Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Festareille?  (Luettu 6713 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Festareille?
« Vastaus #30 : 25.05.07 - klo:11:45 »
Nyt suunnitelmat muuttui. Saatan lähteä Myötätuulirockiin, kaverilla olisi liput.

Lainaus
Rammsteinhan vaa paranee ajan myötä
Khyllä! Vähän kuin viinit. Rammstein on hyvää vuosikertaa.

Stern

• Vieras
« Vastaus #31 : 25.05.07 - klo:11:52 »
Nyt suunnitelmat muuttui. Saatan lähteä Myötätuulirockiin, kaverilla olisi liput.

Lainaus
Rammsteinhan vaa paranee ajan myötä
Khyllä! Vähän kuin viinit. Rammstein on hyvää vuosikertaa.

Parempaa vuosikertaa turha ettiäkään.  ;)

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #32 : 17.06.07 - klo:18:06 »
Tulipahan Myötätuulirock koettua. Oli oikein hauskaa ja Kotiteollisuus oli loistava! Ja Mokomakin tosi hyvä.
Ikinä en ole ollut niin "tiiviillä" keikalla, kuin tuo KT. Ei pystynyt liikkumaan ollenkaan, hahhah. Muutama känniääliö rupesi käymään vaan keikan aikana vähän turhan läheiseksi ja jouduin potkaisemaan ;D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #33 : 17.06.07 - klo:18:10 »
Kai potkasit lujaa :D
Onko kukaan menossa ulkomaille festaroimaan?

Stern

• Vieras
« Vastaus #34 : 17.06.07 - klo:18:22 »
Känniset..  >:(

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #35 : 17.06.07 - klo:18:27 »
Alkoholi=huono elämän korvike. Hyi hyi.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #36 : 17.06.07 - klo:18:45 »
Kalajoen juhanukseen käypi tieni juhannnuksena. Sitten mennään heinäkuussa Qstockkiin ja elokuussa Jalometalliin. Tuska festivaali kyllä kiinnostaisi, mutta ei taida lähtöä tulla.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #37 : 17.06.07 - klo:18:49 »
Tulin justiinsa kotio Provinssista! Oli TÄYDELLISTÄ!!1 :-* Muita festareita ei sitten näillä näkymin olekkaan tulossa kun Ankkarock!

tudekki

• Vieras
« Vastaus #38 : 17.06.07 - klo:21:42 »
epäreiluaa te pääsette festareille :( ite en ehi minnekkää, kiitos riparin! sain iskältä luvan ihan tuosta vaan että saan mennä minne festareille haluan, mutta kun ei oo seuraa sinne :( kamut kun ei kuuntele melkein mitään samaa kuin minä

Stern

• Vieras
« Vastaus #39 : 18.06.07 - klo:10:36 »
Lainaus
kamut kun ei kuuntele melkein mitään samaa kuin minä
Jep jep.. Vaikka en varmaan edelleenkään maksas mistään festareista, paitsi siitä tapauksessa jos Rammstein on siellä.  ;D

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #40 : 18.06.07 - klo:11:27 »
Jep jep.. Vaikka en varmaan edelleenkään maksas mistään festareista, paitsi siitä tapauksessa jos Rammstein on siellä.  ;D
Musta tuntuu että me KAIKKI oltaisiin siellä festarilla missä olisi Rammstein :) Ja minä maksaisin vaikka tuplahinnan lipusta, kunhan vaan pääsisin sinne!

Stern

• Vieras
« Vastaus #41 : 18.06.07 - klo:11:31 »
Musta tuntuu että me KAIKKI oltaisiin siellä festarilla missä olisi Rammstein :) Ja minä maksaisin vaikka tuplahinnan lipusta, kunhan vaan pääsisin sinne!
KAikki ollaan kun vaan päästäs.

tudekki

• Vieras
« Vastaus #42 : 18.06.07 - klo:11:34 »
kukapa ei maksais? :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #43 : 18.06.07 - klo:11:36 »
Riippuu onko varaa siihen tuplahintaseen lippuun.

Poissa fellfrosch

• Konkari
« Vastaus #44 : 18.06.07 - klo:11:38 »
Riippuu onko varaa siihen tuplahintaseen lippuun.
soittaisin vaikka kadulla haitaria, että saisin ne rahat!