Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 14.04.07 - klo:17:41Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa.Jumaliste, nyt vasta tajusin että mulla on tuoki hukassa. Mario 3 ja Mario/Duckhunt. Taas tulee muistoja siitä, kun pienenä ampui zapperi kiinni tv-ruudussa niitä sorsia.
Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 14.04.07 - klo:17:41Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa. Itsekkin olen himoinnut tuota kultaista Zeldaa, mutta sitä kun ei oikein tahdo mistään löytyä ja hinnatkin taitaisivat olla sitten sen mukaiset.minä näin se kerran lapsena siskon kaverin luona.ihmettilin sitä kun se oli kultainen sitten siskon iskä sanoi minulle että suoraan tullut jenkeistä eli ei ollut "pal"versio
Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa. Itsekkin olen himoinnut tuota kultaista Zeldaa, mutta sitä kun ei oikein tahdo mistään löytyä ja hinnatkin taitaisivat olla sitten sen mukaiset.
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 14.04.07 - klo:17:47Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 14.04.07 - klo:17:41Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa. Itsekkin olen himoinnut tuota kultaista Zeldaa, mutta sitä kun ei oikein tahdo mistään löytyä ja hinnatkin taitaisivat olla sitten sen mukaiset.minä näin se kerran lapsena siskon kaverin luona.ihmettilin sitä kun se oli kultainen sitten siskon iskä sanoi minulle että suoraan tullut jenkeistä eli ei ollut "pal"versio Jos niillä on se vielä tallessa, niin laittakootten äkkiä myyntiin. Saisivat aika hyvät rahat nimittäin. Jos ovat kadottaneet, niin pyhänhäväistys on tapahtunut.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 14.04.07 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: betrunken - 14.04.07 - klo:17:47Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 14.04.07 - klo:17:41Auts! Huono homma jos kaiken alku ja juuri on hukassa. Pitäähän se legendaarinen Mario/Duckhunt yhdistelmä löytyä/olla visusti tallessa jos NES:n omistaa. Itsekkin olen himoinnut tuota kultaista Zeldaa, mutta sitä kun ei oikein tahdo mistään löytyä ja hinnatkin taitaisivat olla sitten sen mukaiset.minä näin se kerran lapsena siskon kaverin luona.ihmettilin sitä kun se oli kultainen sitten siskon iskä sanoi minulle että suoraan tullut jenkeistä eli ei ollut "pal"versio Jos niillä on se vielä tallessa, niin laittakootten äkkiä myyntiin. Saisivat aika hyvät rahat nimittäin. Jos ovat kadottaneet, niin pyhänhäväistys on tapahtunut. tapahtuneesta on ikävä kyllä varmaan noin 10 vuotta vitjan vitja.ei sitä silloin älynyt
tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin.
Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta
Lainaus käyttäjältä: liekki - 24.04.07 - klo:09:46Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta Miekin sanon, että noista autopeleistä oon pelannu Need for speedia ja ihan hyvä oli. Ainut autopeli jota oon pelannukaan..
Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:15Lainaus käyttäjältä: liekki - 24.04.07 - klo:09:46Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta Miekin sanon, että noista autopeleistä oon pelannu Need for speedia ja ihan hyvä oli. Ainut autopeli jota oon pelannukaan.. jos lähetään siitä mikä auto peli on paras,niin se on forza motorsport!
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:10:22Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:15Lainaus käyttäjältä: liekki - 24.04.07 - klo:09:46Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta Miekin sanon, että noista autopeleistä oon pelannu Need for speedia ja ihan hyvä oli. Ainut autopeli jota oon pelannukaan.. jos lähetään siitä mikä auto peli on paras,niin se on forza motorsport!Ei, vaan burnout!
Lainaus käyttäjältä: stein_less - 24.04.07 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:10:22Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:15Lainaus käyttäjältä: liekki - 24.04.07 - klo:09:46Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta Miekin sanon, että noista autopeleistä oon pelannu Need for speedia ja ihan hyvä oli. Ainut autopeli jota oon pelannukaan.. jos lähetään siitä mikä auto peli on paras,niin se on forza motorsport!Ei, vaan burnout!vastustan! sehän on pelkkä arcade sekoilu toisin ihan hyvä myös,ainaskin nelonen
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:14:09Lainaus käyttäjältä: stein_less - 24.04.07 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:10:22Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:15Lainaus käyttäjältä: liekki - 24.04.07 - klo:09:46Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:20:19Lainaus käyttäjältä: liekki - 23.04.07 - klo:20:17tietsikalla en pelaa mitään, mutta pleikkarilla saatan välillä pelata Need for speedia. sitäkin enää harvemmin. Mitä niist. vaikka et minulle viestiä laittanutktaan niin vastaan silti:need for speed carbon!!!carbon on täälläkin. ensimmäinen autopeli missä pystyin käsittelemään autoa kolaroimatta Miekin sanon, että noista autopeleistä oon pelannu Need for speedia ja ihan hyvä oli. Ainut autopeli jota oon pelannukaan.. jos lähetään siitä mikä auto peli on paras,niin se on forza motorsport!Ei, vaan burnout!vastustan! sehän on pelkkä arcade sekoilu toisin ihan hyvä myös,ainaskin nelonen Onhan se, mutta carmageddon 2:n ohella ainut autopeli jota on oikeasti hauska pelata.