Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rap  (Luettu 4536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tudekki

• Vieras
Vs: Rap
« Vastaus #60 : 12.06.07 - klo:10:21 »
Empä kyllä tuota räppipä tajua. Tummaihoiset huitoo käsillään ja uhoaa vi**n tyhmän näköisesti vähäpukeisia naisia ympärillänsä. Ja sama yksitoikkoinen biitti kuuluu taustalla.
niimpä! :D minulla aika samanlaine käsitys tosta musiikista varsinki :P en jaksas kuunnella yhtä ja samaa jumputusta kovin kauaa :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #61 : 12.06.07 - klo:17:27 »
Empä kyllä tuota räppipä tajua. Tummaihoiset huitoo käsillään ja uhoaa vi**n tyhmän näköisesti vähäpukeisia naisia ympärillänsä. Ja sama yksitoikkoinen biitti kuuluu taustalla.

-Fee muokkaa.
Jou..

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #62 : 18.06.07 - klo:14:03 »
Mulla tulee sanasta rap mieleen amerikka. jotenki sellane kuva tulee mieleen missä sellane lökäpöksynen somali heiluu aseen kanssa naiset ympärillä, ja niitä ihme jättikaulakoruja viiden kilon edestä :-\ Miks hevareita ja punkkareita pidetään tyylinsä takia rikollisina, mun mielestä rap jos joku edistää sitä väkivaltaa. Rapissa sanoituksetkin on vähän sellasia...
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #63 : 18.06.07 - klo:14:17 »
Mulla tulee sanasta rap mieleen amerikka. jotenki sellane kuva tulee mieleen missä sellane lökäpöksynen somali heiluu aseen kanssa naiset ympärillä, ja niitä ihme jättikaulakoruja viiden kilon edestä :-\ Miks hevareita ja punkkareita pidetään tyylinsä takia rikollisina, mun mielestä rap jos joku edistää sitä väkivaltaa. Rapissa sanoituksetkin on vähän sellasia...
niimpä! rap-kulttuurissahan just hirveenä on  kaikkee huumediilausta ja katutappeluita >:( Muistan aina siitä eminemin lapselleen tekemästä kappaleesta tän kohdan, jossa se lupaa sille lapselleen kanarialinnun jos se haluaa, "mutta jos se lintu ei laula isi katkaisee siltä niskan". Taitanu lapsonen tykätä kappaleesta  ::)

Stern

• Vieras
« Vastaus #64 : 24.06.07 - klo:13:09 »
Veli kun toi sitä musiikkia, niin siellä oli rappia (vaikka noin puolet siitä kaikesta oli jotain kotimaista iskelmää) Pikku g.tä ja elastista ja mitä liekään ja minä jo pelkäsin ettei sieltä mitään "järkevää" löytyskään.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #65 : 21.07.07 - klo:17:48 »
Nosto! Uus rap on ihan sieltä asti minne aurinko ei paista. Vanha on parempaa ja parempi taisoisempaa.

niimpä! rap-kulttuurissahan just hirveenä on  kaikkee huumediilausta ja katutappeluita >:(
Kröhöm. Ei ihan niinkään. :D Tossa tudekki mietti, että miks hevareita ja punkkareita pidetään rikollisina tyylinsä takia niin samasta syystä kun räppäreitä pidetään rikollisina. Se on vain stereotypia jota ihmiset pitä yllä. Jos joku punkkarin näköinen kaveri tulee vastaan kaupungilla niin tuomitaan heti anarkistiksi. Jos joku hevari kaikkine niitteinee tulee vastaan kaupungilla niin tuomitaan heti saatananpalvojaksi. Jos joku räppäri/hip hoppari tulee vastaan kaupungilla niin se on automaattisesti rikollinen.

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #66 : 22.07.07 - klo:16:05 »
YO! Peace! Respect!

tudekki

• Vieras
« Vastaus #67 : 23.07.07 - klo:18:02 »
niimpä! rap-kulttuurissahan just hirveenä on  kaikkee huumediilausta ja katutappeluita >:(
Kröhöm. Ei ihan niinkään. :D Tossa tudekki mietti, että miks hevareita ja punkkareita pidetään rikollisina tyylinsä takia niin samasta syystä kun räppäreitä pidetään rikollisina. Se on vain stereotypia jota ihmiset pitä yllä. Jos joku punkkarin näköinen kaveri tulee vastaan kaupungilla niin tuomitaan heti anarkistiksi. Jos joku hevari kaikkine niitteinee tulee vastaan kaupungilla niin tuomitaan heti saatananpalvojaksi. Jos joku räppäri/hip hoppari tulee vastaan kaupungilla niin se on automaattisesti rikollinen.
niinhän se kai onpi :D

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #68 : 08.12.09 - klo:19:20 »
Suomiräp varsinkin on mun korvaan aivan kamalaa.

Poissa DBB

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #69 : 08.12.09 - klo:19:45 »
Varsinkin tämä Cheek. Kamalinta suomiräppiä mitä olen kuullut. Sanoituksetkin niin itsekeskeisiä.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3
« Vastaus #70 : 09.12.09 - klo:17:21 »
En kuuntele räppiä kovin paljoa. Jotain joskus tulee kuunneltua, eniten tätä vanhahkoa räppiä. Joskus kuuntelen lisäksi Kanye Westiä tai Wu-Tang Clania.

Suomirapista sanon sen verran, että Fintelligens on jossain määrin kuunneltavaa. Muuten suomirappi on paskaa.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #71 : 23.12.09 - klo:20:03 »
Itsehän poikkean muusta foorumista koska kuuntelen paljonkin räppiä. en tosin enempää kuin muutakaan musiikkia. mutta siis gangsta rap ei putoa. ainoo et tupac joka nyt on osittain sitä genraaon guru. Siis ei voi yleistää, ei suomi rap oo parasta rappia mut sieltki helmii löytyy. asa, steen1 yms. :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #72 : 26.12.09 - klo:17:22 »
Suhtautumiseni räppiin oli ennen erittäin kielteinen, jopa vihamielinen. Nykyään suhtautuminen siihen on lähinnä väliinpitämätön.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #73 : 02.01.10 - klo:12:36 »
räppi tulisi kieltää lailla, ja räppärit karkottaa puolisenttisine kyrpineen, kauas pois Suomesta!!! >:(
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #74 : 03.01.10 - klo:19:07 »
Hirveen kielteinen asenne teillä muunlaiseen musiikkiin :O no kukin tyylillään.
Fighters never quit, quitters never fight.