Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
LainausÖhöm.. missee kuva?! mitä ette näe vai
Öhöm.. missee kuva?!
maailman komein urokki!!
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:16:46maailman komein urokki!!Ai on vai!
On niitä komeempiakin...
Lainaus käyttäjältä: Stern - 19.05.07 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:16:46maailman komein urokki!!Ai on vai!monta miljoona naista ei voi olla väärässä!?
teillä on vaativa mies maku .eihän edes richard pärjää
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:16:55teillä on vaativa mies maku .eihän edes richard pärjää Meinasin justiinsa kirjottaa, että en minä tuollaista vaadi! Mitä sillä ulkonäöllä tekee jos muu puuttuu?! Ja se Richard.. mitä siitä.
Lainaus käyttäjältä: Stern - 19.05.07 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:16:55teillä on vaativa mies maku .eihän edes richard pärjää Meinasin justiinsa kirjottaa, että en minä tuollaista vaadi! Mitä sillä ulkonäöllä tekee jos muu puuttuu?! Ja se Richard.. mitä siitä. Niimpä! Ton äijän kasvot vaan ei oo oikee mikkää erityiset... Sorge ny vaan niille ketkä tykkää.
Lainaus käyttäjältä: Sarumi - 19.05.07 - klo:16:58Lainaus käyttäjältä: Stern - 19.05.07 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:16:55teillä on vaativa mies maku .eihän edes richard pärjää Meinasin justiinsa kirjottaa, että en minä tuollaista vaadi! Mitä sillä ulkonäöllä tekee jos muu puuttuu?! Ja se Richard.. mitä siitä. Niimpä! Ton äijän kasvot vaan ei oo oikee mikkää erityiset... Sorge ny vaan niille ketkä tykkää. Ylipäätänsä puhuin nyt ulkonäöstä, en vain kasvoista. Se mitä on sisällä on edelleenkin tärkeempää!
lainaus jostain elokuvasta:isä meidän opettaja sanoi ettei ulkonäöllä ole väliä vain sisäinen on tärkeämpi.se vastasi:niin ne kaikki rumat sanovat! jim carrey oli sanojana
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 19.05.07 - klo:17:02lainaus jostain elokuvasta:isä meidän opettaja sanoi ettei ulkonäöllä ole väliä vain sisäinen on tärkeämpi.se vastasi:niin ne kaikki rumat sanovat! jim carrey oli sanojana Tuon pystyy soveltamaan täysin minuun!