Velmies pelasi pelin 100% läpi hieman yli 110 tunnissa, joten ei kai tuo iihan niin pitkä taida olla kuin esim. X tahi X-2. Montakohan tallennusta lie ollut, sitä en kysynyt.
Ei tietenkään, mutta onhan 110 tuntia näinä päivinä paljon peleissä. Mitä ne yleensä nyt kestävät, muutamasta tunnista muutamaan kymmeneen tuntiin? Eikös tuossa FFXII:ssa muuten ole eniten pelattavaa kaikista FF:stä, muistaakseni siinä on noin 300h pelattavaa, mutta toisaalta olen kuullut, että eräs heppu on sen melkein 100% vetänyt noin 180h:ssa. Mutta eikös FFX:kin kestänyt sen 300h, perskeles kun ei muista, oli kerran mahdollisuus se ostaa mutta ei ollut rahaa mukana ja sinne jäi. Toisaalta Tidus on kyllä sellainen hahmo, joka ottaa päähän vähän, ehkä vieläkin enemmänkin, ainakin mitä olen kuullut/nähnyt/pelannut (Dissidiaa). Vaikea sanoa lopullista mielipidettä, kun en kyseistä peliä toistaiseksi omista.
Itselläni on kulunut eniten aikaa FFX:ssä. Taisi kello näyttää jotain 250h kun viimeksi katsoin. En muista ovatko hahmot aivan tapissa. On se Tidus kieltämättä hiukkasen ärsyttävä, mutta pelinä X on kyllä todella hieno kaikin puolin. Kahdessatoista kehitys on vielä kesken, pitäisi kai sekin jossain vaiheessa innostua lopettamaan.
Mulla varmaan eniten on mennyt seiskaan aikaan, oletuksena että monta kertaa se on pelattu lävitse ja yhden kerran kai pelattiin kaverin kanssa se lähelle 100% eli chocot ja vastustajat.
Kasissa taas pelasin sen story moden vain ja sama ysissä. Kymppiä tuli kanssa pelattua useammin sen lävitse ja ei varmaan ihan kaikkia salaisuuksia kerennyt saamaan. kahdestoista osa on vieläkin työnalla kun se ei "ime" vaan mukaansa. 13 osa sitten jossain välissä

edit: joko pelasit Alan Wake lävitse?