Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Pelaatko paljon.  (Luettu 31147 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pelaatko paljon.
« Vastaus #15 : 24.03.07 - klo:11:07 »
Lainaus
Täytyy myöntää että sitä Rammstein peliä en ole vielä päässyt läpi ;D.
Ok, mulla se menee parissa minuutissa läpi kertaakaan kuolematta. 8)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #16 : 24.03.07 - klo:11:15 »
Lainaus
Täytyy myöntää että sitä Rammstein peliä en ole vielä päässyt läp
mikäs peli tämä on ????.vai kuuluuko tämä  foorumin inside juttuihin mihin en ole vielä pääsyt mukaan ;D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #17 : 24.03.07 - klo:12:01 »
Lainaus
Täytyy myöntää että sitä Rammstein peliä en ole vielä päässyt läp
mikäs peli tämä on ????.vai kuuluuko tämä  foorumin inside juttuihin mihin en ole vielä pääsyt mukaan ;D
Sen pysty muistaakseni lataamaan tuolta etusivulta, sieltä 'Ladattavaa' osiosta.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #18 : 24.03.07 - klo:12:14 »
nyt on häpeä myöntää ::).miten tuosta alusta pääsee eteenpäin,kun en pääse yli siitä joesta (vai mikä lie?)sit tulee game overi.tulee ihan nesin muistot kun pelasin tuota peliä :D

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #19 : 24.03.07 - klo:13:04 »
nyt on häpeä myöntää ::).miten tuosta alusta pääsee eteenpäin,kun en pääse yli siitä joesta (vai mikä lie?)sit tulee game overi.tulee ihan nesin muistot kun pelasin tuota peliä :D
Älä mene jokeen, käänny oikealle ja tulet hautaan. Ammu siellä oleva soihtu niin että se syttyy. sitten piti ampua jotain kiveä. (En nyt kerkeä neuvoa)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #20 : 24.03.07 - klo:20:03 »
Mä en pääse tos pelis muutaku siihen 3 tasolle ku mä aina kuolen niihin mustiin kasveihin vai mitä ne on. :-\

Poissa Alter Mann

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #21 : 25.03.07 - klo:10:08 »
Mä en pääse tos pelis muutaku siihen 3 tasolle ku mä aina kuolen niihin mustiin kasveihin vai mitä ne on. :-\
Odota, että ne ''tynnyrit'' putoaa, ja sitten paina ylöspäin-nuolta ja vasemmalle-nuolta niin se hyppää niistä yli.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #22 : 25.03.07 - klo:12:21 »
Nyyh mä en saa sitä peliä toimimaan. Onks sitä jossain nettipelinä.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #23 : 25.03.07 - klo:12:29 »
Jeh, kohta loppuu tuskailu WoWissa. 37lvl mage oon nyt, elikkä kolmen levun päästä saan mountin.  8) Eipähän tarvi enää kuluttaa kahta tuntia siihen että kävelen johonki grindauspaikalle. Ainoo vaan että se pässi/hevonen maksaa 100g  :-\ elikkä semmoset 70 vielä puuttuu. Pelaamaan...

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #24 : 25.03.07 - klo:13:06 »
Lainaus
Jeh, kohta loppuu tuskailu WoWissa. 37lvl mage oon nyt, elikkä kolmen levun päästä saan mountin.  Cool Eipähän tarvi enää kuluttaa kahta tuntia siihen että kävelen johonki grindauspaikalle. Ainoo vaan että se pässi/hevonen maksaa 100g  Epävarma elikkä semmoset 70 vielä puuttuu. Pelaamaan...
Mä en tajunnu sanaakaan tosta :D.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #25 : 25.03.07 - klo:13:16 »
Lainaus
Jeh, kohta loppuu tuskailu WoWissa. 37lvl mage oon nyt, elikkä kolmen levun päästä saan mountin.  Cool Eipähän tarvi enää kuluttaa kahta tuntia siihen että kävelen johonki grindauspaikalle. Ainoo vaan että se pässi/hevonen maksaa 100g  Epävarma elikkä semmoset 70 vielä puuttuu. Pelaamaan...
taitaa olla pelin inside sanastoa :D.mutta kysyisin vielä etteikö kukaan pelaan counter strikea ::)?.itse en pelaa koska kun pelasin sitä viimeksi(noin pari vuotta sitten)mitä minä sain jonkun ammuttua niin minä kuolin siihen nähden varmaan sata kertaa

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #26 : 25.03.07 - klo:14:31 »
Lainaus
taitaa olla pelin inside sanastoa :D.mutta kysyisin vielä etteikö kukaan pelaan counter strikea ::)?.itse en pelaa koska kun pelasin sitä viimeksi(noin pari vuotta sitten)mitä minä sain jonkun ammuttua niin minä kuolin siihen nähden varmaan sata kertaa

Eihän ceeässää pelaa enää kukaan. Mutta pari vuotta sitten sitä pelasi kaikki (kun ei ollu vielä wowia).  ;)

Ei toi itse asiassa WOW-insaidia oo, mutta MMORPG:tä.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #27 : 25.03.07 - klo:17:36 »
Lainaus
Mä en tajunnu sanaakaan tosta :D.
No etpähän ole ainut!  :D

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #28 : 26.03.07 - klo:16:50 »
Kyllähän tuota tulee pelattua aina kun töiltä ehtii. Pelaaminen ja pelien kerääminen on myös eräänlainen harrastuskin kaiken muun ohessa. Kotoa löytyypi melkein kaikki pelikonsolit NES:stä aina näihin nykyisiin asti.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #29 : 27.03.07 - klo:16:19 »
Ei ollu SchwarzeFee ainakaan vielä lisänny sääntöihin kohtaa: MMORPG-termien käyttö voi johtaa porttikieltoon.

Tarkistin asian.  :P

-Deep Throat