Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Monta kertaa käyt saunoissa?

normisaunassa: kerran vuodessa
normisaunassa: kerran kuukaudessa
normisaunassa; kerran viikossa
normisaunassa: useammin
savusauna: en ole ikinä käynyt
savusauna: kerran vuodessa
savusauna: kerran kuukaudessa
savusauna: kerran viikossa
savusauna: useammin
höyrysauna: yhtä monta kertaa kun savusaunassa

Kirjoittaja Aihe: Sauna  (Luettu 10379 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Sauna
« Vastaus #15 : 25.05.07 - klo:21:22 »
Aijai kun alkoi tehdä mieli saunaan :D. Savusaunassa en ole koskaan käynyt, mutta haluaisin kyllä. Normaalissa saunassa käyn silloin kun on mahdollisuus ja jaksan.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #16 : 25.05.07 - klo:21:41 »
kuinka monelle kuuluu saunaa kylmä kalja.se on pakolinen minulle 8) tänäänkin piti ottaa muutama nalle :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #17 : 25.05.07 - klo:21:41 »
Ehdottomasti jos vain on tarjolla ;D.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #18 : 25.05.07 - klo:21:56 »
Ehdottomasti jos vain on tarjolla ;D.
mökillä kerran otettiin sukulaisten kanssa kaljaa saunassa 3tuntia :o ja välillä käytiin järvessä uimassa ja takas saunaan,kovan löylyn jälkeen kylmä kalja tekee hyvää :-* ,vitsi kun en pääse mökille tänä kesänä kun olen kiinni koulussa :'(

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #19 : 25.05.07 - klo:22:36 »
Tuohon kyselyyn vastasin, että: normi saunassa käyn kerran viikossa ja savu saunassa suurinpiirtein kerran vuodessa.

Vaikka joskus en normi saunassakaan välttämäti käy kertaakaan viikossa, tai sitten muutaman kerrankin voin käydä. Vaihtelee  aika paljon. Suurinpiirtein tuleeainakin se kerta viikossa saunaan mentyä.
Savu saunassa taas en ole kyllä aikoihin käynyt, vaikka olen sielläkin käynyt. Höyrysaunassa taasen tulee käytyä vain silloin, kun olen jossain kylpylässä, ja niissä olen todella harvoin.

Tykkään kyllä käydä saunassa. Varsinkin kun laittaa jotain löylytuoksua ja hunajaa iholle. :D Onko muut muuten kokeilleet heittää kiukaalle olutta? Itse on välillä tullut niin tetyä, ja saunaan tulee ainakin minun mielestäni hyvä tuoksu. :)

Vihtoja ym en okein käytä muuten kuin juhannuksena... Jos silloinkaan. Koivuista tulee saunaan kyllä mielyttävä tuoksu. :P

betrunken

• Vieras
« Vastaus #20 : 25.05.07 - klo:22:38 »
kerran kokeiltiin kaverieden kanssa että miten vaikutta kun kusee kiukkalle ja kaverit eivät päästeneet minua pois sieltä.melkein kuolin sinne :o .ja emme tietenkään ollet humalassa ::)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #21 : 25.05.07 - klo:22:42 »
Lainaus
Onko muut muuten kokeilleet heittää kiukaalle olutta? Itse on välillä tullut niin tetyä, ja saunaan tulee ainakin minun mielestäni hyvä tuoksu.
Olen kokeillut, hyvä haju tulee :).

Lainaus
kerran kokeiltiin kaverieden kanssa että miten vaikutta kun kusee kiukkalle ja kaverit eivät päästeneet minua pois sieltä.melkein kuolin sinne
:D... Olen kuullut että haisee vielä 10 vuoden päästä :-X.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #22 : 25.05.07 - klo:22:44 »
pitkääkö se paikkansa että saunaa voi "kuihtua" :o

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #23 : 25.05.07 - klo:22:46 »
Pitää kyllä, olen kuullut joskus. Jos esim. olet kännissä saunassa ja sammut sinne, niin tuskin olet enää elossa aamulla.

marni

• Vieras
« Vastaus #24 : 25.05.07 - klo:22:47 »
pitkääkö se paikkansa että saunaa voi "kuihtua" :o
ainaki meil äitee höpöttää useen et jos on kauan saunas eikä oo juanu mitää et ny sä kyllä juat tai jotaan sellaast.. ja kyllä sinne varmaan vois kuihtuakki ku eka kuiteski pökertyy ja sittehän sieltä ny ei pahemmin pyörtyneenä pääse pois... ja pakkaa äiree höpöttää siitäki et ei saa nukahtaa saunahan ;)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #25 : 25.05.07 - klo:22:49 »
Siellä saunassa hikoilee niin että alkaa nestrehukka uhata, alkoholin nauttiminen ei auta nestehukassa, koska alkoholi sotkee kehon nestetasapainon vaikka se onkin nautittavana nestemäisessä muodossa. Toinen asia mikä vaikuttaa ja tämän takia en sauno, on alhainen verenpaine... Mulla on niin sanotusti ekaluokkalaisen verenpaine ja saunassa mua alkaa huimata... Pyörtyisin varmaan kovissa löylyissä.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #26 : 25.05.07 - klo:22:51 »
Pitää kyllä, olen kuullut joskus. Jos esim. olet kännissä saunassa ja sammut sinne, niin tuskin olet enää elossa aamulla.
tietääköhän moni tuota muuten,no en ole koskaa ollut niin kännissä että olisin sammunut tai sitten on mukana ollut joku joka katsoon perään.kysytäämpäs tähän väliin että kuka pitää enemmän puu saunasta kun sähkö saunasta.itse olen puu saunan kannalla :)

Lainaus
Siellä saunassa hikoilee niin että alkaa nestrehukka uhata, alkoholin nauttiminen ei auta nestehukassa
ei kaljaa toin takia juoda vaan kunnon tunnelman takia 8)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #27 : 25.05.07 - klo:22:54 »
Lainaus
kysytäämpäs tähän väliin että kuka pitää enemmän puu saunasta kun sähkö saunasta.
Minäkin pidän enemmän puusaunasta. Vaikka luulisi että niissä ei ole mitään ero, mutta puusaunassa on tavallaan "pehmeämmät" löylyt.

marni

• Vieras
« Vastaus #28 : 25.05.07 - klo:22:55 »
puusaunan eherottomasti! sähkösaunat on suoraan sanoen turhia. sori ny vaan niille jokka on sen kannal. mut eihän se ny oo ees saunomista istua jonku tavallista lämpöösemmän patterin vieres.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #29 : 25.05.07 - klo:22:57 »
Lainaus
kysytäämpäs tähän väliin että kuka pitää enemmän puu saunasta kun sähkö saunasta.
Minäkin pidän enemmän puusaunasta. Vaikka luulisi että niissä ei ole mitään ero, mutta puusaunassa on tavallaan "pehmeämmät" löylyt.
johtuu siitä kun on kostemmat löylyt puu saunassa,ja onhan se mukavaa aina puusaunassa olla.monella on käynyt niin että ei saa palaamaan mitenkään sitä tuli pesää.joskus kun ajattelee niin metsä palo voi syttyä pelkästä tupakan natsasta mutta saunan tuli pesä ei syty sitten millään :P