Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä pidät laibachista?

Huono
2 (8.3%)
Vähän
2 (8.3%)
Keskiverto
2 (8.3%)
Hyvä bändi
7 (29.2%)
Rammsteinin tasoa
1 (4.2%)
En ole koskaan kuullut
10 (41.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Kirjoittaja Aihe: Laibach  (Luettu 1905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Laibach
« : 18.05.07 - klo:18:51 »
Mitä pidätte laibashista?minä pidän paljon vaikka ei ole rammsteinin tasoa,mutta rammsteinin sanotaan ottavan vaikuteitta tästä yhtyestä
tässä tiedon murunen bändistä:
Laibach on vuonna 1980 perustettu slovenialainen yhtye, jonka nimi on otettu Ljubljanan saksankielisestä nimestä. Jugoslaviassa yhtye tuli tunnetuksi kopioituaan julistekilpailua varten toisen maailmansodan aikaisen saksalaisen propagandajulisteen. Vuonna 1984 Laibach perusti kahden muun taiteilijaryhmän IRWINin (kuvataide) ja Scipion Nasice Sisters Theaterin (teatteri, myöhemmin nimillä Red Pilot Theater ja Noordung) kanssa yhteisen taiteilijaryhmän Neue Slowenische Kunstin, joka itsenäistyi 1990-luvun alkupuolella itsenäiseksi valtioksi. Laibachin konseptiin kuuluu myös kaksi sivuryhmää, 300 000 V.K. ja Germania

Laibach on tunnettu omintakeisesta tyylistään ja flirttailusta totalitarismin kanssa. Rammsteinin tiedetään ottaneen vaikutteita Laibachilta.

marni

• Vieras
Vs: Laibach
« Vastaus #1 : 18.05.07 - klo:18:54 »
mie en oo koskaa kuullu ton bändin musaa ;)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.05.07 - klo:18:55 »
mie en oo koskaa kuullu ton bändin musaa ;)
olet jäänyt paljosta paitsi  :o

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 18.05.07 - klo:19:07 »
Mulla on itsellä Laibachin viimeisin albumi Volk missä Laibach coveroi muiten maiten kansallis lauluja se on todella hyvä levy germania biisi on todella upee biisi mulla menee aina viru väreet sen biisin aikana harmi että suomi ei pääsyt sille levylle :) kuinka moni bändi on perustanut oman valtion ;D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #4 : 18.05.07 - klo:19:08 »
Lainaus
kuinka moni bändi on perustanut oman valtion
???

E:ei mitään enää :D,nyt tajusin :)

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 18.05.07 - klo:19:54 »
Hymm... En ole kyllä minäkään koskaan kuullut bändistä. :P

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #6 : 18.05.07 - klo:22:04 »
WAT löytyy omasta levyhyllystä. Laibach on tosi mielenkiintoinen bändi, suosittelen kyllä tutustumista Sarumille ja Marnillekin!
Olen kuullut, että Laibachin live-esiintymisen jälkeen Rammstein ei tunnu missään. Hmm, toiveissa olisi päästä keikalle. Pääsisi itse testaamaan, onko väite totta :D.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 19.05.07 - klo:10:31 »
Laibachin keikka on kans varmaan elämys samalain ku Rammsteinin. Tätä ei varmaan kaikki tiedä että Laibachin keikalla voi vaihtaa kansallisuuttaan Laibachin NSK valtion kansallisuuteen en tie onko toi sitten vitsi mutta ainakin NSK:n maan passeja siellä keikoilla jaetaan viimeksi Laibach oli keikalla Suomessa viime vuoden joulukuussa Helsinkissä ja Tampereella, huhuja liikku noista keikoilta että jotkut vaihto suomen kansallisuuden NSK:n kansallisuuteen. Määkin tilasin ton WAT levyn mä saan sen ens viikolla :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 19.05.07 - klo:10:51 »
Laibachin keikka on kans varmaan elämys samalain ku Rammsteinin. Tätä ei varmaan kaikki tiedä että Laibachin keikalla voi vaihtaa kansallisuuttaan Laibachin NSK valtion kansallisuuteen en tie onko toi sitten vitsi mutta ainakin NSK:n maan passeja siellä keikoilla jaetaan viimeksi Laibach oli keikalla Suomessa viime vuoden joulukuussa Helsinkissä ja Tampereella, huhuja liikku noista keikoilta että jotkut vaihto suomen kansallisuuden NSK:n kansallisuuteen. Määkin tilasin ton WAT levyn mä saan sen ens viikolla :)
sinulla kun on toi tietämys noin hyvä niin kumpi teki aikasemin amerikan biisin,laibach vai rammstein? :-\

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.05.07 - klo:11:13 »
Nimen olen kuullut, en sen enempää..

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #10 : 19.05.07 - klo:11:28 »
sinulla kun on toi tietämys noin hyvä niin kumpi teki aikasemin amerikan biisin,laibach vai rammstein? :-\

Rammstein teki ensin muuten ne on kuin kaksi eri marjaa :)

Till Lindemann

betrunken

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.05.07 - klo:11:36 »
minä pidän kapplesta jesus christ superstars :)

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #12 : 19.05.07 - klo:12:42 »
Lainaus
Mulla on itsellä Laibachin viimeisin albumi Volk missä Laibach coveroi muiten maiten kansallis lauluja se on todella hyvä levy germania biisi on todella upee biisi mulla menee aina viru väreet sen biisin aikana harmi että suomi ei pääsyt sille levylle

Volk löytyy koneelta, hieno levy. Nyt soi Rossiya.
Niinpä, sääli ettei Suomi ole mukana, olisi varmaan hieno biisi :)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #13 : 19.05.07 - klo:19:35 »
Joku joka tuntee Laibachin tuotantoa paremmin, niin mikä on heidän paras levy?

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #14 : 20.05.07 - klo:17:23 »
Oon kuullut noi 6 biisiä, en pidä.