Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Mitä pidät?

en yhtää
2 (4.3%)
vähän
4 (8.5%)
Keskiverto
9 (19.1%)
Hyvä bändi
32 (68.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Kirjoittaja Aihe: System of a down  (Luettu 3732 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Zerstörung

• Jäsen
  • *
Vs: System of a down
« Vastaus #30 : 18.10.07 - klo:10:48 »
Loistava bändi! Tulee paremmuusjärjestyksessä melkein heti Rammsteinin jälkeen  :)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #31 : 18.10.07 - klo:11:21 »
Silloin, kun Rammstein kuulostaa liian groteskilta, Metallica liian huolitellulta ja kaikki muu paskalta, on Systeemi varma valinta.  8)
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #32 : 19.10.07 - klo:00:29 »
mä muistan sen kauden kuukaus sitte kun kuuntelin byobia koko ajan, joskus puolkin tuntia putkeen, mä en tiedä miten jaksoin :D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa marni

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #33 : 23.03.08 - klo:21:15 »
Wikistä:
Lainaus
Bändin Daron Malakian sanoi 22.2 MTV:lle ettei bändi ole enää palaamassa. "Ei ole ollut enää puhetta Systemistä, me emme edes puhu siitä - ei kukaan meistä. Scars on Broadway on minun bändini juuri tällä hetkellä." Hän korosti myös että Scars on Broadway tulee olemaan myös ainut projektinsa mitä hän aikoo työskennellä tulevaisuudessa. Muut bändin jäsenistä ei ole vielä kommentoinut asiaa.http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/no_system_of_a_down_reunion.html?200802220242
:(
Hold your head up high
Raise your fist up in the air
Play metal louder than hell

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #34 : 23.03.08 - klo:21:17 »
Sssshit. :(
No soadi on ajaton ja serjin soololevy lähentelee samaa tasoo. :)
It's over 7

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #35 : 24.03.08 - klo:11:51 »
 :o Toi oli pieni yllätys että Systeemit lopettaa mutta toisaalta bändi lopetti uransa huipulla on hieno päätös :) Ku SOAD:ista puhuttiin uutena Metallicana ku mä en taas toivo kenelekään bändille samaa kohtaloa ku Metallicalle että uran alku taipelellaa tehdä pari metalli klassikkoa sitten ruvetaan rock pop bändiksi. että levyt on mitääsanaatonta paskaa. Ja ehkä SOAD tekee varmaan joskus 20v pääst comeback kiertueen sillai Led Zeppelin :D Ja SOAD biisit ja levyt jää soimaan niit kuunnellaan vielä 50v päästäkin :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #36 : 08.04.08 - klo:20:58 »
:o Toi oli pieni yllätys että Systeemit lopettaa mutta toisaalta bändi lopetti uransa huipulla on hieno päätös :) Ku SOAD:ista puhuttiin uutena Metallicana ku mä en taas toivo kenelekään bändille samaa kohtaloa ku Metallicalle että uran alku taipelellaa tehdä pari metalli klassikkoa sitten ruvetaan rock pop bändiksi. että levyt on mitääsanaatonta paskaa. Ja ehkä SOAD tekee varmaan joskus 20v pääst comeback kiertueen sillai Led Zeppelin :D Ja SOAD biisit ja levyt jää soimaan niit kuunnellaan vielä 50v päästäkin :)

Kyllähän Systeemin lopettaminen pistää vähän mieltä apeaksi. :'( Olihan poijjat todellakin mukava piristysruiske tälle nyky musiikkiteollisuudelle.

Mutta, saadaanhan vielä varmasti pitkään nauttia bändin poikien omista uusista tulevista tuotoksista ja tietysti Systeemien vanhoista levyistä, mitkä tuskin tulevat ihan heti ihmisiltä unohtumahan...
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #37 : 09.04.08 - klo:14:18 »
En ole ikinä tykännyt SOAD:ista. Osa kavereistani kuuntelee sitä ja he eivät taas pidä Rammsteinista. Meillä on aina ollut riitaa, kumpi on parempi. Eniten inhoan B.Y.O.Bia. Se vaan ei ikinä oikein iskenyt, ja biisi kuulostaa muutenkin tanssipopilta. Löytyy SOAD:ilta ihan hyviäkin kappaleita, mutta niitä ei ole hirveästi tullut kuunneltua. Bändin jäsenten tausta ei vaikuta mielipiteeseeni ollenkaan. Täällä tuntuu olevan oikein paljon SOAD:ia kuuntelevia..  :-X

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #38 : 22.04.08 - klo:08:45 »
 ;) Kauniita biisejä....ei voi valittaa. Kyl tätäkin radiosta kuuntelee, ennenku selkäänsä ottaa.
Aina yhen helevetin Lauri Tähkän voittaa mennen kusten.!!!!
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #39 : 28.05.08 - klo:18:12 »
Nyt olen alkanut pitämään tästä, kas kun ennen en pitänyt.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3
« Vastaus #40 : 14.07.08 - klo:11:59 »
Yksi kaikkien aikojen parhaista hevibändeistä... Omasta mielestäni vain Rammstein on parempi. Eniten pidän Toxicity -albumista ja mielestäni sieltä paras biisi on Deer Dance. Toki kaikki muutkin biisit ovat hemmetin kovia. Viime aikoina olen kuunnellut tätä Rammsteinin tilalla, mutta nykyään olen alkanut kuunnella Serj Tankianin soololevyä enemmän kuin Soadii, ja tällä hetkellä se kuullostaakin paremmalta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #41 : 14.07.08 - klo:20:22 »
Onko se muka heviä?! xD sen perusteella mitä ite oon kuullu, nii se on poppia  ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #42 : 17.07.08 - klo:23:48 »
No ei kyl ainakaan poppia, kyllä se sinne heavy/rokin suuntaan menee
Loistava bändi, harmi ettei taida esiintyä enään yhdessä  :-\

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #43 : 07.08.08 - klo:15:45 »
Viimeisen viikon aikana olen kuunnellut tätä aika paljon! Ja Serjillä on varsin erikoislaatuinen ääni jonka tunnistaa mistä vaan. Yhtään levyä en kyllä vielä omista, olisko jollain antaa vinkkiä mikä olis se "must" hankinta?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #44 : 09.08.08 - klo:11:12 »
Viimeisen viikon aikana olen kuunnellut tätä aika paljon! Ja Serjillä on varsin erikoislaatuinen ääni jonka tunnistaa mistä vaan. Yhtään levyä en kyllä vielä omista, olisko jollain antaa vinkkiä mikä olis se "must" hankinta?
Mene turvallisesti massan mukana ja hanki Toxicity lähimmästä alennuskorista.  :P
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat