Nonniin, uskaltaudunpas nyt sitten ensimmäistä kertaa kirjoittelemaan tälle foorumille

elkää syökö mua.
Mua ärsyttää ihan...
sairaan paljon kavereiden suhtautuminen Rammsteiniin. Jos tulee puhe bändistä niin saan joka ikinen kerta kuulla "siis miten sä voit kuunnella sellasta musiikkia?" ja sitten siihen päälle että ne kaikki jäsenet on muka vanhoja ja ei-hyvännäköisiä. Raaaah! Voiko ihminen olla enempää väärässä? Ne eivät ilmeisesti sitten vaan ymmärrä neroutta?

Ja miesmakukin on näköjään vähän mitä on. Vaikka kuinka koetan selitellä ja soitella sellaisia kappaleita, joista kuvittelisin niiden pitävän
edes jonkin verran, niin ei. Nooh, ei ne oo niitä tarpeeksi vielä kuullet. Mitä nyt oon Feuer Frein, Reise Reisen ja Ohne Dichin soittanut. Ai niin, en voinut vastustaa kiusausta ja laitoin ne kuuntelemaan myös Mein Teilin. Hehe, ne meni jotenki hiljaseks sen jälkeen. Kaverilleni, joka on opiskellut venäjää, soitin Moskaun, mutta sekään ei lämmennyt. Meillä on siis sellainen käytäntö että aina kun ollaan jossain toistemme luona, niin kaikki saa vuorotellen valita kappaleen, mikä kuunnellaan. Tuntuu että ne välillä vähän pitkin hampain antaa mun valita

ikävää... mutta en mä aio sen antaa liikaa mua häiritä. Ajatelkoot mitä lystäävät.
Ei, meillä ei todellakaan ole samanlaiset musiikkimaut. Tai siis niillä on keskenään ja minä olen sellainen porukan musta lammas. Silti ollaan hyviä kavereita, ja ollaan me muutoin melko samanlaisia. Olisihan se upeaa ystävystyä joskus sellaisen kanssa, joka kuuntelisi samaa kuin minä. Ikävä kyllä sellaiset tyypit ovat täältäpäin aika harvassa. En usko että ketään ystävistäni pystyn psyykata Rammsteinista tykkäämään. Jos eivät tykkää niin sitten eivät tykkää. Olen käskenyt lukemaan vähän enemmän bändin jäsenistä ja kappaleiden sanomista, muttamutta.. en tiedä kiinnostaako niitä edes tietää.
Isoveljeä saan kiittää siitä että aloin Rammsteinia koskaan kuuntelemaan (
kiitoskiitoskiitoskiiiitos!). Se siis kuunteli ihan satunnaisesti vain muutamia kappaleita, mutta silti. Muu perhe sitä ei taida vielä tietää, on siitä tosin jo aikaa kun viimeksi lempimusaani kuulosteltiin ja olen aina kuunnellut musiikkia kuulokkeilla. Eiköhän tilanne valkene kun saan viimein ne stereot ja tilattua sen yhden paidan... kyselen sitten vähän enemmän että mitä tykkäävät.