Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Pelaatko paljon.  (Luettu 31216 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
Pelaatko paljon.
« : 21.03.07 - klo:15:19 »
Nyt tarkoitan koneilla pelaamista.
Itel Ps2 ja tietokone, Parhaat pelit on resident evilit.
Mul o n. 50 hyvää Ps2 pelii, uusin on Rainbow six jota on jonki aikaa pelattu.
Ja Ps3 hankinta listalla.(tai XboX360)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Pelaatko paljon.
« Vastaus #1 : 21.03.07 - klo:15:32 »
Tietokoneella pelaan ja paras koskaan tehty peli on Deus Ex. Peli, jota pelaa vieläkin fiiliksissä, vaikka grafiikkaa on mitä nyt 2000 vuonna kyettiin tekemään. Peli, joka todistaa sen suuren asian, että grafiikka ei tee peliä.

Nykysin ei paljon muuta tuu pelattua kuin WoWia. World of Warcraft, kaikki tietää. Ainoana miinuksena se että siitä ilosta pitää maksaa 30€ / 2kk. Tekeepi 180€ vuodessa.  :-\
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 21.03.07 - klo:20:15 »
Enpä pelaa yhtään tietokoneella taikka muullakaan pelilaitteella. No joskus veljen kanssa pelasin x-boxilla pari matsia vapaapainia. Siinä minun pelaillut. Ainiin, no olenhan minä pelannut sen Rammstein pelin!  ;)

Lainaus
kaikki tietää
Tietää ja tietää  :-[. Kuullut kyllä olen  ;).

Aivan hulluna joutuu maksamaan noista peleistä, kun ne on aitona hankittava!

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 21.03.07 - klo:21:11 »
PS:llä tulee joskus pelailtua, tietokoneella ei oikeastaan kun tämä on niin vanha että hyvä että pyörittää kunnolla edes korppua :D. Minulla on sellainen tapa että jos ostan jonkun hyvän peliin niin pelaan sen melkein putkeen läpi :). Mutta etupäässä sota-pelejä esim. Medal of Honorit ja Rainbow Sixit. Täytyy myöntää että sitä Rammstein peliä en ole vielä päässyt läpi  ;D. Kuolen aina siinä kun se ötökkö tulee siellä teatterissa vai mikä onkaan  >:(

Lainaus
Aivan hulluna joutuu maksamaan noista peleistä, kun ne on aitona hankittava!
Totta, kalliiksi tulee jos ostaa pelejä paljon. Mutta onneksi niitä saa käytettyinä aika halvalla  :)
« Viimeksi muokattu: 21.03.07 - klo:21:15 kirjoittanut SchwarzeFee »

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #4 : 21.03.07 - klo:21:14 »
Itsellä on PS2 ja gamecube ja pelejä on varmaan jotain 30. Suosikki pelit Silent hill (Koko sarja), Metal Gear Solid (koko sarja), Resident evil (koko sarja) ja hitman (koko sarja). Taidan olla aika nörtti :) PS3 olis hankitta listalla heti ku se vähän halpenis

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #5 : 21.03.07 - klo:21:30 »
Varsinkin konsolipelit ovat kieltämättä käsittämättömissä hinnoissa. WoWissa taas maksaa enemmän se pelaaminen kuin itse peli. Sillon ku ite ostin niin hintaa oli 21,90€. Sisälsi peräti kuukauden ilmaista peliaikaa.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.03.07 - klo:13:07 »
Lainaus
tietokoneella ei oikeastaan kun tämä on niin vanha että hyvä että pyörittää kunnolla edes korppua
Minäkin kaipailisin uutta tietokonetta  :). Ja omaa tietokonetta. Kun koko ajan on käynissä ainainen taistelu siitä kuka saa olla koneella  ;).

Lainaus
Täytyy myöntää että sitä Rammstein peliä en ole vielä päässyt läpi
Minulla jäi aina se peli siihen ensimmäiseen tasoon, sinne luolaan, kun en tajunnut mitä tehdä  :D. Mutta onneksi jälkeen päin selvisi sekin asia! Olisin oikeasti toivonut, että se peli olisi ollut pidempi. Minä ainakin olisin voinut pelata sitä!

betrunken

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.07 - klo:12:41 »
minulla taas tuli hankittua final fantasy 12 :) voi voi,, taas ei näe kavereita vähään aikaan :-[

Poissa Nahkarusina

• Tulokas
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo:14:08 »
America's Armya ja Bäfä kakkosen PR modia tulee pelailtua.
Sex is a battle - Love is war

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo:14:42 »
Mulla on paria peliä työn alla Hitman Blood Money ja The Simpsons Hit & Run.

Hitmanissa on taas iha hienoja murha keikkoja yhdessä tehtävässä piti mennä häihin ja murhata tuleva aviomies ja aviomiehen isä

Toi Simpsons peli on kuin GTA mutta ei niin väkivaltainen siittä saa hyvät naurut :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo:14:59 »
Lainaus
minulla taas tuli hankittua final fantasy 12  voi voi,, taas ei näe kavereita vähään aikaan 

Voi olla.  :D Yks kaveri meinaan hankki kans tuon pelin, eikä miestä näkyny vissiin viikkoon edes wowittamassa.

Lainaus
Mulla on paria peliä työn alla Hitman Blood Money ja The Simpsons Hit & Run.

Haluttais itelläki kokeilla tuota BM:ää. Contractsiin kylläkin petyin... jos pelin pohja on hiipimisessä, niin miksi kentät voi juosta dualeitten kanssa läpi? Jotenki kuolematon oli neliseiska siinä...

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 23.03.07 - klo:15:11 »
Lainaus
Voi olla.  Hymyilee leveästi Yks kaveri meinaan hankki kans tuon pelin, eikä miestä näkyny vissiin viikkoon edes wowittamassa.
oho :D en olisi uskonut että finali voi wowille laittaa vastaan.ainakin olen kuullut ketkä pelaa sitä niin että se olisi maailman paras peli ever ;)(en ole itse pelanut wowia,olen jäänyt varmaan paljosta paitsi?).itse sanon vielä mikä peli on maailman paras peli niin sanosin että final fantasy 7(tiedän että nyt mun asia meni vähän pois linjalta mitä tässä kysyttiin alun perin,siitä anteeksi pyyntö :-[)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 23.03.07 - klo:15:34 »
Lainaus
Voi olla.  Hymyilee leveästi Yks kaveri meinaan hankki kans tuon pelin, eikä miestä näkyny vissiin viikkoon edes wowittamassa.
oho :D en olisi uskonut että finali voi wowille laittaa vastaan.ainakin olen kuullut ketkä pelaa sitä niin että se olisi maailman paras peli ever ;)(en ole itse pelanut wowia,olen jäänyt varmaan paljosta paitsi?).itse sanon vielä mikä peli on maailman paras peli niin sanosin että final fantasy 7(tiedän että nyt mun asia meni vähän pois linjalta mitä tässä kysyttiin alun perin,siitä anteeksi pyyntö :-[)

Totta! FF7 on loistopeli.  :)

En sanois että tuo WOW mikään paras peli olis.. buginen ku prkele. Mutta niin siinä vaan käy että siihen jää koukkuun. Siinä ei tekeminen lopu koskaan.  :)

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.07 - klo:15:42 »
Lainaus
Mutta niin siinä vaan käy että siihen jää koukkuun. Siinä ei tekeminen lopu koskaan.
olen joskus kuullut että joku olisi jopa kuollut  wowia pelattessa? :o.oli ollut liian pitkään syömättä tai jotain vastaava.jos se pitää paikkansa,niin jo on peli ;).en sano että hyvä asia olisi että joku kuolee pelin takia vaan pelin pitää olla hyvä

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #14 : 24.03.07 - klo:00:15 »
olen joskus kuullut että joku olisi jopa kuollut  wowia pelattessa?

Olihan se Korean poika pelannut 3 vuorokautta putkeen vai oliko enemmänkin. Syömättä, juomatta, nukkumatta... En muista oliko just wowia hakannu, mutta näin kävi että lopulta heitti veivinsä. Mutta kuolipa sentään onnellisena!

-Deep Throat