa saksaa. :-\ Äidin mielestä hienoa musiikkia. Isoveli huudattaa Mutteria täysillä. Kaverit ei voi sietää, yks vaan tykkää Moskausta ja Reise, Reisestä. Kissa pelkää :D

Poissa `jussi`

• Tulokas
« Vastaus #10 : 20.03.07 - klo:19:05 »
Meilläkin tuloo vanhemmilta vähä väliä kommenttia, että "miksi aina tuata samaa", tai että "vaihda jo jotaki muuta" Onneksi tyttöystävä tykkää kans Rammsteinista, vaikka ei niin suuresti kun minä :)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #11 : 22.03.07 - klo:21:26 »
Vähän oon kavereihin tartuttanu intoiluni. Äiti valittaa että tuhlaan rahaa cd yms. pyytää vaihtaan musaa ja valittaa liian samallaasta muka. Myönsi kyllä että Reise, Reise on hyvä. Isästä en voi sanoo mitää , ei olla pahemmin jutuus(asuuki muualla) , veli halus nolata mut ja meni äidille näyttään benzin sinkun kantta ja kysy mikä tuloo mieleen.  ;Dettä tämmööstä.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #12 : 22.03.07 - klo:21:48 »
Minun kavereilla on tullut jo rammstein korvista ulos(johtuu lienee mistä? :-[) iskä ja äitee taas on näitä elvis/beatles sukupolvea :) siskot kuuntelee teknoa ja veli eppu normaalia

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.07 - klo:10:57 »
Minäkin kuulen siitä, että rahaa menee turhaan. Ei ne cd:t sitä onnea tuo, turhanpäiväistä jne.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #14 : 07.04.07 - klo:17:59 »
No, mulla isä on siihe yhtä hulluna ku itekki oon, ja äiti on umpikusessa Tilliin Se selittää koko ajan et se on komee, ja sit ku se lukee espanjaa, ja kuuli et tillillä on sama harrastus, nii se tuli ihan hulluks, ja ku sil tillillä on koko ajan aurinkolasit päässä useissa haastatteluissa, ja äitikin on tosi valonarka silmiltään... Eli hulluna on. Veli tykkää parista biisistä, mut loput sukulaiset ja kaverit sanoo et oon iha friikki ku ku tykkään niistä... Ja mummi on iha hulluna Oliverin ulkonäköön!!! SIIS VOIKO OLLA NORMAALIA ET 73V ON UMPIKUSESSA NOIN 40 V OLIVERIIN?!?!?! Pituuserooki niil on yli 60 cm., ja mummi väittää et ne sopis hyvin yhteen :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?