Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä lähipiirinne on Rammsteinista?  (Luettu 10743 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Donaukind

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Mitä mieltä lähipiirinne on Rammsteinista?
« Vastaus #195 : 18.02.10 - klo:17:16 »
Mullaki käyny aika hyvin. Mun kummisetä on kauhee fani ja kuunnellu Rammsteinii varmaa alusta asti. Sen kans aina jutellaa ramsuista :D toinenki kummisetä tykkää. Äiti hyväksyy Rammsteinin mut ei se siitä tykkää... Kunhan mä tykkään nii kyl se käy. Lupas päästää mut provinssiinki mut tuliki se ripari >:( Iskä ei oo kertonu mielipidettä muttei sekää suutu vaikka täysillä kuuntelee. Veli aina hoilaa Ich Williä ja Mein Herz Brenttiä ;D Ja osa kavereista on hevareita, jotta vaa tykkää ku kuuntelee tällästä musaa... Ja paras kaveri tykkää Amerikasta ja Moskausta. Oon lainannu sille jo Reise, Reisenki  :o Se alkaa tykätä Rammsteinista.
Mutta kauempi suku niinku serkut ja niitten vanhemmat ei tykkää ollenkaa ja mummalle ja paapalle en oo uskaltanu kertoakkaa :P

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #196 : 22.02.10 - klo:14:38 »
Vanhemmat tykkää ja on tykänny aikojen alusta asti, joten minä poloinen olen sitä kautta altistunut tälle musiikille ;D No, muuten lähipiiri... Isovanhemmat ei oikein tätä nykymusiikkia kuuntele. Kummeilla tulee joskus puhuttua Rammsteinista, ja kai he pari biisiä ovat kuulleet. Ja yksi kaveri on hirvee fani: soittimessa varmaan kaikki Rammsteinin biisit,ja osaa soittaa kaikki ne kitaralla mutta keikoille ei suostu lähteen :o
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #197 : 25.02.10 - klo:16:57 »
Vanhemmat tykkää joo jostain biiseistä. Vuoden 2004 hartwallin keikalla olinkin äitini kanssa :D
Naureskelin äsken ku äiti kävi mun luona ja katteli jotain rammsteinin kuvia ja kerto ketkä on sen mielestä parhaimman näkösiä :D lol

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
« Vastaus #198 : 06.03.10 - klo:11:20 »
Mun isälle se on ihan sama mitä mä kuuntelen, mutta se kuitenkin maksoi mun keikkalipun :D Äiti on vaan tyytyväinen kun oon vaihtanut kevyempään musiikkiin, ei oo enää "sitä kauheeta karjumista ja kiljumista".

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #199 : 26.04.10 - klo:09:05 »
Pakotin kaverini tulemaan 24.5 Berliinin keikalle (=maksoin sen lipun) ja nyt kun keikka lähenee niin kaveri alkanut lämpeemään Rammsteinille :D
Alko jopa olemaan innostunut keikasta ja miettii jo mitä pukee sinne päälle. haha

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #200 : 26.04.10 - klo:09:41 »
No tällä hetkellä meiän perheessä ei kuuntele kukaan muu ku mä ja äiti.

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #201 : 26.04.10 - klo:20:01 »
Mä oon ainoo joka kuuntelee. Iskä kyl joskus sano eiköhän mennä Rammsteinin keikalle ku olohuoneessa pyöri Völkerball. Mut eipä olla menty. ;D Äiti ei tykkää Sehnsucht kansista ja Mutterin kantta se pitää sairaana ja kauhistuttavana. LIFADin kansista sano hyi.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #202 : 26.04.10 - klo:21:09 »
Tällä hetkellä tilanne on se, ettei perheestä muut kuuntele eivätkä varmaan koskaan tule kuuntelemaankaan, mutta muutama kaveri sentään kuuntelee jonkin verran, toinen kävi jopa keikalla.  :) Siihen se sitten on jäänyt.. toiset tuttavat/kaverit ovat ihme asennehevareita, joille ei Rammstein tai muu vähänkään kevyempi musiikki kelpaa. Eli suurin osa heistä vaan dissaa. Muuten jengi on kuullut ehkä korkeintaan Amerikan ja Pussyn.  :D

Poissa kettusalaatti

• Tulokas
« Vastaus #203 : 05.05.10 - klo:18:36 »
Nonniin, uskaltaudunpas nyt sitten ensimmäistä kertaa kirjoittelemaan tälle foorumille  :)  elkää syökö mua.

Mua ärsyttää ihan... sairaan paljon kavereiden suhtautuminen Rammsteiniin. Jos tulee puhe bändistä niin saan joka ikinen kerta kuulla "siis miten sä voit kuunnella sellasta musiikkia?" ja sitten siihen päälle että ne kaikki jäsenet on muka vanhoja ja ei-hyvännäköisiä. Raaaah! Voiko ihminen olla enempää väärässä? Ne eivät ilmeisesti sitten vaan ymmärrä neroutta? :(  Ja miesmakukin on näköjään vähän mitä on. Vaikka kuinka koetan selitellä ja soitella sellaisia kappaleita, joista kuvittelisin niiden pitävän edes jonkin verran, niin ei. Nooh, ei ne oo niitä tarpeeksi vielä kuullet. Mitä nyt oon Feuer Frein, Reise Reisen ja Ohne Dichin soittanut. Ai niin, en voinut vastustaa kiusausta ja laitoin ne kuuntelemaan myös Mein Teilin. Hehe, ne meni jotenki hiljaseks sen jälkeen. Kaverilleni, joka on opiskellut venäjää, soitin Moskaun, mutta sekään ei lämmennyt. Meillä on siis sellainen käytäntö että aina kun ollaan jossain toistemme luona, niin kaikki saa vuorotellen valita kappaleen, mikä kuunnellaan. Tuntuu että ne välillä vähän pitkin hampain antaa mun valita  :-\  ikävää... mutta en mä aio sen antaa liikaa mua häiritä. Ajatelkoot mitä lystäävät.

Ei, meillä ei todellakaan ole samanlaiset musiikkimaut. Tai siis niillä on keskenään ja minä olen sellainen porukan musta lammas. Silti ollaan hyviä kavereita, ja ollaan me muutoin melko samanlaisia. Olisihan se upeaa ystävystyä joskus sellaisen kanssa, joka kuuntelisi samaa kuin minä. Ikävä kyllä sellaiset tyypit ovat täältäpäin aika harvassa. En usko että ketään ystävistäni pystyn psyykata Rammsteinista tykkäämään. Jos eivät tykkää niin sitten eivät tykkää. Olen käskenyt lukemaan vähän enemmän bändin jäsenistä ja kappaleiden sanomista, muttamutta.. en tiedä kiinnostaako niitä edes tietää.

Isoveljeä saan kiittää siitä että aloin Rammsteinia koskaan kuuntelemaan (kiitoskiitoskiitoskiiiitos!). Se siis kuunteli ihan satunnaisesti vain muutamia kappaleita, mutta silti. Muu perhe sitä ei taida vielä tietää, on siitä tosin jo aikaa kun viimeksi lempimusaani kuulosteltiin ja olen aina kuunnellut musiikkia kuulokkeilla. Eiköhän tilanne valkene kun saan viimein ne stereot ja tilattua sen yhden paidan... kyselen sitten vähän enemmän että mitä tykkäävät.
No lyö sitä turpaan!

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #204 : 06.05.10 - klo:17:29 »
Mitä ne sun kaverit itse kuuntelee? Eikä ne jäsenet nyt kovin vanhoja ole, keski-ikäisiä. Lopettaakohan ne jonkun yhtyeen kuuntelemisen kun niiden muiden yhtyeiden jäsenille tulee "liikaa" ikää? :D

Poissa kettusalaatti

• Tulokas
« Vastaus #205 : 06.05.10 - klo:20:00 »
Mitä ne sun kaverit itse kuuntelee? Eikä ne jäsenet nyt kovin vanhoja ole, keski-ikäisiä. Lopettaakohan ne jonkun yhtyeen kuuntelemisen kun niiden muiden yhtyeiden jäsenille tulee "liikaa" ikää? :D

Hehhe... ::) ovat enemmän massan mukana menevää sakkia. Siis musiikkimaultaan ainakin. Yksi fanittaa täysillä Petri Nygårdia ja muutkin näyttävät tykkäävän. En muuten ymmärrä, miten ne voi kauhistella Rammsteinin sanoituksia, kun itse kuuntelevat välillä suomeksi suht härskejä lauluja ja laulavat vielä mukana. Paitsi että olipas köpö vertaus, anteeksi. No, kauhistelevat siis ainakin niitä aiheita.

Ja, eivät olekaan vanhoja, kyllästyttää yrittää sitäkin heidän päähänsä takoa. Enpäs tiedä että lopettaisivatko, mutten kyllä ihmettelisi....
« Viimeksi muokattu: 06.05.10 - klo:20:21 kirjoittanut kettusalaatti »
No lyö sitä turpaan!

Poissa Anniina

• Jäsen
  • *
« Vastaus #206 : 28.06.10 - klo:14:24 »
Kaverit ei tykkää yhtään, niitä häirittee se saksan kieli ainaki. Bändi kuullostaa muutenkin "ihan pimeelle"
Näytin papalle Mein teil videon alkuu, kommentti oli: "Mikä vanha äijä siinä kähisee" Mummon mielestä on karmeeta huutoo.
Äidin mielestä on ihan kuunneltavaa sillon tällön ja keikalle haluaisi, ihan shown takia.
« Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:02:41 kirjoittanut Anniina »
Was bist du doch nur ein Tier?

Poissa Donaukind

• Jäsen
  • *
« Vastaus #207 : 29.06.10 - klo:14:43 »
Nyt ku on toi Provinssi koettu nii isäki alkanu lämmetä Rammsteinille. Se kattelee netistä live videoita ja kuuntelee musaa :) Äiteelle oon soittanu herkempiä biisejä ja se on ihastunu Frühling In Parisiin :D